Oznámenie 8558 - WNS

Obsah

8558 - WNS
Vestník č. 42/2023 - 24.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Michalovce
IČO: 00325490
Nám. osloboditeľov 30, 07101 Michalovce
Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Jana Machová
Telefón: +421 566864290 / 918876601
Fax: +421 566443520
Email: Jana.machova@msumi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459884
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459884
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie na výstavbu zariadení pre využitie slnečnej energie
II.1.2) Hlavný kód CPV
71323000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie (PD) pre umiestnenie zariadenia na využitie slnečnej energie na výrobu elektriny na strechách 3 budov vo vlastníctve verejného obstarávateľa včítane súvisiacich služieb. Dodávka bude pozostávať z nasledujúcich častí PD / služieb:
- Statické posúdenie
- Projektová dokumentácia - ELI
- Protipožiarny projekt
- Architektúra
- Vypracovanie miestneho prevádzkového predpisu
- Podanie žiadosti o maximálnu rezervovanú kapacitu
Verejný obstarávateľ disponuje auditmi pre všetky 3 budovy, odkazy na zverejnené audity a fotografie striech budov sú prílohou tejto Výzvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
10 675,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
MsÚ Michalovce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie (PD) pre umiestnenie zariadenia na využitie slnečnej energie na výrobu elektriny na strechách 3 budov vo vlastníctve verejného obstarávateľa včítane súvisiacich služieb. Dodávka bude pozostávať z nasledujúcich častí PD / služieb:
- Statické posúdenie
- Projektová dokumentácia - ELI
- Protipožiarny projekt
- Architektúra
- Vypracovanie miestneho prevádzkového predpisu
- Podanie žiadosti o maximálnu rezervovanú kapacitu
Verejný obstarávateľ disponuje auditmi pre všetky 3 budovy, odkazy na zverejnené audity a fotografie striech budov sú prílohou tejto Výzvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
10 675,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi v rámci dohodnutej ceny nasledovné počty vyhotovení:
- v 6-tich exemplároch v tlači a 2 x CD nosiči vo formáte *.pdf a zároveň vo formátoch, v ktorých bola spracovaná (*dwg, *dgn, *doc, *xls), podrobný výkaz výmer a rozpočet v dvoch tlačených vyhotoveniach a v elektronickej forme vo formáte *xls.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní):
- § 32 ods. 1 písm. e) uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (Splnenie podmienok účasti uchádzač nepredkladá dokladmi podľa § 32 ods. ZVO vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Overením získa verejný obstarávateľ informáciu o splnení resp. nesplnení podmienok účasti.)
-§ 32 ods. 1 písm. f) - uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (Splnenie podmienok účasti uchádzač predkladá čestným prehlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Autorizačné osvedčenie SKSI pre výkon projekčnej činnosti v kategórii:
A2 (označenie na osvedčení a pečiatke) Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (červená pečiatka)
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: https://www.epi.sk/zz/1992-138
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ upozorňuje na nasledovné skutočnosti ohľadom predmetného verejného obstarávania:
a) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
b) Verejný obstarávateľ v zmysle § 11 ods. 1 ZVO neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
c) Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača, aby pred podpísaním zmluvy predložil zoznam subdodávateľov, ak ich bude využívať. Zoznam bude obsahovať názov s identifikačnými údajmi subdodávateľa, predmet subdodávky a finančný objem subdodávky.
d) V cenovej ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.02.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité