Oznámenie 8857 - WYP

Obsah

8857 - WYP
Vestník č. 44/2023 - 28.02.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
IČO: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Iveta Šrameková
Telefón: +421 556419402
Fax: +421 556436288
Email: iveta.sramekova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458269
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/458269
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia parkov a verejných priestranstiev v meste Košice
Referenčné číslo: MK/A/2023/11467
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236250-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je revitalizácia parkov a verejných priestranstiev v jednotlivých lokalitách mesta Košice. Stavebné práce na nich tvoria tri jednotlivé samostatné časti zákazky a sú definované ich projektovými dokumentáciami, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
801 558,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
3
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Revitalizácia parku na ul. Kuzmányho/ Kpt. Nálepku/ Čsl. armády, Košice a Revitalizácia parku na ul. Branisková/ Tatranská/ Čsl. armády, Košice.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestská časť Košice - Staré mesto: lokalita A - na ul Kuzmányho/ Kpt. Nálepku /Čsl.armády, Košice a lokalita B: na ul Branisková/ Tatranská/ Čsl. armády, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Revitalizácia parkov spočívajúca v stavebných prácach v dvoch lokalitách (podľa bodu II.2.3). Každá stavba pozostáva zo štyroch stavebných objektov: SO 01.1 Revitalizácia, SO 01.2 Verejné osvetlenie, SO 01.3 Vodovod, SO 01.4 Pešie komunikácie. Pre podrobnejší opis i rozsah prác a dodávok je pre každú lokalitu spracovaná osobitná projektová dokumentácia vypracovaná zodp.projektantom Ing. Ladislavom Komjáthym (v prílohe súťažných podkladov).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
564 755,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-Z-302071BYV2-73-87
Časť: 2
II.2.1) Názov
Revitalizácia verejného priestranstva Obrancov mieru, Košice
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77211600-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Park Obrancov mieru, MČ Košice - Sever
II.2.4) Opis obstarávania
Revitalizácia verejného priestranstva parku Obrancov mieru, Košice. Stavba je delená do dvoch stavebných objektov - SO 01 Spevnené plochy a SO 02 Sadové úpravy. Pre podrobnejší opis i rozsah prác a dodávok je spracovaná projektová dokumentácia vypracovaná zodp.projektantom In. arch. Alexandrom Lamim (príloha súť.podkladov)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
144 450,97 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-Z-302071BYV2-73-87
Časť: 3
II.2.1) Názov
Revitalizácia verejného priestranstva a parku pri Lidickom námestí, Košice
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestská časť Košice - Dargovských hrdinov, verejné priestranstvo a park pri Lidickom námestí, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah revitalizácie - asanačné práce, doplnenie nového mobiliáru, úprava vyšliapaných chodníkov z priepustnej zatrávňovacej dlažby, sadové úpravy. Podrobnejší opis i rozsah práv a dodávok je v spracovanej dokumentácií vypracovanej zodp. projektantom Ing. arch. Alexandrom Lamim. (príloha súť. podkladov)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
131 026,04 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-Z-302071BYV2-73-87
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona. Na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá požadované doklady na základe stanovených podmienok účasti podľa § 32 ods. 2,písm. e) a f) zákona. Podrobnejšie vysvetlenie stanovených podmienok účasti a dokladov je uvedené v nasledujúcich bodoch:
Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: uchádzač musí preukázať, že je oprávnený uskutočňovať požadované stavebné práce.
Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona: doložený doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorá zodpovedá predmetu zákazky.
Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona: uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona: uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje:
pre časti 1, 3:
- v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min. 1 zákazky (referencia) na stavebné práce na stavbe plôch pre parky, športové ihriská, detské ihriská, výstavba chodníkov alebo komunikácií a pod., zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 100.000,- € bez DPH.
Pod uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru resp. poskytnutím služieb alebo sa rozumie realizácia jednej zákazky:
45233161-5 Stavebné práce na stavbe chodníkov
45233253-7 Práce vrchnej stavby chodníkov
45233340-4 Práce spodnej stavby chodníkov

pre časť 2:
a) v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min.1 zákazky (1 referencia) na stavebné práce a dodávky spojených so sadovníckymi úpravami zelených plôch, parkov, záhrad a pod. alebo poskytnutie služieb spojených s orezávaním, prerezávaním, výrubom, údržbou a výsadbou stromov v celkovej hodnote v min. výške: 50 000,- € bez DPH.
b) Uchádzač preukáže, že má k dispozícií min. 1 osobu, ktorá má odbornú spôsobilosť na arboristické služby a bude tieto služby (ich výkon alebo dohľad nad ich výkonom) poskytovať pri realizácií zákazky.

Pod uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru resp. poskytnutím služieb alebo sa rozumie realizácia jednej zákazky:
- stavebných prác a dodávok spojených s so sadovníckymi úpravami zelených plôch, parkov, záhrad a pod., ktoré mohli byť uskutočnené ako samostatná stavba alebo v rámci realizácie hlavnej stavby (Budovy alebo Inžinierske stavby podľa vyhlášky 323/2010 z.z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb) tieto práce sa realizovali, ako samostatná ucelená časť stavby alebo stavebný objekt.
- poskytnutie služieb spojených s orezávaním, prerezávaním, výrubom, údržbou a výsadbou stromov
77211400-6 Orezávanie stromov
77211500-7 Údržba stromov
77211600-8 Výsadba stromov
77300000-3 Záhradnícke služby
77310000-6 Výsadba a údržba zelených plôch
77313000-7 Údržba parkov
77315000-1 Výsadba
77340000-5 Prerezávanie stromov a orezávanie živých plotov
77341000-2 Prerezávanie stromov
Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady.
.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona uchádzač predloží:
Doklad: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), alikvotnú časť ceny podľa požadovaného obdobia, lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, a má byť uvedené aj zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 6 Zoznam stavebných prác vzor.
Pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ.
Podmienka (Minimálna požadovaná úroveň):
Verejný obstarávateľ požaduje v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min.:
pre časti 1, 3:
- 1 zákazku (referenciu) na stavebné práce na stavbe plôch pre parky, športové ihriská, detské ihriská, výstavba chodníkov alebo komunikácií a pod., zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 100.000,- € bez DPH.

pre časť 2 doklady:
- a) zákazku (1 referenciu) na stavebné práce a dodávky spojených so sadovníckymi úpravami zelených plôch, parkov, záhrad a pod. alebo poskytnutie služieb spojených s orezávaním, prerezávaním, výrubom, údržbou a výsadbou stromov v celkovej hodnote v min. výške: 50 000,- € bez DPH.
V súlade s ustanovením § 34 ods 1 písm. g) uchádzač predloží
- b) Doklad: o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude vykonávať arboristické služby, resp. vykonávať nad nimi dohľad. Odbornú spôsobilosť preukáže niektorým z nasledujúcich certifikátov: Certifikáty vydané organizáciou ISA Slovensko (ETW European Treeworker/európsky arborista, SCA Slovenský certifikovaný arborista totožný z ČCA Český certifikovaný arborista vydávaný v ČR)
alebo Certifikáty vydané v krajinách združených v organizácii ISA.
Uchádzač predloží potvrdenie (čestné vyhlásenie) o pracovnoprávnom vzťahu s odborne spôsobilou osobou. V prípade, že nie je v pracovnomprávnom vzťahu s uvedenou osobou, môže ísť o tzv. inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona a je potrebné riadiť sa tam uvedeným postupom. Vtedy uchádzať predloží písomnú zmluvu s touto osobou, z ktorej vyplýva, že bude aj reálne vykonávať tieto služby.


Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2023 13:00
Miesto: on-line na elektronickej platforme IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.02.2023

Redakčné opravy

10153 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 49/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 1 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 564 755,00 Má byť: 526 081,32
11845 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.03.2023 09:00 Má byť: 29.03.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2023 13:00 Má byť: 29.03.2023 10:00
12440 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 63/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.03.2023 09:00 Má byť: 03.04.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.03.2023 10:00 Má byť: 03.04.2023 10:00
12988 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.04.2023 09:00 Má byť: 13.04.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.04.2023 10:00 Má byť: 13.04.2023 10:00
13617 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.04.2023 09:00 Má byť: 20.04.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie Namiesto: 13.04.2023 10:00 Má byť: 20.04.2023 10:00
14465 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.04.2023 09:00 Má byť: 25.04.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie Namiesto: 20.04.2023 10:00 Má byť: 25.04.2023 10:00
15315 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 82/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.04.2023 09:00 Má byť: 28.04.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie Namiesto: 25.04.2023 10:00 Má byť: 28.04.2023 10:00 Časť: 1 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 564 755,00 EUR bez DPH Má byť: 567 102,15 EUR bez DPH Časť: 2 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 144 450,97 EUR bez DPH Má byť: 146 739,97 EUR bez DPH Časť: 3 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 131 026,04 EUR bez DPH Má byť: 157 015,58 EUR bez DPH
15460 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2023
V oznámení 08857-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice - mestská časť Západ zverejnenom vo VVO č. 044/2023 zo dňa 28.02.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.04.2023 00:00 Má byť: 30.05.2023 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité