Oznámenie 9144 - WYP

Obsah

9144 - WYP
Vestník č. 45/2023 - 01.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Turčianske Kľačany
IČO: 00316971
Turčianske Kľačany 179, 03861 Turčianske Kľačany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459719
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459719
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Lipovec - Turčianske Kľačany kanalizácia
Referenčné číslo: TK_03_2023_KAN
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232400-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Výstavba časti kanalizačnej siete a kanalizačných prípojok v obci Turčianske Kľačanie a to konkrétne na stokovej sieti SO 25 a kanalizačných prípojkách - SO 25/A. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 327 983,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112400-9
45233220-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Turčianske Kľačany
II.2.4) Opis obstarávania
Výstavba časti kanalizačnej siete a kanalizačných prípojok v obci Turčianske Kľačanie a to konkrétne na stokovej sieti SO 25 a kanalizačných prípojkách - SO 25/A. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 327 983,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2. podľa § 32 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie vyžadovaných podmienok účasti:
1. podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce.
2. podľa § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO - doklad o oprávnení dodávať
tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, lebo verejný
obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (§ 32 ods. 3 ZVO). Netýka sa
subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje
finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu,
uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33
ods. 1 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 7 000 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré, bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: (i) dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a (ii) celkový obrat uchádzača, a to v členení za jednotlivé požadované roky. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží:
- ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov ziskov a strát alebo
- ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov príjmov a výdavkov.
Odporúčame celkový obrat v príslušných výkazov zvýrazniť farebne.
V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Záujemca, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola
vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené
dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
4. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu
vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia
uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie
dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (za stavby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky považuje obstarávateľ práce na výstavbe alebo rekonštrukcii kanalizácie). Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác obdobných ako je predmet zákazky pričom minimálna súhrnná hodnota týchto prác musí byť v relevantnom období minimálne 1 300 000,00 EUR bez DPH (alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene), pričom z toho uchádzač preukáže nasledovné:
- Realizáciu min. 1 ks výstavby alebo rekonštrukcie kanalizácie s celkovou dĺžkou min. 2 000 m.
Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro
použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti,
rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník č.1
Hlavný stavbyvedúci pre inžinierske stavby, podkategória: vodohospodárske stavby/ potrubné energetické a iné líniové stavby s min. 3 ročnou praxou na požadovanej pozícii v rámci ktorej má skúsenosti s výstavbou alebo rekonštrukciou kanalizácie na minimálne jednej stavbe (tzn. na minimálne jednej stavbe kanalizácie) a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác. Obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.

Kľúčový odborník č.2
Autorizovaný odborník v oblasti geodézie a kartografie odborná spôsobilosť na vykonávanie geodetických a kartografických činností podľa § 5 zákona č. 215/1995 Z.z.,v platnom znení s min. 3 ročnou praxou na požadovanej pozícii v rámci ktorej má skúsenosti so zameraním kanalizácie. Uchádzač predloží originál, alebo úradne overenú kópiu, alebo kópiu s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu odborníka dokladu o odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia

K bodu 3.: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to:
- min. 2x rýpadlo kolesové/pásové/,
- min. 3x nákladné auto - sklápač s nosnosťou min. 10 t

K bodu 4.: Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. potvrdenie o registrácií v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.
Bližšie informácie sú z dôvodu obmedzenia počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2023 11:30
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude
uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO),
ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html..
V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.


Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 35 000,00
EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním.

Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy obstarávaním inovácií a zameraným na sociálne aspekty.

Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.02.2023

Redakčné opravy

11660 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2023
V oznámení 09144-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Turčianske Kľačany, Turčianske Kľačany 179, 038 61 Turčianske Kľačany zverejnenom vo VVO č. 045/2023 zo dňa 01.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.03.2023 10:00 Má byť: 29.03.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.03.2023 11:30 Má byť: 29.03.2023 12:00
12352 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2023
V oznámení 09144-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Turčianske Kľačany, Turčianske Kľačany 179, 038 61 Turčianske Kľačany zverejnenom vo VVO č. 045/2023 zo dňa 01.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.03.2023 10:00 Má byť: 05.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.03.2023 12:00 Má byť: 05.04.2023 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité