II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Rekonštrukcia mosta na ceste II/503-013 – M6273 – cez potok v Misiarskej doline – PK Baba
Referenčné číslo: ZsNH06/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45221110-6
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia mostného objektu MO 6273 v zmysle projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby Most na ceste II/503-013 M6273 cez potok v Misiarskej doline PK Baba, ktorú spracoval doc. Ing. Daniel Papán, PhD. Súčasný stavebno-technický stav existujúceho mostu je veľmi zlý. V rámci stavebných prác dôjde k vybúraniu existujúcich ríms mostného objektu. Zatiahnutiu oceľovej konštrukcie pod existujúci mostný objekt a vyplneniu priestoru medzi novou a starou nosnou konštrukciou injektážnou zmesou. Realizáciou navrhovaných prác sa predĺži životnosť konštrukcie mosta a zvýši bezpečnosť účastníkov cestnej premávky v danom bode. Koryto potoka na vtoku i výtoku je v zlom stave. Pri stavebných prácach dôjde k úprave priebehu potoka v danom mieste. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov. Viac informácií a podrobný opis predmetu zákazky za nachádza v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
118 958,54
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Most MO 6273 na ceste II/503 Pezinok-Pernek v km 50,140
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia mostného objektu MO 6273 v zmysle projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby Most na ceste II/503-013 M6273 cez potok v Misiarskej doline PK Baba, ktorú spracoval doc. Ing. Daniel Papán, PhD. Súčasný stavebno-technický stav existujúceho mostu je veľmi zlý. V rámci stavebných prác dôjde k vybúraniu existujúcich ríms mostného objektu. Zatiahnutiu oceľovej konštrukcie pod existujúci mostný objekt a vyplneniu priestoru medzi novou a starou nosnou konštrukciou injektážnou zmesou. Realizáciou navrhovaných prác sa predĺži životnosť konštrukcie mosta a zvýši bezpečnosť účastníkov cestnej premávky v danom bode. Koryto potoka na vtoku i výtoku je v zlom stave. Pri stavebných prácach dôjde k úprave priebehu potoka v danom mieste. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov.
Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu so zemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu. Vedenie všetkých inžinierskych sietí v priestore staveniska je potrebné nechať vytýčiť pred zahájením stavby, výkopy realizovať ručne a všetky poškodenia hlásiť správcovi. Pred realizáciou je nutné overiť polohu inžinierskych sietí a po dobu výstavby dostatočne chrániť pre poškodením.
Vzhľadom na nedostatočnú šírku krajnice požadujeme v zmysle TP 010 zabezpečiť zvodidlový systém s projektovanou úrovňou zachytenia, ktorého dynamický priehyb je menší ako 1 m. Zhotoviteľ je povinný spracovať dokumentáciu na vykonanie prác pre osadenie zvodidlového systému, ktorého predmetom je doriešenie prechodu medzi zvodidlami rôznych typov a zapracovanie technických podmienok výrobcu konkrétneho typu zvodidla.
V rámci dočasného dopravného značenia zhotoviteľ vypracuje projekt organizácie dopravy počas výstavby v zmysle zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení, TP 069, TP 117, TP 118. Vypracovaný projekt organizácie dopravy predloží zhotoviteľ správcovi cesty na odsúhlasenie. Vypracovaný projekt organizácie dopravy odsúhlasený správcom cesty bude podkladom pre zabezpečenie a vydanie určenia použitia dočasného dopravného značenia, povolenia na zvláštne užívanie cesty a povolenia na čiastočnú resp. úplnú uzávierku cesty vydaných príslušným cestným správnym orgánom v okrese stavby, ktoré zabezpečí zhotoviteľ. Zhotoviteľ zodpovedá za osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v zmysle určeného projektu organizácie dopravy počas celej doby výstavby.
Súčasťou nákladov na dočasné dopravné značenie je aj naloženie, odvoz a vyloženie betónových zvodidiel vo vlastníctve SC BSK na stredisko v Pezinku. Predmetné betónové zvodidlá sú v súčasnosti dočasne osadené namiesto poškodených zvodidiel.
Pred realizáciou samotných prác musí byť spracovaný a predložený na odsúhlasenie správcovi komunikácie kontrolno-skúšobný plán (KSP). KSP prehľadne zosumarizuje druh a početnosť skúšok zabezpečovaných zhotoviteľmi stavebných materiálov a stavebných prác a spôsob ich dokladovania.
Pri odovzdaní stavby v rámci preberacieho konania musí byť spracovaná dokumentácia kvality stavby. Dokumentácia kvality musí obsahovať všetky relevantné údaje o stavbe a doklady o kvalite vykonaných prác a zabudovaných objemoch, prehľad všetkých meraní a výsledkov plánovaných, kontrolných a preberacích skúšok, údaje o termínoch realizovania jednotlivých konštrukčných prvkov, skutočnú spotreba materiálov a z toho odvodený počet skúšok a ich vyhodnotenie. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi dokumentáciu kvality s vyhodnotením dosiahnutých parametrov.
Súpis skutočne vykonaných prác bude obsahovať ako prílohu porealizačné zameranie jednotlivých konštrukčných prvkov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
118 958,54
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie
Viac je uvedené v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným pokladom