Oznámenie 10546 - MUT

Obsah

10546 - MUT
Vestník č. 51/2023 - 09.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45736359
Námestie Mateja Korvína 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Eva Škvareninová
Telefón: +421 902816274
Email: eva.skvareninova@zdruzeniedeus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/12208
Hlavná adresa(URL): www.zdruzeniedeus.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460698
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/460698
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Informatizácia územnej samosprávy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie HW pre centrálne komponenty a pre konečných užívateľov
Referenčné číslo: DEUS 3/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (DNS) bude nákup bežne dostupných tovarov - HW pre centrálne komponenty s plánovaným umiestnením do primárneho, záložného alebo disaster recovery dátového centra pre verejného obstarávateľa a nákup bežne dostupných tovarov HW pre konečných užívateľov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
800 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213000-5
30213100-6
30231300-0
30232110-8
30233000-1
30236000-2
30237300-2
32413100-2
32420000-3
32428000-9
48820000-2
30232000-4
30237000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (DNS) bude nákup bežne dostupných tovarov pre verejného obstarávataeľa.

Tovary, ktoré sú predmetom zákazky:

1. Obstaranie HW pre centrálne komponenty a konečných užívateľov s plánovaným umiestnením do primárneho, záložného alebo disaster recovery dátového centra.

Súčasťou tohto obstarania môže byť aj obstaranie obslužného SW, ktorý je výlučne viazaný k danému HW (naplíklad licencia k jednotlivým funkciám firewall nakúpeného ako HW položka)

a. Sieťové komponenty
b. Serverová infraštruktúra
c. Storage zariadenia vrátane
d. Ostatné zariadenia a príslušenstvo pre centrálne zariadenia a konečných užívateľov

2. Obstaranie HW pre spoločné využitie v priestoroch DEUS
a. Sieťová a bezpečnostná infraštruktúra
b. Tlačiareň
c. Ostatné

3. Obstaranie HW pre koncových používateľov
a. Notebooky, monitory, klávesnice, myši, dokovacie stanice, Ostatné

Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk konkrétnej zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
800 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Čiastkové plnenia môžu byť súčasťou projektov, financovaných z fondov Európskej Únie.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.04.2023 13:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 24.04.2023
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité