Oznámenie 10512 - WNS

Obsah

10512 - WNS
Vestník č. 50/2023 - 08.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
IČO: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Kaštílová Tonková
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.karlovaves.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460989
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/460989
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
VYPRACOVANIE REALIZAČNEJ DOKUMENTÁCIE - PROJEKTY ORGANIZÁCIE DOPRAVY NA MIESTNYCH KOMUNIKÁCIÁCH
Referenčné číslo: 01_2023/ZNH/EVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
71320000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Vypracovanie realizačnej dokumentácie - Projekty organizácie dopravy na miestnych komunikáciách v správe mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, zóna KV1- 2. časť, zóna KV2, riešenie lokálnych úprav dopravného značenia na miestnych komunikáciách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
16 700,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
mestská časť Bratislava-Karlova Ves
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Vypracovanie realizačnej dokumentácie - Projekty organizácie dopravy na miestnych komunikáciách v správe mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, zóna KV1- 2. časť, zóna KV2, riešenie lokálnych úprav dopravného značenia na miestnych komunikáciách.
Tvorba realizačnej dokumentácie projektov organizácie dopravy pasporty zvislého a vodorovného značenia, dopravných zariadení, návrhy organizácie dopravy situácie v M 1:500, 1:250, výkaz výmer.
Počty vyhotovení dokumentácie, ktoré zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi a použije na prerokovanie v Operatívnej komisii pre určovanie dopravných značiek a dopravných zariadení Magistrátu hl. m. SR Bratislavy sú nasledovné :
- návrh organizácie dopravy samostatne v 6-ich výtlačkoch,
- 1x na digitálnom nosiči (pre projekty zaradené do celomestskej parkovacej politiky upraviť v zmysle požiadavky celomestskej parkovacej politiky).
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy v požadovanej kvalite, v dohodnutom čase, v súlade s podmienkami celomestskej parkovacej politiky a platnými právnymi a technickými normami.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo vykoná v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, príslušnými rozhodnutiami orgánov verejnej moci a technickými normami, ktoré sa na vykonávanie diela vzťahujú, najmä: STN 01 8020 dopravné značenie na pozemných komunikáciách, STN EN 12 899-1 až 5, vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení v z.n.p., TP 4/2005 a Mestský dizajn manuál parkovacích zón.
Predmet plnenia bude splnený riadnym vypracovaním, prerokovaním a odovzdaním dokumentácie objednávateľovi v stanovenej lehote. Odovzdaním sa rozumie odovzdanie výsledku práce osobne s potvrdením o prevzatí.
Jednotlivé projekty organizácie dopravy musia byť ocenené v rozsahu podľa zmluvnej hodinovej sadzby
Do hodinovej sadzby požadujeme zahrnúť všetky potrebné práce, dodávky a náklady.
Plnenie bude na základe čiastkových objednávok od verejného obstarávateľa.
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo, alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich z objednávky, právnych predpisov, alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
16 700,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 34 ods. 1 písm. a) a c)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) predložením zoznamu poskytnutých služieb, rovnakého alebo podobného charakteru za posledné 3 roky, resp. za tie, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukáže zrealizovanie minimálne jednej úspešne zrealizovanej zákazky. Zoznam poskytnutých služieb (referencia) musí obsahovať názov a sídlo odberateľa, kontaktné údaje odberateľa (meno, tel. č., e-mail), predmet poskytnutej služby, cena a lehota dodania.
Podľa § 34 ods. 1 písm. c) dokladom o odbornej spôsobilosti. Uchádzač predloží kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného projektanta, v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Z.z. v znení neskorších zmien a doplnkov, s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: zákon NR SR č. 138/1992 Z.z.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Dodanie do 30 dní od vystavenia čiastkovej objednávky na odsúhlasenie a 60 dní na odovzdanie objednanej časti.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité