Oznámenie 11690 - IOX

Obsah

11690 - IOX
Vestník č. 58/2023 - 20.03.2023

OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A, 91101 Trenčín
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alica Eliášová
Telefón: +421 326555868
Email: alica.eliasova@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812
Hlavná adresa(URL): https://www.tsk.sk/
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výkon stavebného dozoru pre projekt s názvom Rekonštrukcia cesty č. II/581 Nové Mesto nad Váhom – Myjava, IV. etapa
Referenčné číslo: 20/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
71520000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Poskytnutie služby výkonu stavebného dozoru v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom
poriadku počas celej doby realizácie diela Rekonštrukcia cesty č. II/581 Nové Mesto nad Váhom - Myjava, IV. etapa,
úsek cesty v staničení km 21,065 - 24,243 v k. ú. Horné a Dolné Bzince smerom na Nové Mesto nad Váhom. Na tomto
úseku cesty sa nachádzajú aj dva mostné objekty (Most 013 a Most 014), ktoré je potrebné zrekonštruovať. V rámci
plnenia predmetu zákazky sa bude overovať dodržiavanie technického, konštrukčného riešenia stavby, podmienok
územného a stavebného povolenia až do odovzdania stavby do užívania. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v
prílohe súťažných podkladov (príloha G.3 Zmluva na výkon činnosti stavebného dozoru).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.03.2023
VI.6) ODKAZ NA PÔVODNÉ OZNÁMENIA
Pôvodné oznámenie odoslané cez: TED eSender
Prihlasovacie meno pre eSender: TED98
Referenčné číslo oznámenia: 2023-098063
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 033-098063
Dátum odoslania pôvodného oznámenia: 10.02.2023
ODDIEL VII: ZMENY
VII.1) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VII.1.1) Dôvod zmeny
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
Toto oznámenie upravuje text pôvodného oznámenia
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: III.
Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.) Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam poskytnutých služieb za
predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt plnenia a odberateľov, dokladom
je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak
referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie.
...
má byť:
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.) Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam poskytnutých služieb za
predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt plnenia a odberateľov, dokladom
je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
...
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: III.
Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Namiesto:
...Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je
predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za poskytnuté služby rovnakého
alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať služby stavebného dozoru pri výstavbe, oprave
alebo rekonštrukcii inžinierskych stavieb, ktorých celková cena uskutočnených stavebných prác kumulatívne predstavuje
hodnotu minimálne 2 000 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač je povinný preukázať, že požadovaná minimálna výška zmluvnej ceny stavebných prác bola uskutočnená -
realizovaná v rozhodnom období (predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO); V prípade, že uchádzač poskytoval služby
stavebného dozoru ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stavebných
prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytnutie
presahuje stanovené obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia VO, uchádzač v zozname referencií uvedie zvlášť aj
cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.
V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a
identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa
zmluvy, cenu v EUR bez DPH, lehotu poskytovania (začatie a ukončenie mesiac, rok), meno kontaktnej osoby
odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie poskytovania
služieb podľa obchodných podmienok.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť
kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku
skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
...
má byť:
...Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je
predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za poskytnuté služby rovnakého
alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať služby stavebného dozoru pri výstavbe, oprave
alebo rekonštrukcii inžinierskych stavieb, ktorých celková cena uskutočnených stavebných prác kumulatívne predstavuje
hodnotu minimálne 2 000 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač je povinný preukázať, že požadovaná minimálna výška zmluvnej ceny stavebných prác bola uskutočnená -
realizovaná v rozhodnom období (predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO); V prípade, že uchádzač poskytoval služby
stavebného dozoru ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stavebných
prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj služby, ktorých poskytnutie
presahuje stanovené obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia VO, uchádzač v zozname referencií uvedie zvlášť aj
cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť
kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku
skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
...
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
14.03.2023 09:00
má byť:
21.03.2023 09:00
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: IV.
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Namiesto:
14.03.2023 09:30
má byť:
21.03.2023 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité