Oznámenie 11955 - MUT

Obsah

11955 - MUT
Vestník č. 59/2023 - 21.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Email: eva.sabova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://uniba.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461869
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39211/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Energie pre Univerzitu Komenského 2023 - 27
Referenčné číslo: xx/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
09000000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, ktorý bude slúžiť na zabezpečenie združenej dodávky elektrickej energie a plynu pre odberné miesta verejného obstarávateľa vrátane prenesenia zdopovednosti za odchýlku odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z. , ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie.
Podrobné informácie o zriadení DNS sú dostupné v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Podrobný opis predmetu zákazky bude vždy tvoriť súčasť dokumentácie pri vyhlásení čiastkovej zákazky v rámci zriadeného DNS.
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kategória č. 1 -Dodávka elektrickej energie
Časť č.: I.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09310000-5
66132000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta verejného obstarávateľa
Presne špecifikované v konkrétnych zákazkách
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, ktorý bude slúžiť na zabezpečenie združenej dodávky elektrickej energie pre odberné miesta verejného obstarávateľa vrátane prenesenia zdopovednosti za odchýlku odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z. , ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a zabezpečenie distribúcie.
Podrobné informácie o zriadení DNS sú dostupné v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Podrobný opis predmetu zákazky bude vždy tvoriť súčasť dokumentácie pri vyhlásení čiastkovej zákazky v rámci zriadeného DNS.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na situáciu s cenami na trhu energií neuvádza predpokladanú hodnotu zákazky vyjadrenú vo finančnom objeme, keďže ju nie je možné jednoznačne určiť, ale stanovuje predpokladaný odber za celé obdobie trvania DNS (48 mesiacov).
Kategória č. 1 - Dodávka elektrickej energie - 60 GWh
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kategória č. 2 - Dodávka zemného plynu
Časť č.: II
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09123000-7
66132000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta verejného obstarávateľa
Presne špecifikované v konkrétnych zákazkách
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, ktorý bude slúžiť na zabezpečenie združenej dodávky plynu pre odberné miesta verejného obstarávateľa vrátane prenesenia zdopovednosti za odchýlku odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z. , ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie.
Podrobné informácie o zriadení DNS sú dostupné v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Podrobný opis predmetu zákazky bude vždy tvoriť súčasť dokumentácie pri vyhlásení čiastkovej zákazky v rámci zriadeného DNS.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Zriadenie DNS a zadávanie čiastkových zákaziek v rámci zriadeného DNS
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na situáciu s cenami na trhu energií neuvádza predpokladanú hodnotu zákazky vyjadrenú vo finančnom objeme, keďže ju nie je možné jednoznačne určiť, ale stanovuje predpokladaný odber za celé obdobie trvania DNS (48 mesiacov).
Kategória č. 2 - Dodávka zemného plynu - 88 GWh
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5
(predloženie dokladov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona (v rámci SR zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov).
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie dodávať tovar) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu oznámenia vo formáte pdf. - scany dokladov.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a) (verejný obstarávateľ si vie overiť iba register trestov za právnické osoby, za fyzické osoby je potrebné predkladať doklady), b), c), d) (okrem likvidácie) a písm. e) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.

1. V prípade preukázania splnenia podmienky účasti osobného postavenia prostredníctvom Zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov verejný obstarávateľ upozorňuje, že zaradenie záujemcu trvá len po dobu platnosti zápisu v Zozname hospodárskych subjektov.
2. Záujemca je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi pred skončením platnosti Zápisu v zozname hospodárskych subjektov aktualizovaný zápis (napr. žiadosť o aktualizovanie zápisu). Ak tak záujemca neurobí, verejný obstarávateľ po skončení platnosti zápisu záujemcu vylúči zo zriadeného DNS.
3.V prípade, ak záujemca použije jednotný európsky dokument (JED), verejný obstarávateľ ho pre riadne zabezpečenie procesu verejného obstarávania v jednotlivých zákazkách vyzve na predloženie nahradených dokumentov a dokladov. Verejný obstarávateľ neumožní zaradenie do DNS na základe predloženého JED-u, až na základe predložených dokumentov a dokladov nahradených JED-om.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: KATEGÓRIA Č. 1 - DODÁVKA ELEKTRICKEJ ENERGIE
Zoznamom (referenciami) musí uchádzač preukázať, že v referenčnom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) dodal tovary rovnakého charakteru ako predmet zákazky (elektrická energia) v objeme min 7,5 G Wh.

KATEGÓRIA Č. 2 - DODÁVKA ZEMNÉHO PLYNU
Zoznamom (referenciami) musí uchádzač preukázať, že v referenčnom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) dodal tovary rovnakého charakteru ako predmet zákazky (plyn) v objeme min 11 GWh.

1. V prípade, ak záujemca predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o dodávaní tovarov, ktorých dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, záujemca v zozname uvedie zvlášť hodnotu v Eur iba za tie tovary, ktoré boli dodané v posudzovanom období.

2. V prípade, ak tovary dodával záujemca ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem v Eur, realizovaný ním samotným a uvedie tovary, ktorých sa subdodávka, resp. daná referencia týkala.

3. Verejný obstarávateľ upozorňuje na § 40 ods. 5 písm. a) zákona - identifiácia referencií uvedených v zozname referencií v žiadosti o zaradenie.

4. Na vyčíslenie uvedených cien na dodanie tovarov sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Uvedené body 1 - 4 platia ore obe kategórie DNS.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnejšie informácie k použitiu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť sa, či pri konkrétnych čiastkových zákazkách použije elektronickú aukciu.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 17.04.2023
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 02.05.2023
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na situáciu s cenami na trhu energií neuvádza predpokladanú hodnotu zákazky vyjadrenú vo finančnom objeme, keďže ju nie je možné jednoznačne určiť, ale stanovuje predpokladaný odber za celé obdobie trvania DNS (48 mesiacov).
Kategória č. 1 - Dodávka elektrickej energie - 60 GWh
Kategória č. 2 - Dodávka zemného plynu - 88 GWh
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.03.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité