Oznámenie 11967 - MST

Obsah

11967 - MST
Vestník č. 59/2023 - 21.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397474
Komenského 73, 04181 Košice-Sever
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Bartko
Telefón: +421 905907438
Fax: +421 556335293
Email: miroslav.bartko@uvlf.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1016
Hlavná adresa(URL): www.uvlf.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461912
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/461912
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Elektronické stravovacie karty pre zamestnancov UVLF
Referenčné číslo: 105/2023/ZNL
II.1.2) Hlavný kód CPV
30237131-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet (ďalej len kariet) pre zamestnancov UVLF pre použitie v zmluvných stravovacích zariadeniach a predajniach potravín, ktoré akceptujú jeho elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania a nákupu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 248 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Komenského č. 73 041 81 Košice podľa zoznamu užívateľov
II.2.4) Opis obstarávania:
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet (ďalej len kariet) pre zamestnancov UVLF u zmluvných partnerov v počte 254 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 248 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods.1 ZVO:
a)Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods.2 písm. a) až f) ZVO.
b)Verejný obstarávateľ upozorňuje, že z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača/záujemcu.
c)Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 ZVO.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: a)Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo
vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že si
plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich
z úverových vzťahov a na jeho bežný účet nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke. Nie je možné
nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách.
Vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá účty.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s § 37 ZVO.
d)Uchádzač môže preukázať finančné a ekonomické postavenia v súlade s § 33 ods. 2 ,4 ZVO.
e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za túto osobu alebo samostatný JED za túto osobu ňou podpísaný.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: a)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1a) ZVO v ponuke predloží zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak
odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s §37 ZVO.
d)Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s §34 ods. 3 ZVO.
e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu ňou podpísaný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí predložiť referencie alebo ekvivalentných dokladov, že uzavrel a plnil alebo plní najmenej 3 zmluvy, predmetom ktorých bolo poskytovanie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky v min. súhrnnej hodnote 900 000,00 EUR bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom: hodnota aspoň jednej z týchto zmlúv bola najmenej vo výške 300 000 EUR bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.04.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2023 09:30
Miesto: Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Komenského 73, 041 81 Košice, pavilón č. 9 zasadačka.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Otváranie ponúk sa vykoná automaticky a bude sprístupnené uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov IS ÚVO v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
2.V prípade, ak hospodársky subjekt, chce predložiť dokumenty/ponuky a ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné sa zaregistroval cez https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add
3.Zaevidovaný hospodársky subjekt k danej zákazke (budete notifikovaný o zmenách vykonaných na danej zákazke). Príručky pre používateľov systému EVO je možné nájsť v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html
4.Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom.
5.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39, hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV - Globálny údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV,
6.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
7.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a IS EVO, na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO.
8.Zákazka je zadávaná podľa § 66 ods.7 vyhodnocovanie splnenia podmienok účasti komisiou je neverejné a bude sa vyhodnocovať až po vyhodnotení cenových ponúk, len u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste.
9.Nevyžaduje sa predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu
10.Zábezpeka viazanosti ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000,00 - €
11.Podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk, podmienky plnenia zmluvy v tomto obstarávaní nie sú predmetom zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.03.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité