Oznámenie 12088 - MST

Obsah

12088 - MST
Vestník č. 60/2023 - 22.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Helena Kučková
Telefón: +421 415032111 / 415032414
Email: helena.kuckova@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8276
Hlavná adresa(URL): https://www.regionzilina.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/461750
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/461750
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zariadenie sociálnych služieb ANTARES - materiálno-technické vybavenie
Referenčné číslo: 20_23
II.1.2) Hlavný kód CPV
39290000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka vybavenia podľa špecifikácií v súťažných podkladoch. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
24 817,89 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nábytok
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39100000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
CSS PARK Čadca, Podjavorinskej 14, č. parc. 1666, 1667/1,2
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka vybavenia podľa špecifikácií v súťažných podkladoch. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
21 425,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROPPO2-SC211-2021-78
Časť: 2
II.2.1) Názov
IKT vybavenie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30200000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
CSS PARK Čadca, Podjavorinskej 2357/14, Čadca, č. parc. 1666, 1667/1,2
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka vybavenia podľa špecifikácií v súťažných podkladoch. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 392,29 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
7
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROPPO2-SC211-2021-78
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZoVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZoVO a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZoVO formou predloženia dokladov, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Podľa § 32 ods. 3 ZoVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2:
a) výpis z registra trestov
Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.
Výpis z registra trestov fyzickej osoby všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti môže verejný obstarávateľ overiť len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (Príloha H Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov). Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, je povinný predložiť výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
b) potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
c) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
d) potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
e) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač so sídlom v Slovenskej republike predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZoVO len doklad uvedený v písmene f):
f) čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
a Prílohu H súťažných podkladov - Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov.

V prípade, ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZoVO formou predloženia dokladov, je povinný predložiť všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO. V prípade, ak preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZoVO formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO (rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu), vedeného v inom štáte ako v Slovenskej republike, je povinný predložiť všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZoVO, ktoré tento zápis neobsahuje.

UPOZORNENIE:
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny dodávateľov a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZoVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.04.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2023 10:00
Miesto: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.eplatforma.gov.sk
Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal
záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na www.eplatforma.gov.sk
2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným
uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny.
6. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na dodávku tovarov.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty.
9. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ nevyžaduje od uchádzačov zábezpeku.
10.Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, aby sa mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov.
11. Dodatočné informácie k bodu II.2.7 Dĺžka trvania zákazky.
6 mesiacov od zadania zákazky. Verejný obstarávateľ v postavení kupujúceho požaduje dodať predmet zmluvy do 3 mesiacov odo dňa doručenia žiadosti kupujúceho o dodanie predmetu zmluvy elektronickou poštou. Verejný obstarávateľ v postavení kupujúceho doručí uchádzačovi v postavení predávajúceho žiadosť o dodanie predmetu zmluvy najneskôr do 3 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.03.2023

Redakčné opravy

15128 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 82/2023
V oznámení 12088-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.04.2023 09:00 Má byť: 27.04.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.04.2023 10:00 Má byť: 27.04.2023 10:00
16071 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 86/2023
V oznámení 12088-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.04.2023 09:00 Má byť: 03.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.04.2023 10:00 Má byť: 03.05.2023 10:00
16954 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 12088-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.05.2023 09:00 Má byť: 12.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.05.2023 10:00 Má byť: 12.05.2023 10:00
17632 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 94/2023
V oznámení 12088-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.05.2023 09:00 Má byť: 22.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.05.2023 10:00 Má byť: 22.05.2023 10:00
18574 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2023
V oznámení 12088-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.05.2023 09:00 Má byť: 29.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.05.2023 10:00 Má byť: 29.05.2023 10:00
19417 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2023
V oznámení 12088-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 29.05.2023 09:00 Má byť: 13.06.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 29.05.2023 10:00 Má byť: 13.06.2023 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité