Oznámenie 12017 - WYP

Obsah

12017 - WYP
Vestník č. 59/2023 - 21.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Mikuláš
IČO: 00315524
Štúrova 1989/41, 03142 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Brtáň
Telefón: +421 445565111
Fax: +421 445621396
Email: obstaravanie@mikulas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Hlavná adresa(URL): https://www.mikulas.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462089
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462089
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba, rekonštrukcia a údržba cestnej infraštruktúry v meste Liptovský Mikuláš v roku 2023
Referenčné číslo: 2023/3293/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba, rekonštrukcia a údržba cestnej infraštruktúry v meste Liptovský Mikuláš v roku 2023.
Podrobný popis je uvedený v Opise predmetu zákazky súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 881 558,42 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233000-9
45233140-2
45233142-6
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. Liptovský Mikuláš, k.ú. Okoličné
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba, rekonštrukcia a údržba cestnej infraštruktúry v meste Liptovský Mikuláš v roku 2023.
Podrobný popis je uvedený v Opise predmetu zákazky súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 881 558,42 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 7
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy.
V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ZVO:
2.1 Doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk a musí ním uchádzač preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ZVO:
3.1.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení).
V prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač.
3.2.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve.
3.3.Doklady podľa § 34 ods.1. písm. j) ZVO - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1. - Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky výstavba a rekonštrukcie ciest, chodníkov, spevnených plôch a parkovísk za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období uskutočňoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 2 000 000,00 EUR bez DPH. Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-obchodné meno a sídlo uskutočňovateľa (zhotoviteľa),
-obchodné meno a sídlo objednávateľa,
-predmet uskutočnenia stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného objednávateľa),
-celkovú zmluvnú cenu,
-lehotu uskutočnenia stavebných prác (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované),
-meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk , preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác.
K bodu 3.2. - Prílohou zoznamu zodpovedných osôb za riadenie stavebných prác musí byť
1.doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác) v odbore inžinierske stavby a potvrdenie SKSI o odbornom zameraní na dopravné stavby, vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v úradne osvedčenej kópii, alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách.
2.profesijný životopis stavbyvedúceho zo zoznamom realizovaných stavieb, z ktorého je zrejmá odborná prax.
K bodu 3.3. - Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii dostatočné vybavenie strojného a technického charakteru na vykonanie technického riešenia predmetu zákazky, t.j. min. jednu kompletnú živičnú strojnú zostavu pozostávajúcu z 1 ks cestného finišera, 2 ks cestných valcov
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2023 10:15
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie - sprístupnenie ponúk sa uskutoční elektronicky on-line.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na adrese https://www.uvo.gov.sk/. Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov aj na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4971. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO.
3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do IS EVO
umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba
autentifikovaným uchádzačom.
4. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.
5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom.
6. Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa § 46 ZVO . Zábezpeka: 56.000,00 EUR .
7. Zákazky je zadávaná v zmysle § 112 ods. 7 ZVO ako reverzný postup.
8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.03.2023

Redakčné opravy

13538 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2023
V oznámení 12017-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš zverejnenom vo VVO č. 059/2023 zo dňa 21.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.04.2023 10:00 Má byť: 14.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2023 10:15 Má byť: 14.04.2023 10:15
14338 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 76/2023
V oznámení 12017-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Liptovský Mikuláš, Štúrova 1989/41, 031 42 Liptovský Mikuláš zverejnenom vo VVO č. 059/2023 zo dňa 21.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.04.2023 10:00 Má byť: 18.04.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 14.04.2023 10:15 Má byť: 18.04.2023 10:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité