Oznámenie 12067 - WYP

Obsah

12067 - WYP
Vestník č. 60/2023 - 22.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Trenčianske Stankovce
IČO: 00312100
Trenčianske Stankovce 362 , 91311 Trenčianske Stankovce
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Markech, starosta obce
Telefón: +421 908553049
Email: starosta@trencianskestankovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.trencianskestankovce.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462516
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462516
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Interiér obecného úradu Trenčianske Stankovce
Referenčné číslo: VO/PZ/1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211350-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky je definovaný Realizačným projektom: "Interiér obecného úradu Trenčianske Stankovce", ktorý vypracoval Ing. arch. Michal Vojtek, Beckovská 2317/5, 911 01 Trenčín v januári 2023.
Predmetom zákazky je návrh úprav interiéru Obecného úradu v Trenčianskych Stankovciach za účelom splnenia špecifických nárokov na prevádzku:
a) úprava dispozičného riešenia pôvodnej stavby pre súčasné potreby samosprávy, vytvorenie klientskeho centra, modernizácia administratívnych priestorov s ohľadom na aktuálny štandard kvality a hygieny pracovného prostredia,
b) zohľadnenie aktuálnych technických predpisov na požiarnu bezpečnosť stavby, rozdelenie stavby na požiarne úseky, zabezpečenie požiarnou vodou,
c) v rámci elektroinštalácií sa návrh zameriava na vybudovanie štruktúrovanej kabeláže a servera pre zabezpečenie fungovania úradu v súčasných IT štandardoch.
V prízemí objektu bude vytvorené klientske centrum, ktoré bude sústreďovať všetky základné funkcie úradu, ktoré občan nájde a vybaví v jednom priestore. Zvyšnú časť podlažia tvoria existujúce priestory pošty.
Na 2.NP objektu vznikne kancelária starostu s potrebným administratívnym a hygienickým zázemím. V nadväznosti na kanceláriu starostu bude vybudovaná multifunkčná sála s funkciou zasadačky, svadobnej siene, konferenčnej miestnosti atď. Ďalšími priestormi v 2.NP bude kancelária stavebného úradu a obecná knižnica.
Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
376 158,38 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Trenčianske Stankovce.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky je definovaný Realizačným projektom: "Interiér obecného úradu Trenčianske Stankovce", ktorý vypracoval Ing. arch. Michal Vojtek, Beckovská 2317/5, 911 01 Trenčín v januári 2023.
Predmetom zákazky je návrh úprav interiéru Obecného úradu v Trenčianskych Stankovciach za účelom splnenia špecifických nárokov na prevádzku:
a) úprava dispozičného riešenia pôvodnej stavby pre súčasné potreby samosprávy, vytvorenie klientskeho centra, modernizácia administratívnych priestorov s ohľadom na aktuálny štandard kvality a hygieny pracovného prostredia,
b) zohľadnenie aktuálnych technických predpisov na požiarnu bezpečnosť stavby, rozdelenie stavby na požiarne úseky, zabezpečenie požiarnou vodou,
c) v rámci elektroinštalácií sa návrh zameriava na vybudovanie štruktúrovanej kabeláže a servera pre zabezpečenie fungovania úradu v súčasných IT štandardoch.
V prízemí objektu bude vytvorené klientske centrum, ktoré bude sústreďovať všetky základné funkcie úradu, ktoré občan nájde a vybaví v jednom priestore. Zvyšnú časť podlažia tvoria existujúce priestory pošty.
Na 2.NP objektu vznikne kancelária starostu s potrebným administratívnym a hygienickým zázemím. V nadväznosti na kanceláriu starostu bude vybudovaná multifunkčná sála s funkciou zasadačky, svadobnej siene, konferenčnej miestnosti atď. Ďalšími priestormi v 2.NP bude kancelária stavebného úradu a obecná knižnica.
Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
376 158,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 75
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. V zmysle § 112 ods. 5 písm. a) a § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2. V zmysle § 112 ods. 5 písm. a) a § 32 ods. 1 písm. f) zákona verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje predložiť Čestné vyhlásenie, ktorým uchádzač preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
3. Uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa odseku 1. z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. V zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, bol minimálne 400 000,- Euro bez DPH. Uchádzač predloží ako doklad na preukázanie tejto podmienky účasti čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak bude v čestnom vyhlásení uvedený objem v inej mene ako Euro použije sa na prepočet z inej meny na Euro kurz inej meny k mene Euro, ktorý bol v danom období zverejnený ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. V zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2. V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
3. V zmysle § 34 ods. 1 písm. i) zákona - údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
4. V zmysle § 34 ods. 1 písm. d) zákona v nadväznosti na § 35 zákona - opis opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
5. V zmysle § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona - uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby zmluvná cena (hodnota referencie) bola min. 250 000,- € bez DPH (t. z. minimálny objem je 250 000,- € bez DPH na jednu stavbu - referenciu). Uchádzač musí (ako minimálnu úroveň) na splnenie tejto podmienky ako doklad predložiť minimálne jednu takúto referenciu, pričom táto referencia musí byť o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Ak bude v referencii uvedený objem v inej mene ako Euro použije sa na prepočet z inej meny na Euro kurz inej meny k mene Euro, ktorý bol v danom období zverejnený ECB ako posledný v príslušnom kalendárnom roku.
K bodu 2. Uchádzač predloží ako doklad na preukázanie splnenia tejto podmienky Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci pre: kategória pozemné stavby, podkategória pozemné stavby) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte. Uchádzač predloží fotokópiu dokladu - osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho predmetné skutočnosti, vydávaného v inom štáte.
K bodu 3. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby priemerný ročný počet zamestnancov uchádzača za predchádzajúce tri roky bol minimálne 10 zamestnancov. Uchádzač predloží ako doklad na preukázanie tejto podmienky účasti čestné vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
K bodu 4. Uchádzač predloží ako doklad na preukázanie splnenia tejto podmienky Certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 pre uskutočňovanie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
K bodu 5. Uchádzač predloží ako doklad na preukázanie splnenia tejto podmienky Certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 pre uskutočňovanie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2023 10:00
Miesto: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie v Informačnom systéme pre elektronické verejné obstarávanie IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie vrátane komunikácie bude realizované prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie IS EVO.
2.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10 000,00,- €.
3. Jedná sa o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.03.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité