Oznámenie 12079 - WNP

Obsah

12079 - WNP
Vestník č. 60/2023 - 22.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenský hydrometeorologický ústav
IČO: 00156884
Jeséniova 17, 83315 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Bernadeta Mudráková
Telefón: +421 259415434
Email: bernadeta.mudrakova@shmu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/266
Hlavná adresa(URL): www.shmu.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462156
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462156
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia kancelárskych priestorov SHMÚ
Referenčné číslo: 706-2305/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45453100-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Rekonštrukcia spočívajúca v murárskych prácach vrátane búracích prác, úprave stien, kladenie podláh, montáž stropov spolu s montážou led svietidiel a priečok, maliarske a natieračské práce vybraných kancelárskych priestorov SHMÚ. Zákazka zahŕa aj dodanie tovaru špecifikovaného v Prílohe č.1 ako aj upratanie a likvidáciu odpadu v zmysle platných predpisov. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 tejto Výzvy, pričom každá časť má samostatnú Prílohu č. 1.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť 1 Murárske práce
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45262520-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Presné množstvo a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 1 Časť 1 Murárske práce.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Nahlasovanie na obhliadku je možné v rámci lehoty na predkladanie ponúk, najneskôr však dva dni pred lehotou na ukončenie predkladania ponúk. Kontaktná osoba na nahlásenie sa na obhliadku: Ing. Andrej Orlický, andrej.orlicky@shmu.sk, mobil: 0915 981 894.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť 2 Podlahy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45432110-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Presné množstvo a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 1 Časť 2 Podlahy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Nahlasovanie na obhliadku je možné v rámci lehoty na predkladanie ponúk, najneskôr však dva dni pred lehotou na ukončenie predkladania ponúk. Kontaktná osoba na nahlásenie sa na obhliadku: Ing. Andrej Orlický, andrej.orlicky@shmu.sk, mobil: 0915 981 894.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť 3 Stropy a priečky -sadrokartón
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45421146-9
31524120-2
45421141-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Presné množstvo a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 1 Časť 3 Stropy a priečky - sadrokartón
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Nahlasovanie na obhliadku je možné v rámci lehoty na predkladanie ponúk, najneskôr však dva dni pred lehotou na ukončenie predkladania ponúk. Kontaktná osoba na nahlásenie sa na obhliadku: Ing. Andrej Orlický, andrej.orlicky@shmu.sk, mobil: 0915 981 894.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Časť 4 Maľovanie a natieranie
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45442100-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenský hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Presné množstvo a špecifikácia sú uvedené v Prílohe č. 1 Časť 4 Maľovanie a natieranie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Nahlasovanie na obhliadku je možné v rámci lehoty na predkladanie ponúk, najneskôr však dva dni pred lehotou na ukončenie predkladania ponúk. Kontaktná osoba na nahlásenie sa na obhliadku: Ing. Andrej Orlický, andrej.orlicky@shmu.sk, mobil: 0915 981 894.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods.1 písm. e) a f) ZVO, tieto podmienky účasti preukazuje dokladmi uvedenými v §32 ods.2 písm. e) a f) ZVO resp. §32 ods.4 a 5 ZVO, t.j.:
je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
Uchádzač predloží doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie doloženým čestným vyhlásením.

Výnimky z predloženia požadovaných dokladov preukazujúcich osobné postavenie:
1.1.1V zmysle § 152 ZVO - ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vo verejnom obstarávaní vedenom na ÚVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1. - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V zmysle §152 ods. 3 ZVO Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uznajú rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

1.1.2Ak je uchádzač, hospodárskym subjektom taxatívne vymenovaným v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nie je povinný predložiť doklad podľa §32 ods.2 písm. e) ZVO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z.z.- zákon proti byrokracii). V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu do uvedených systémov, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu.
Pri tejto výnimke: predloží len doklad v zmysle §32 ods.2 písm. f), t.j. čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (Príloha 2 tejto Výzvy)
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a to predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže formou predloženia profesijného životopisu minimálne za 1 odbornú osobu, ktorá je uchádzačom určená na plnenie predmetu zákazky.
Profesijný životopis musí obsahovať najmä:
meno a priezvisko,
-údaje o priebehu vzdelania,
-história zamestnania: pracovná pozícia/odborné skúsenosti, miesto, rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ,
-praktické skúsenosti/odborná prax, napr.: prehľad odborných skúseností, vyplývajúcich z uzatvorených zmluvných vzťahov resp. projektov, týkajúcich sa uskutočnenia stavebných prác (názov a sídlo odberateľa, názov zákazky/projektu, popis zákazky/projektu, pozícia, rozsah činností, ktoré boli zabezpečované, obdobie realizácie projektu/zákazky - rok od do),
-meno, priezvisko a číslo telefónu kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie,
Zo životopisu musí byť zrejmá realizácia minimálne 2 prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet časti zákazky.
-dátum a podpis odborníka
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom na každú časť zákazky písomnú zmluvu o dielo, v súlade s touto Výzvou a v súlade s obchodnými podmienkami, uvedenými v Prílohe č.3 tejto Výzvy. Ostatné vzťahy upravené v zmluve nesmú vylúčiť všeobecné obchodné podmienky zadefinované v Prílohe č.3 tejto výzvy alebo ich obchádzať alebo inak popierať, nemôžu obsahovať výhrady v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými v tejto výzve a nesmú obsahovať také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

Každá časť zákazky musí byť uskutočnená najneskôr do 31.12.2023, môže byť v jednotlivých častiach zákazky po vzájomnej dohode úspešného uchádzača a verejného obstarávateľa v zmluve dohodnutá aj kratšia lehota.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2023 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
1.Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk tzv. super reverzná súťaž.

2. Komunikácia vrátane doručovania sa bude uskutočňovať písomne, elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja IS EVO:https://eplatforma.gov.sk
Príručky pre používateľov IS EVO je možné nájsť tu:
https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=2677197100339140369

Video návody pre používateľov IS EVO je možné nájsť tu:
https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=4603517300193810703

3.Súťažné podklady/súťažná dokumentácia - Výzva na predloženie ponuky spolu s Prílohami, sú k dispozícii bez obmedzenia na profile uchádzača na https:// www.uvo.gov.sk/profily pod názvom tejto zákazky.
Ďalšia podrobná špecifikácia a podmienky komunikácie sú uvedené v dokumentoch k zákazke.

4.Otváranie ponúk sa uskutoční 05.04.2023 13:30 hod., online v systéme IS EVO, sprístupnením návrhu kritérií a automatickým zaslaním zápisnice z otvárania ponúk IS EVO.

5.Predpokladaná hodnota zákazky bude určená touto súťažou (určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným úkonom) pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO. Podmienky zazmluvnenia sa viažu na určenie predpokladanej hodnoty zákazky. Ak bude na základe doručených cenových ponúk v rámci tejto súťaže určená predpokladaná hodnota zákazky nad finančný limit stanovený zákonom o verejnom obstarávaní pre postup zadania zákazky s nízkou hodnotou, nedôjde k zadaniu zákazky týmto postupom, t.j. postupom zákazky s nízkou hodnotou a bude vyhlásený nový postup v zmysle ZVO. Ak nastane opačný prípad úspešným uchádzačom v jednotlivých častiach zákazky bude uchádzač, ktorý predloží najnižšiu cenu v danej časti zákazky
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité