Oznámenie 12080 - WNP

Obsah

12080 - WNP
Vestník č. 60/2023 - 22.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LUMEN, Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb
IČO: 00035777
Jilemnického 1707/1, 07501 Trebišov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Ivančinová
Telefón: +421 915875332
Email: ivancinovae@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/32
Hlavná adresa(URL): https://www.lumentv.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462295
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462295
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia izieb a sociálnych zariadení v pavilóne D (časť – špecializované zariadenie)
Referenčné číslo: 2023/LUMEN-ŠZ, ZpS a DSS, rekonštrukcia-pavilón D
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215200-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia jedného celého poschodia v rámci pavilónu D, t. j. 16 miestností a sociálnych zariadení. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou č. 2 výzvy na predkladanie ponúk a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 výzvy.

Rekonštrukcia zahrňuje:
- zavedenie novej elektroinštalácie,
- výmena rozvodov káblovej televízie a doplnenie internetových rozvodov,
- dodanie a inštalácia poplašných hlásičov,
- dodávka a inštalácia signalizácie pre pacientov,
- ťahanie nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,
- odľahčenie a sanácia poškodeného stropu v kúpeľní,
- hygienická maľba nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,
- pokladka dlažby a obkladov,
- výmena podlahových krytín,
- dodávka a montáž interiérových dverí,
- dodávka a montáž vstupných dverí na oddelenia,
- Inštalácia osvetlenia,
- kompletná výmena rozvodov vody a odpadu,
- kurenárske práce, dodanie a montáž radiátorov.

Počas rekonštrukcie si zhotoviteľ na pohyb zamestnancov a presun materiálu, sute a podobne, zabezpečí prístup na stavenisko (t.j. prístup na 2 nadzemné podlažie) z vonkajšej strany budovy vo vlastnej réžií. Objednávateľ neumožňuje využívanie vnútorných komunikačný priestorov a existujúceho výťahu zhotoviteľom, z dôvodu, že v čase rekonštrukcie bude riadna prevádzka zariadenia.

Stavba sa bude realizovať počas prevádzky, preto zhotoviteľ musí vypracovať ako súčasť dokumentov cenovej ponuky denný časový harmonogram prác, ktorý bude rešpektovať druh a miesto stavby a minimalizovať nepriaznivé účinky na prevádzku.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
158 764,94 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
45314300-4
45312000-7
45330000-9
45331000-6
45262520-2
45410000-4
45442100-8
45332400-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
LUMEN - Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb, Jilemnického 1707/1, 075 01 Trebišov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia jedného celého poschodia v rámci pavilónu D, t. j. 16 miestností a sociálnych zariadení. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou č. 2 výzvy na predkladanie ponúk a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 výzvy.

Rekonštrukcia zahrňuje:
- zavedenie novej elektroinštalácie,
- výmena rozvodov káblovej televízie a doplnenie internetových rozvodov,
- dodanie a inštalácia poplašných hlásičov,
- dodávka a inštalácia signalizácie pre pacientov,
- ťahanie nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,
- odľahčenie a sanácia poškodeného stropu v kúpeľní,
- hygienická maľba nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,
- pokladka dlažby a obkladov,
- výmena podlahových krytín,
- dodávka a montáž interiérových dverí,
- dodávka a montáž vstupných dverí na oddelenia,
- Inštalácia osvetlenia,
- kompletná výmena rozvodov vody a odpadu,
- kurenárske práce, dodanie a montáž radiátorov.

Počas rekonštrukcie si zhotoviteľ na pohyb zamestnancov a presun materiálu, sute a podobne, zabezpečí prístup na stavenisko (t.j. prístup na 2 nadzemné podlažie) z vonkajšej strany budovy vo vlastnej réžií. Objednávateľ neumožňuje využívanie vnútorných komunikačný priestorov a existujúceho výťahu zhotoviteľom, z dôvodu, že v čase rekonštrukcie bude riadna prevádzka zariadenia.

Stavba sa bude realizovať počas prevádzky, preto zhotoviteľ musí vypracovať ako súčasť dokumentov cenovej ponuky denný časový harmonogram prác, ktorý bude rešpektovať druh a miesto stavby a minimalizovať nepriaznivé účinky na prevádzku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
158 764,94 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. (1), písm. e), a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"):
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1, písm. e) a písm. f) spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f), resp. ods. 2, ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa § 152 ZVO.
Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.
Na účely preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač musí preukázať, že je oprávnený na výkon príslušnej voľnej a remeselnej živnosti zodpovedajúcej predmetu zákazky, ktorá je podmienená požadovanou odbornou kvalifikáciou dotknutej osoby na účel preukázania odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov (živnostenský zákon), prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rozsahu remeselných živností disponoval minimálne oprávnením na elektroinštaláciu, murárstvo a vodoinštalatérstvo a kúrenárstvo, v zmysle živnostenského zákona.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
V prípade, že uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ využije na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedený Úradom pre verejné obstarávanie (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO).
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky a v
návrhu Zmluvy o dielo.
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie riadneho plnenia diela a splnenia dohodnutých zmluvných záväzkov výkonovú zábezpeku vo výške 5 % z celkovej zmluvnej ceny v Eur bez DPH na celú dobu realizácie diela. Podrobnosti zloženia výkonovej zábezpeky sú uvedené v príslušných ustanoveniach Zmluvy o dielo.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa
riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu
verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462295.
3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO v programovej aplikácii umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek (ďalej len IS EVO). Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk
prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu a vytvorenie a validácia hospodárskeho
subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup zverejnený na portáli IS EVO (https://eplatforma.vlada.gov.sk/) v
sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť.
4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja IS EVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462295.
5. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na
predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.
6. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.03.2023

Redakčné opravy

13542 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2023
V oznámení 12080-WNP verejného obstarávateľa/obstarávateľa LUMEN, Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb, Jilemnického 1707/1, 075 01 Trebišov zverejnenom vo VVO č. 060/2023 zo dňa 22.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.04.2023 10:00 Má byť: 13.04.2023 10:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité