Oznámenie 12451 - MST

Obsah

12451 - MST
Vestník č. 63/2023 - 27.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Jombík
Telefón: +421 249253250
Email: peter.jombik@banm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8221
Hlavná adresa(URL): https://www.banm.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462308
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39349/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vybavenie kuchyne ZŠ Cádrova
Referenčné číslo: /2023/DEN/
II.1.2) Hlavný kód CPV
39312000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybavenie kuchyne Základnej školy s materskou školou Cádrova Bratislava a záväzok dodávateľa dodať špecifikované tovary spôsobom, v čase, v kvalite a podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
189 763,54 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Základná škola s materskou školou Cádrova, Cádrova 23, 831 01 Bratislava. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vybavenie kuchyne Základnej školy s materskou školou Cádrova Bratislava a záväzok dodávateľa dodať špecifikované tovary spôsobom, v čase, v kvalite a podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
189 763,54 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy IROP-PO7-SC74-2021-73
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov MČ Bratislava Nové Mesto a z operačného programu Integrovaný regionálny operačný program (IROP), kde finančné zdroje tvoria európske finančné prostriedky z fondu systému riadenia EŠIF (európske štrukturálne a investičné fondy) - konkrétne Európskeho fondu regionálneho rozvoja a štátneho rozpočtu.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.04.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2023 12:00
Miesto: Verejné otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v súlade so zákonom na mieste a v čase uvedenom vo výzve
na predkladanie ponúk. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Podrobne informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t.j. vysvetľovanie súťažných
podkladov, prípadne ich doplnenie je elektronicky cez systém JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese

https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39349/summary,

čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Z uvedeného dôvodu verejný
obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela.
2. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
3. Ponuky musia byť vyhotovené elektronicky podľa § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a budú sa
predkladať elektronicky podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch a v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ .
4. Úspešný uchádzač a jeho známi subdodávatelia musia byť pred podpisom zmluvy zapísaní v registri partnerov
verejného sektora, ak majú povinnosť byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
5. Zábezpeka na ponuku sa nepožaduje.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka vo verejnej súťaži/ponuka uchádzača presahuje finančné možnosti verejného obstarávateľa.
7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukazovanie podmienok účasti je voči
obstarávateľskej organizácii účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.03.2023

Redakčné opravy

13029 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2023
V oznámení 12451-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 063/2023 zo dňa 27.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 25.04.2023 12:00 Má byť: 28.04.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.04.2023 12:00 Má byť: 28.04.2023 12:00
13774 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2023
V oznámení 12451-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 063/2023 zo dňa 27.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 5. Zábezpeka na ponuku sa nepožaduje. Má byť: 5. Zábezpeka na ponuku sa požaduje v sume 5 000,- eur. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité