Oznámenie 12453 - MST

Obsah

12453 - MST
Vestník č. 63/2023 - 27.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou, n.o. Revúca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45736324
Litovelská 25, 05001 Revúca
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Mariana Hanuštiaková
Telefón: +421 584833309
Fax: +421 584833312
Email: hanustiakova@nsprevuca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/12120
Hlavná adresa(URL): http://www.nsprevuca.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462367
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462367
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka zemného plynu
Referenčné číslo: Zemný plyn-2/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť obstarávateľovi dodávku zemného plynu v predpokladanom objeme 1 790 MWh počas zmluvného obdobia 12 mesiacov vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku za odberné miesta odberateľa.
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú odberné miesta verejného obstarávateľa špecifikované v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup a dodávka zemného plynu pre odberné miesta verejného obstarávateľa a zabezpečenie distribúcie vrátane prenesenia zodpovednosti odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu za odchýlku v súlade so zákonom č. 251/2021 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon o energetike).
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť obstarávateľovi dodávku zemného plynu v predpokladanom objeme 1 790 MWh počas zmluvného obdobia 12 mesiacov vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku za odberné miesta odberateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj ,,zákon o verejnom obstarávaní") spôsobom podľa §32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní (zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie). Uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.
III.1.1.2)Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklí pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ustanovení § 32 ods. 2 TVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
III.1.1.3)Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.1.4)Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.1.5)V prípade skupiny dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobitného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.1.6)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru Jednotný európsky dokument podľa ustanovenia § 39 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED (Príloha č. 4 súťažných podkladov).
Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.1.7)UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že ÚVO zverejnil Všeobecné metodické usmernenie č. 11/2019 k preukazovaniu novelizovanej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle uvedeného, ak hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 1.12.2019 nebude mať v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) zákona o verejnom obstarávaní vykonanú aktualizáciu v ZHS, verejný obstarávateľ z dôvodu, že nemá oprávnenie získať údaje z informačných systémov verejnej správy, bude požadovať od uchádzača (zapísaného v ZHS) doplnenie príslušného dokladu
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača za účelom uzavretia zmluvy so spôsobilým a spoľahlivým hospodárskym subjektom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2023 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Nemocnica s poliklinikou, n.o. Revúca, Litovelská 25, 050 01 Revúca, kancelária osoby zodpovednej za procesnú stránku VO.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: VI.3.1)K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami na serveri Elektronického informačného systému verejného obstarávania ver. 18.0 v systéme EVO a v profile verejného obstarávateľa na portáli ÚVO ako verejné dokumenty. Systém EVO je prevádzkovaný ÚVO a prístupný na webovej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby k nim bol umožnený neobmedzený a priamy prístup. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
VI.3.2)Žiadosť o vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
VI.3.2.1)Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie požiadaviek, uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii prostredníctvom systému IS EVO.
VI.3.2.2)Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým známym záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Záujemcom sa odporúča sledovať zverejnené vysvetlenia, nakoľko každý nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností, ktoré boli predmetom vysvetlenia, do svojich ponúk.
VI.3.2.3)Verejný obstarávateľ nebude v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.2.1 a VI.3.2.2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme.
VI.3.3)Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje.
VI.3.4)Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky:
VI.3.4.1)Doklad preukazujúci splnenie požiadaviek na predmet zákazky:
-Platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle/v plynárenstve Originál alebo úradne overenú kópiu platného povolenia o dodávke zemného plynu, ktoré ho oprávňuje podnikať v oblasti dodávky plynu na území SR podľa zákona č. 251/2021 z . z. o energetike a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov.
-Platný doklad, že uchádzač je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka na trhu v zmysle platného zákona č.251/2021 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Originál alebo úradne overenú kópiu.
Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady predložiť ako naskenované originály alebo úradne overené fotokópie.
VI.3.5)V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje ustanovenie § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, teda verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.03.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité