Oznámenie 12172 - WNP

Obsah

12172 - WNP
Vestník č. 60/2023 - 22.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viliam Križan
Telefón: +421 248264265
Email: viliam.krizan@scbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislavskykraj.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462256
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462256
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia priestorov Bratislavskej integrovanej dopravy a.s.
Referenčné číslo: 6064/2023/VO-2
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213150-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte budovy Bratislavskej integrovanej dopravy v súlade s dokumentáciou na realizáciu stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
130 807,27 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Jankolova 6, 851 04 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky, zahŕňa sanáciu poškodených častí fasády objektu, strechy objektu, exteriérovej dlažby, zábradlia loggie na 2. NP a riešenie stavebných úprav interiéru, ktoré zahŕňa vytvorenie prepojenia chodby na 1. NP a priestoru bývalého archívu na 2.NP novým vloženým vnútorným schodiskom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
130 807,27 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods.1 písm e) a f) zákona
Znenie príslušných podmienok účasti je uvedené v prílohe č.7 súťažných podkladov - Podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods.1 písm b) a g) zákona
Znenie príslušných podmienok účasti je uvedené v prílohe č.7 súťažných podkladov - Podmienky účasti.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.04.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný
predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov.
2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred
podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené
vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi
a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 28.03.2023 o10:00 hod. na adrese uvedenej v bode II.2.3) výzvy. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 28.03.2023 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Mgr. Ľubica Puchá, tel. +421918991614, e-mail: lubica puchá@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité