Oznámenie 12633 - MST

Obsah

12633 - MST
Vestník č. 64/2023 - 28.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Patúc
Telefón: +421 248264212
Email: lubos.patuc@region-bsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislavskykraj.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462766
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/462766
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Združená dodávka elektriny pre potreby BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK
Referenčné číslo: BSK__NZ_LP 2/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom Združená dodávka elektriny pre potreby BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK je:
- dodávka elektriny do odberných miest verejného obstarávateľa a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti rámcovej zmluvy, resp. čiastkovej zmluvy uzatvorenej na základe rámcovej zmluvy;
- zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov;
- prevzatie zodpovednosti za odchýlku v celom rozsahu, za všetky odberné miesta, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku v celom rozsahu, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou poplatku uchádzača za nákup elektrickej energie formou SPOT, vypočítaného a vyjadreného v EUR bez DPH / MWh, zaokrúhleného na dve (2) desatinné miesta, ktorý je kritériom na vyhodnotenie ponúk, resp. celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny dodanej do odberných miest verejného obstarávateľa a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa, stanovenej v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
5 167 944,34 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
65300000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania predmetu zákazky sú odberné miesta verejného obstarávateľa a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom Združená dodávka elektriny pre potreby BSK a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK je:
- dodávka elektriny do odberných miest verejného obstarávateľa a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti rámcovej zmluvy, resp. čiastkovej zmluvy uzatvorenej na základe rámcovej zmluvy;
- zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov;
- prevzatie zodpovednosti za odchýlku v celom rozsahu, za všetky odberné miesta, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku v celom rozsahu, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou poplatku uchádzača za nákup elektrickej energie formou SPOT, vypočítaného a vyjadreného v EUR bez DPH / MWh, zaokrúhleného na dve (2) desatinné miesta, ktorý je kritériom na vyhodnotenie ponúk, resp. celkovej ceny za dodanie 1 MWh elektriny dodanej do odberných miest verejného obstarávateľa a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa, stanovenej v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 167 944,34 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Podmienky osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky / Požiadavky na dodávateľa:
1. Dodávateľ je oprávnený podnikať v energetike na základe platného rozhodnutia ÚRSO podľa zákona o energetike - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka elektriny.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky so zúčtovateľom OKTE, a.s., IČO: 45 687 862.
3. Dodávateľ vyhlasuje, že má pre účely dodávok elektriny uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom regionálnej distribučnej sústavy Západoslovenská distribučná, a.s., IČO: 36 361 518 o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Slovenskej republiky.

Obchodné podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.04.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2023 08:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.

2. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.

3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.

5. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.

6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.

7. Verejný obstarávateľ obstarávateľ informuje záujemcov, že v súlade s § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov uskutočnil trhové konzultácie. Za účelom nenarušenia hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ v rámci zverejnenia súťažných podkladov zverejnil zápisnicu z uskutočnených prípravných konzultácii.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.03.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité