Oznámenie 12798 - MST

Obsah

12798 - MST
Vestník č. 66/2023 - 30.03.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Jakub Horváth
Telefón: +421 259356342
Email: jakub.horvath@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.bratislava.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463055
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/35897/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup mestského mobiliáru
Referenčné číslo: MAGS OVO 64839/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
39113600-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výroba a dodávka mestského mobiliáru pre potreby Hlavného mesta. Verejný obstarávateľ má záujem na zjednocovaní prvkov mestského mobiliáru na území Hlavného mesta. Verejný obstarávateľ predpokladá nákup:
- lavičiek s operadlom
- lavičiek bez operadla
- závesných košov
- veľkokapacitných košov
- veľkých košov na separovaný odpad
- cyklostojanov s pätkou
- cyklostojanov bez pätky
- náhradných dielov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
625 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39224340-3
34432000-4
39142000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
6.1.Sklad Čierny les 1, 821 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Počty kusov mobiliáru, predpokladané počas trvania Rámcovej dohody:

Lavičky s operadlom 550 ks
Lavičky bez operadla 100 ks
Závesné koše ks 100 ks
Veľkokapacitné koše 100 ks
Veľké koše na separovaný odpad50 ks
Cyklostojany s pätkou350 ks
Cyklostojany bez pätky 350 ks

Počty kusov náhradných dielov mobiliáru, predpokladané počas trvania Rámcovej dohody:

Ľavý odliatok lavičky 50 ks
Pravý odliatok lavičky 50 ks
Stredný odliatok lavičky50 ks
Vnútorná nádoba závesného koša s objemom 50 litrov 30 ks
Vnútorná nádoba veľkokapacitného koša s objemom 100 litrov 30 ks
Drevené hranoly - lavička 60 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: predĺženie záruky mobiliáru nad požadovaný rozsah
Relatívna váha: 4

Cena
Relatívna váha: 96
II.2.6) Odhadovaná hodnota
625 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do
zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk, prostredníctvom ktorého si vie overiť splnenie niektorých z vyššie uvedených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ v časti B. súťažných podkladov bod 1 uvádza v prehľadnej tabuľke, ktoré doklady si vie overiť sám, a ktoré predkladá uchádzač, ak sa rozhodne preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia prostredníctvom dokladov vydaných príslušnými inštitúciami.

V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) v spojení s § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač musí predložiť zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uchádzač preukáže uvedenú podmienku dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam musí obsahovať zákazky na dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (výroba adodávka exteriérového mobiliáru). Uchádzač musí preukázať dodanie mobiliáru minimálne v rozsahu: 100 ks lavičiek (použitý materiál oceľ a drevo) a 60 ks cyklostojanov (použitý materiál oceľ).

Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi predložiť zoznam obsahujúci údaje, z ktorých bude možné overiť splnenie tejto podmienky účasti min. v rozsahu: názov zákazky, objem dodávky, hodnota, dátum dodania, kontaktné údaje na odberateľa (e-mail a telefón).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 015-038581
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2023 10:05
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.03.2023

Redakčné opravy

16074 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 86/2023
V oznámení 12798-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 066/2023 zo dňa 30.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 25.04.2023 10:00 Má byť: 09.05.2023 10:00 IV.2.7) Namiesto: 25.04.2023 10:05 Má byť: 09.05.2023 10:05

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité