Oznámenie 12629 - WNP

Obsah

12629 - WNP
Vestník č. 64/2023 - 28.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum poradenstva a prevencie, M. R. Štefánika 15, Pezinok
IČO: 36075175
M. R. Štefánika 15, 90201 Pezinok
Slovensko
Kontaktná osoba: Katarína Fülöpová
Telefón: +421 336412267
Email: pp.poradna@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463178
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463178
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Štátna agentúra/úrad
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia vnútornej časti budovy centra
Referenčné číslo: 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Rekonštrukcia prednej časti budovy Centra poradenstva aprevencie je uvedené vplnom rozsahu aopisu zákazky vprojektovej dokumentácii, ktorá je uvedená vprílohe tejto výzvy. Rekonštrukcia zahŕňa : podlahy, obklady adlažby, omietky, elektroinštaláciu astolárske práce, ktoré sú presne rozpísané vo výkaze výmeru zákazky.
Elektroinštalácia
1. Výmena rozvodov elektroinštalácie vrátane osadenia nového rozvádzača elektro + svietidlá.
2. Zhotovenie rozvodov slaboprúdovej dátovej apočítačovej siete vrátane Rack.
3. Revízia + projektová dokumentácia.
Repasovanie kovania ahistorickej vchodovej brány do dvora veľkosti 2600mm x 3000mm. Stolárske výrobky interiérové kazetové dvere so zárubňou vpočte 6 ks.
Rekonštrukčné práce je potrebné previezť vsúlade srozhodnutím Pamiatkového úradu Bratislava, ktorá zároveň bude priebeh rekonštrukcie kontrolovať.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
192 301,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum poradenstva a prevencie, M. R. Štefánika 15, 902 01 Pezinok
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia prednej časti budovy Centra poradenstva aprevencie je uvedené vplnom rozsahu aopisu zákazky vprojektovej dokumentácii, ktorá je uvedená vprílohe tejto výzvy. Rekonštrukcia zahŕňa : podlahy, obklady adlažby, omietky, elektroinštaláciu astolárske práce, ktoré sú presne rozpísané vo výkaze výmeru zákazky.
Elektroinštalácia
1. Výmena rozvodov elektroinštalácie vrátane osadenia nového rozvádzača elektro + svietidlá.
2. Zhotovenie rozvodov slaboprúdovej dátovej apočítačovej siete vrátane Rack.
3. Revízia + projektová dokumentácia.
Repasovanie kovania ahistorickej vchodovej brány do dvora veľkosti 2600mm x 3000mm. Stolárske výrobky interiérové kazetové dvere so zárubňou vpočte 6 ks.
Rekonštrukčné práce je potrebné previezť vsúlade srozhodnutím Pamiatkového úradu Bratislava, ktorá zároveň bude priebeh rekonštrukcie kontrolovať.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požaduje sa splnenie § 32 ods.1 písmena e a f : uchádzač bol oprávnený vykonávať činnosť v predmete zákazky. Uchádzač nie je povinný predkladať požadovaný doklad. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Týmto nie je dotknuté právo uchádzača preukázať podmienky účasti prostredníctvom zápisu v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v inom ekvivalentnom zozname platnom v Európskej únii, ak tento zápis preukazuje požadovanú skutočnosť.
Uchádzačovi nesmie byť uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie. Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí prostredníctvom Registra osôb so zákazom - https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom-490.html
U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť osvedčenie stavbyvedúceho v odbore pozemné stavby podľa stavebného zákona. referencie (zoznam minimálne troch zrealizovaných prác s uvedením cien s DPH za posledných 5 rokov, lehôt, dodania a odberateľov na rovnaký alebo podobný charakter predmetu obstarávania (tzv. obnova kultúrnych historických pamiatok). Referencie musia byť podávané odberateľom s uvedením jeho kontaktných údajov.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zmluvné podmienky sú súčasťou súťažných podkladov zverejnených v profile verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité