II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zber, preprava a likvidácia odpadov v kategórii ostatný a nebezpečný odpad
II.1.2)
Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Služby, spočívajúce v zbere, odvoze a likvidácii odpadu, zatriedeného vo vyhláške č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v kategórii ostatný a nebezpečný odpad. Prevádzkovateľ sa zaväzuje triediť odpady v zmysle Vyhlášky MŽP SR č.365/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
918 071,36
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Nakladanie s odpadmi v kategórii ostatný odpad
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
90511000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad, a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
II.2.4)
Opis obstarávania:
Požadovaný vývoz odpadov kat.č. 15 01 01 - 2x v týždni, 15 01 02 - 2x v týždni zároveň požadujeme prenájom nádob na daný separovaný odpad v množstve 5ks (kontajner 1 100l ) 15 01 06 - 3x do týždňa (odpad je v umiestnený vo VOK 5-7m3 - 4ks vo vlastníctve prevádzkovateľa, Nemocnice Poprad,a.s.) a 15 01 07 1x týždenne zároveň požadujeme prenájom nádob na separovaný zber v množstve 3 ks (kontajner 1 100l ). Pri Ostatných odpadoch v cenovej ponuke odberateľ vykoná požadovaný vývoz a služby na základe telefonickej, alebo písomnej objednávky, podľa potreby prevádzkovateľa. Odberateľ bude vykonávať práce a služby spojené so zhodnotením, resp. zneškodnením odpadov v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve, v dohodnutých termínoch. Odberateľ pri odbere určitých druhov odpadu kategórie O vystaví protokol o odbere odpadu.
Ďalšie informácie sú uvedené v prílohe č.1 Zmluvy - v opise predmetu zákazky pre časť č.1
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
118 359,20
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Áno
Popis obnovy:
ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ pre 1.časť predmetu zákazky nevyžaduje zábezpeku.
Odhadovaný začiatok plnenia pre 1.časť zákazky : október - november 2023
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Nakladanie s odpadmi v kategórii ostatný a nebezpečný odpad
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
90511000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica Poprad, a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
II.2.4)
Opis obstarávania:
Odberateľ bude vykonávať práce a služby spojené so zhodnotením, resp. zneškodnením odpadov v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve, v dohodnutých termínoch. Odberateľ pri odbere určitých druhov odpadu kategórie O vystaví protokol o odbere odpadu. Požadovaný vývoz odpadov kat.č. 18 01 03 a 18 01 04 je 2x v týždni. Dodanie obalov na prepravu NO 18 01 03 (pôvodne 180102 časti tiel), zodpovedajúcim technickým požiadavkám obalovej skupiny II pre tuhé látky.
Ďalšie informácie sú uvedené v prílohe č.1 Zmluvy - v opise predmetu zákazky pre časť č.2
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
799 712,16
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Áno
Popis obnovy:
ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje pre 2.časť predmetu zákazky zábezpeku vo výške 10.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Odhadovaný začiatok plnenia pre 2.časť zákazky : maj 2023