HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
IČO:
00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba:
Viera Kaštílová Tonková
Telefón:
+421 270711172
Email:
viera.kastilova@karlovaves.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
www.karlovaves.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459900
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/459900
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
MODERNIZÁCIA ŠPORTOVEJ INFRAŠTRUKTÚRY - ZŠ KARLOVESKÁ 61
Referenčné číslo: 01/2023_PODLIMIT
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
MODERNIZÁCIA ŠPORTOVEJ INFRAŠTRUKTÚRY - ZŠ KARLOVESKÁ 61
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
0,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45212290-5
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
6.1.Karloveská 61, Bratislava-Karlova Ves
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na časti objektu mimoškolskej starostlivosti, presnejšie na jeho obvodovom plášti aj s terénnymi úpravami, interiéru telocvične a jej prislúchajúceho zázemia (hygienické miestnosti, kabinet TV, posilňovňa, šatne, sklady športových potrieb, chodba a vstupné priestory) a na ploche volejbalového ihriska s doplnením workoutových prvkov v jeho okolí. Technická špecifikácia obnovy: Navrhované stavebné práce obsahujú nevyhnutné búracie, demontážne a montážne práce podľa platnej projektovej dokumentácie (od LAMIKRA, s. r. o. z 07/2022), technických a hygienických noriem, požiadaviek obstarávateľa a to v minimálnom rozsahu: zemné práce, hydroizolácia a tepelná izolácia juhozápadnej steny zapusteného prízemia s odvodnením a úpravou terénu a odkvapových chodníkov, oprava prístupového chodníka pred kuchyňou s asanáciou výťahovej šachty, zateplenie fasády a strechy (s klampiarskymi a zámočníckymi prácami, nový bleskozvod), sanácia zavlhnutej omietky v miestnostiach na juhozápadnej strane objektu, vybúranie podláh a obkladov, demontáž ZTI a zariaďovacích predmetov v hygien. miestnostiach, nové rozvody ZTI a zariaďovacie predmety, uzávery, nová elektroinštalácia s osvetlením, nové vykurovacie telesá a náter rozvodov ÚK, nové nútené vetranie v umyvárňach, nové povrchy: dlažba, podlahy, obklady, maľovka (s lokálnym vyspravením omietok), nové interiérové dvere a náter oceľ. zárubní, výmena vchodových a bočných dverí, zasklenia zádveria a okien (kopilitová stena), výmena a obnova povrchov v telocvični (palubovka, drevený obklad stien, strop), výmena povrchu volejbalového ihriska a vybudovanie workout-ových prvkov v jeho okolí. Výkaz výmer, projektová dokumentácia a ostatné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
0,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 140
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 112, ods. 4, bod a), týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 2 ZVO: 1. Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. VOb je oprávnený získavať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. e) výpis z registra právnických osôb. V prípade, ak má uchádzač so sídlom v SR záujem o to, aby za neho VOb zabezpečil doklad je povinný ako súčasť ponuky vyplniť formulár potrebný pre získanie predmetných dokumentov a podpísať ich oprávnenými osobami. Formulár musí byť súčasťou ponuky (príloha č. 9 SP). Možnosť, aby VOb získal doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa vzťahuje len na PO a FO so sídlom, miestom podnikania v SR, zapísanými v registri právnických osôb. 2. Tento doklad si skontroluje VOb sám overením v informačnom systéme verejnej správy. 3.doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO (príloha č. 3 súťažných podkladov).
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
nepožaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
A.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich sedem rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; B.Podľa § 34 ods. 1 písm. c) ZVO údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. C.Podľa § 34. Ods 1 písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určený ch na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
A. Uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 2 (dvoch) zákaziek na realizáciu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, minimálne v hodnote 200.000,- EUR s DPH jednotlivo (alebo ekvivalent v inej mene) - z toho min. jedna referencia so športovým povrchom o minimálnej ploche 200 m2. Uchádzač musí preukázať, že v minulosti realizoval všetky druhy stavebných prác, ktoré sú identifikované vo výkaze výmer a projektovej dokumentácii k tejto zákazke. VOb požaduje predloženie zoznamu poskytnutých prác podľa bodu 3 A súťažných podkladov. V prípade, že v rámci realizácie referenčnej zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované stavebné práce uchádzačom. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, je potrebné, aby uchádzač uviedol odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. B. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o technikovi (BOZP), ktorý bude zabezpečovať činnosti v zmysle § 3 ods.1 a § 6 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z., v rozsahu meno a priezvisko a doloží úradne osvedčené oprávnenie na výkon činnosti podľa § 6 ods. 1 uvedeného nariadenia (uchádzač má možnosť predloženia ekvivalentného dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného podľa predpisov v krajine sídla uchádzača). C. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: dokladu o oprávnení vykonávať vedenie a uskutočňovanie stavieb v súlade s prísl. ustanoveniami zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, a to zaslaním kópie osvedčenia pre činnosť stavbyvedúci s originálnou pečiatkou a podpisom.
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2023 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2023 10:05
Miesto:
Nám. sv. Františka 8, 842 62 Bratislava. Podľa zákona o VO je miestom otvárania ponúk systém EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
štatutárny zástupca splnomocnený zástupca
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) zelené verejné obstarávanie - znižovanie energetickej náročnosti budovy
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.03.2023