Oznámenie 13000 - MSS

Obsah

13000 - MSS
Vestník č. 68/2023 - 03.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Email: eva.sabova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39218/summary
Hlavná adresa(URL): https://bratislava.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/438189
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39218/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zimná a letná údržba komunikácií
Referenčné číslo: MAGS OVO 49770/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
90610000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktoré sa týkajú zabezpečovania letnej údržby cestnej zelene, zimnej údržby komunikácií a nakladania s odpadmi na územní verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
19 990 859,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Bratislava IV
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90600000-3
90620000-9
90630000-2
90500000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislava
Bratislava IV
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktoré sa týkajú zabezpečovania letnej údržby cestnej zelene, zimnej údržby komunikácií a nakladania s odpadmi na územní verejného obstarávateľa, najmä v okrese Bratislava IV. Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Zapojenie znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie alebo študentov
Relatívna váha: 0,5
Názov: Využitie elektrického vozidla
Relatívna váha: 0,5

Cena
Relatívna váha: 99
II.2.6) Odhadovaná hodnota
9 728 632,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Bratislava V
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90600000-3
90620000-9
90630000-2
90500000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie hlavného mesta SR Bratislava
Bratislava V
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktoré sa týkajú zabezpečovania letnej údržby cestnej zelene, zimnej údržby komunikácií a nakladania s odpadmi na územní verejného obstarávateľa, najmä v okrese Bratislava V. Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Zapojenie znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie alebo študentov
Relatívna váha: 0,5
Názov: Využitie elektrického vozidla
Relatívna váha: 0,5

Cena
Relatívna váha: 99
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 262 227,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,

b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do
zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk, prostredníctvom ktorého si vie overiť splnenie niektorých z vyššie uvedených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ v časti B. súťažných podkladov bod 1 uvádza v prehľadnej tabuľke, ktoré doklady si vie overiť sám a ktoré predkladá uchádzač, ak sa rozhodne preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia prostredníctvom dokladov vydaných príslušnými inštitúciami.

V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. REFERENCIE
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predloží uchádzač zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

2. OSOBY URČENÉ NA PLNENIE ZMLUVY
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.

3. ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ
Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytovanie služieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.REFERENCIE
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania v nasledovnom rozsahu:
- poskytovanie služieb zimnej údržby mestských komunikácií a verejných priestranstiev na cestách I a II triedy vo výmere min. 700 000,00 m2 kumulatívne.
- poskytovanie služieb letnej údržby mestských komunikácií a verejných priestranstiev na cestách I a II triedy vo výmere min. 700 000,00 m2 kumulatívne.
- poskytovanie služieb rezu krov, orezov a výrubov drevín a starostlivosti o záhony na plochách cestnej zelene pri cestách I a II triedy v min. počte 200ks krov a stromov kumulatívne.
-poskytovanie služieb čistenia dažďových vpustí na cestách I a II triedy v počte min. 2000 ks za jeden rok kumulatívne.

Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať:
-meno a adresu odberateľa/objednávateľa,
-podrobný opis realizovaných zákaziek (z ktorého bude zrejmé, že sa ide o zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky),
-termín poskytovania služieb.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením viacerých referencií. Platí pre obe časti predmetu zákazky rovnako. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku pre obe časti predmetu zákazky, môže pre obe časti predložiť totožné referencie.

2.OSOBY URČENÉ NA PLNENIE ZMLUVY
Uchádzač predloží doklady o odbornej spôsobilosti v nasledovnom rozsahu:
- Arborista - min. 3 roky skúseností v oblasti starostlivosti o dreviny, držiteľ jedného z certifikátov: certifikát ISA akreditovaný arborista, ISA certified arborist, EAC European treeworker/tree technician, FLL zertifizierter Baumkontrolleur, Slovenský certifikovaný arborista, Český certifikovaný arborista/konzultant/ alebo ekvivalent

- Pilčík - min. 3 roky skúseností s prácou s motorovou pílou a zároveň s prácou vo výškach s použitím horolezeckej techniky, držiteľ oprávnenia na prácu s motorovou pílou a držiteľ oprávnenia na prácu vo výškach s použitím horolezeckej techniky podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo ekvivalent

- Obsluha pracovnej plošiny pre prácu vo výškach - min. 3 roky skúseností v predmetnej oblasti, držiteľ oprávnenia na obsluhu pracovnej plošiny vo výškach podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo ekvivalent

- Záhradník - min. 5 rokov praxe v odbore tvorba, údržba, starostlivosť o zeleň, vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v odbore záhradníctvo, krajinná tvorba, agronomický smer/ekvivalent pre vzdelanie v EÚ

- Dispečer - 2 osoby - min. 2 roky skúseností práce na dispečerskom stredisku, min. 6 mesiacov na podobnej pozícii vykonávanej na území Bratislavy, stredoškolské vzdelanie.

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti nasledovne:
- predloženie informácií o odbornej praxi v požadovanom min. rozsahu spolu s identifikovaním kontaktnej osoby, u ktorej bude možné prax odborníka overiť
- predloženie požadovaných certifikátov, dokladov o dosiahnutí vzdelania

Platí pre obe časti predmetu zákazky rovnako. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku pre obe časti predmetu zákazky, môže v oboch častiach zákazky preukazovať splnenie podmienky účasti totožnými odborníkmi.

3. ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ
Uchádzač preukáže, že disponuje strojným vybavením v min. rozsahu:
-2x zametacie vozidlo do 5 ton, samozber s minimálnou šírkou záberu 1500 mm
-2x zametacie vozidlo nad 5 ton, samozber s minimálnou šírkou záberu 1500 mm
-1x splachovacie vozidlo s nadstavbou s min. objemom 6 m3, vybavené lištou opatrenou dýzami
-1x cisternové vozidlo s nadstavbou s minimálnym objemom 6 m3
-2x vozidlo na odvoz odpadu do 3,5 t
-1x nákladné vozidlo o užitočnej hmotnosti min. 7,5 t s hydraulickou rukou s nosnosťou min. 1 t

Pre nedostatok znakov je pokračovanie znenia podmienok účasti uverejnené v časti VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2023 10:10
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom systému Josephine.
Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Podmienky účasti - pokračovanie:
-1x vozidlo so zdvíhacou plošinou
-1x vozidlo na odsávanie vody, výkon čerpadla - sací výkon min. 200 l/min
-1x kosačka trávnatých plôch - rigoly
-1x teleskopický kolesový nakladač
-3x sypač s pluhom do 4t, vybavený s radlicou s gumenými britmi, schopný odhŕňať sneh vpravo a vľavo, pohon na všetky nápravy, vybavenie na zvlhčovanie posypového materiálu. Uchádzač preukáže, že má k dispozícii uvedený stroj 6x v prípade, ak sa zapája do oboch častí predmetu zákazky.
-2x sypač s pluhom do 4t s kĺbovým riadením, vybavený s radlicou s gumenými britmi, schopný odhŕňať sneh vpravo a vľavo, pohon na všetky nápravy, vybavenie na zvlhčovanie posypového materiálu. Uchádzač preukáže, že má k dispozícii uvedený stroj 4x v prípade, ak sa zapája do oboch častí predmetu zákazky.
- Pre časť č. 1 Bratislava IV sa vyžaduje 9x sypač s pluhom nad 4t, vybavený s radlicou s gumenými britmi, schopný odhŕňať sneh vpravo a vľavo, pohon na všetky nápravy, vybavenie na zvlhčovanie posypového materiálu.
Pre časť č. 2 Bratislava V sa vyžaduje 8x sypač s pluhom nad 4t, vybavený s radlicou s gumenými britmi, schopný odhŕňať sneh vpravo a vľavo, pohon na všetky nápravy, vybavenie na zvlhčovanie posypového materiálu.
Uchádzač preukáže, že má k dispozícii uvedený stroj 18x v prípade, ak sa zapája do oboch častí predmetu zákazky.
-1x univerzálny kĺbový nosič náradia - UNC
-4x kosačka trávnatých plôch zo zberným košom rovné plochy
-1x kosačka trávnatých plôch svahy so sklonom do 50 stupňov
-1x fréza na zrezávanie krajníc s nakladaním materiálu
-1x stroj na odstraňovanie žuvačiek
-1x stroj na čistenie komunikácií (námestia) so sacím mechanizmom a vlastným pohonom
-1x elektrocentrála prenosná s minimálnym výkonom 230V 50Hz a 10A
-1x stroj na vodné tlakové čistenie s vlastným ohrevom vody
-1x stroj na vysokotlakové vodné prečisťovanie uličných vpustov, kanalizačných prípojok vrátane frézovania
-1x umývačka dopravných stĺpikov a zvodidiel
-1x horúcovodný vysokotlakový čistič
-2x motorová rotačná kefa s možnosťou napojenia radlice

Uchádzač predloží dôkaz preukazujúci disponibilitu strojným vybavením uvedeným vyššie, z ktorého musí jasne a určito vyplývať disponibilita uchádzača týmto vybavením a splnenie technických požiadaviek na strojové, technické alebo prevádzkové vybavenie. Disponibilita je preukazovaná predložením napr. technických preukazov, STK, EK podľa zákona č. 8/2009 v platnom znení, preberacích protokolov, lízingových zmlúv a pod.

V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku pre obe časti predmetu zákazky, môže preukázať splnenie podmienky účasti rovnakými strojmi okrem sypačov, pri ktorých je v súlade s vyššie uvedeným v prípade predloženia ponuky pre obe časti predmetu zákazky potrebné preukázať dispozíciu dvojnásobným množstvom strojov.

Verejný obstarávateľ pre zjednodušenie odporúča uchádzačom použiť pri preukazovaní splnenia podmienok účasti podľa § 34 prílohu č. 5 súťažných podkladov - Informácie k preukázaniu splnenia podmienok účasti vzor.

ZÁBEZPEKA
Zloženie zábezpeky sa vyžaduje. Výška zábezpeky je 50 000 tisíc eur pre každú časť predmetu zábezpeky. Podrobné týkajúce sa spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.03.2023

Redakčné opravy

16246 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2023
V oznámení 13000-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 068/2023 zo dňa 03.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.04.2023 10:00 Má byť: 04.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.04.2023 10:10 Má byť: 04.05.2023 10:10
17090 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 13000-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 068/2023 zo dňa 03.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 04.05.2023 10:00 Má byť: 10.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.05.2023 10:10 Má byť: 10.05.2023 10:10

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité