Oznámenie 12823 - WNS

Obsah

12823 - WNS
Vestník č. 66/2023 - 30.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
IČO: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): www.evo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463458
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): www.evo.gov.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Mobilne hlasové a dátové služby“
Referenčné číslo: 28032023
II.1.2) Hlavný kód CPV
64200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je:
Zriadenie hlasovej virtuálnej privátnej siete (HVPS) a zabezpečenie mobilných hlasových služieb.
Zabezpečenie mobilných dátových služieb.
Zriadenie neštandardných paušálnych programov.
Nákup koncových zariadení.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
140 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
64212000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Verejný obstarávateľ prevezme predmety kúpy na odberných miestach po predchádzajúcom oznámení (telefonicky, elektronickou poštou) povereného zamestnanca predávajúceho.
II.2.4) Opis obstarávania
Zriadenie virtuálnej privátnej siete - bezplatne.
Manažovanie HVPS skupiny a parametrov jej jednotlivých členov: nastavenie viacero úrovní presmerovania, časové a objemové limity pre jednotlivé čísla, rôzne profily pre SIM karty podľa pracovných pozícií, vlastný číslovací plán (klapky) a obmedzenie niektorých smerov hovorov z niektorých čísiel, reporting a kontrola nákladov - rozúčtovanie na čísla.
Blokácia odchádzajúcich hovorov aj prichádzajúcich hovorov na audiotextové čísla.
Aktívny roaming.
Prenos používaných mobilných telefónnych čísiel do siete úspešného uchádzača bez poplatkov.
Úroveň pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb: minimálne 95% územia SR.
Úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb technológiou minimálne 4G: minimálne 75% územia SR. Čiastočné pokrytie územia SR 5G technológiou.
Elektronický nástroj na kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov, bezplatný výpis hovorov v elektronickej forme (podrobný prehľad hovorov a nákladov na každú SIM kartu), aktivácia a výmena SIM karty pri strate, poškodení - zdarma, služba odkazová schránka.
Poskytnutie PUK kódu, zmena telefónneho čísla, zmena programu služieb mesačne zdarma, verejný obstarávateľ požaduje bezplatne zvyšovanie/znižovanie paušálov v rámci HVPS zdarma.
Verejný obstarávateľ požaduje informovanie o plánovaných a neplánovaných výpadkoch služieb operátora.
Verejný obstarávateľ požaduje osobnú starostlivosť vo forme návštev pracovníka úspešného uchádzača pre styk s verejným obstarávateľom min. 4 x ročne.

Nákup koncových zariadení (mobilných telefónov).
Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi HW budget na nákup mobilných telefónov na obdobie 48 mesiacov, kedykoľvek v aktuálnom čase (AD HOC), počas doby trvania zmluvného vzťahu, vo výške maximálne 42.000,00 € bez DPH. Počet mobilných telefónov a ich špecifikáciu určí verejný obstarávateľ/obstarávateľ.
Cena mobilného telefónu pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa do 1,- € s DPH.
Ceny odpočtu z HW budgetu podľa platného cenníka dodávateľa.
Poskytnutie mobilných zariadení bez viazanosti.

Osobitné požiadavky:
Možnosť doobjednať si ďalšie SIM karty a mobilné pripojenia do internetu po dobu platnosti a účinnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa/obstarávateľa a za rovnakých zmluvných podmienok. Vrátane dodania na miesto plnenia.
Fakturácia mesačne. Elektronická fakturácia vo formáte pdf za jednotlivé SIM karty.
Elektronická faktúra (faktúra so zúčtovacím obdobím za jeden mesiac so splatnosťou 30 dní od vystavenia faktúry). Obstarávateľ pravidelne mesačne uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na číslo účtu úspešného uchádzača. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu verejného obstarávateľa.
Možnosti on-line prístupu ku všetkým informáciám o prevádzke, fakturácii, aktivovaných službách pre telefónne čísla v rámci HVPS verejného obstarávateľa/obstarávateľa vrátane možnosti generovania týchto reportov administrátorom, resp. samotným užívateľom telefónneho čísla.
Možnosti on-line blokovania a nastavenia volaní podľa zvoleného kritéria na všetky telefónne čísla v rámci HVPS verejného obstarávateľa/obstarávateľa.
Zabezpečenie bezplatného záručného servisu mobilných telefónov a zariadení dodaných úspešným uchádzačom, prevzatím a odovzdaním u verejného obstarávateľa/obstarávateľa.
Zabezpečenie bezplatného dodania mobilných telefónov, zariadení a písomností verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi.
Zabezpečenie 24/7 bezplatnej infolinky pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa. Zabezpečenie jedného pracovníka úspešného uchádzača určeného ako osoba prvého kontaktu s verejným obstarávateľom/obstarávateľom za účelom výmeny informácií, usmernenia v používaní služieb mobilného operátora, riešenie sporných úkonov a pod.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
140 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Osobné postavenie:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje.
Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) overí:
v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/zoznam-hospodarskych-subjektov-45e.html) alebo ekvivalentný zoznam v krajine sídla uchádzača,
v Obchodnom registri Slovenskej republiky (webový portál www.orsr.sk) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača,
v Živnostenskom registri Slovenskej republiky (webový portál www.zrsr.sk) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača,
v RPO (Register a identifikátor právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci, webový portál https://rpo.statistics.sk/rpo) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača.
V prípade, že ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača nie je dostupný cez webový portál, uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu ekvivalentného dokladu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO.
Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32, ods. 1, písm. f) overí:
v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie (webový portál www.uvo.gov.sk).
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.

Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. S poukazom na predchádzajúcu vetu, úspešný uchádzač ako aj jeho subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora najneskôr v čase uzatvorenia zmluvy ak sú povinnými osobami podľa tohto predpisu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuky je možné predkladať len v elektronickej podobe.
Predloženie ponuky do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO je možné:
Z verejnej časti portálu ÚVO po vyhľadaní konkrétnej zákazky a zobrazení detailu zákazky.
Pre podanie ponuky musí byť používateľ prihlásený do informačného systému ÚVO.
Pre prihláseného používateľa, evidovaného v zákazke, v menu ZÓNA ZÁUJEMCU/UCHÁDZAČA, cez zobrazenie zákaziek z hospodárskych subjektov prihláseného
používateľa.
Postup vytvorenia ponuky v zákazke:
Zobrazenie formulára ponuky a jeho vyplnenie.
Pridanie potrebných príloh ponuky.
Odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi.
Funkcie:
Pridať Súbor - pridanie súborov ponuky. Prenos dát do systému je obmedzený na 100 MB na dokument. Odporúčame preto používateľom, aby svoje dokumenty predkladané do systému EVO rozdelili na viac menších častí (alebo častí s veľkosťou do 100 MB). Dokumenty s veľkosťou väčšou ako 100 MB nie je možné predložiť do systému EVO.
Všetky súbory táto funkcia umožní stiahnutie všetkých príloh ponuky v ZIP súbore a uloženie na disk.
Pokračovať na odoslanie - vytvorí sprievodný list.
Predložiť ponuku - odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi pred uplynutím lehoty na podávanie ponúk. Po lehote už nie je možné odoslať ponuku. Pre posúdenie lehoty sa berie serverový čas v čase odoslania ponuky.
Vymazať vymazanie Ponuky, ktorá je v stave Pripravovaná, prípadne odoslanej ponuky, ak ešte neuplynula lehota na predkladanie ponúk. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk už ponuku nie je možné vymazať. Rozhodnutie vymazať ponuku je potrebné potvrdiť stlačením tlačidla Vymazať.
Stav ponuky - zobrazuje sa stav spracovania ponuky:
- Pripravovaná záujemca/uchádzač ešte len pripravuje/nahráva súbory ponuky,
- Odoslaná ponuka, ktorú záujemca/uchádzač odoslal verejnému obstarávateľovi,
- Schválená ponuka, ktorú komisia schválila, je stanovené poradie,
- Vylúčená ponuka, ktorú komisia vylúčila.
Poznámka popis, ktorý pripojí záujemca/uchádzač k ponuke.
Dátum podania - dátum podania ponuky.
Vytvorenú ponuku s priloženými prílohami je potrebné odoslať pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, posudzuje sa čas servera.
Predložiť ponuku - odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi. Po odoslaní sa zmení stav spracovania ponuky na Odoslaná.
Ponuku je potrebné predložiť v lehote do 14.04.2023 do 9.00 hod.
Všetky prílohy ponuky musia byť podpísané uchádzačom alebo štatutárnym zástupcom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, následne oskenované (scan) a priložené do systému IS EVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.03.2023

Redakčné opravy

13120 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 68/2023
V oznámení 12823-WNS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Dunajská Streda, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda zverejnenom vo VVO č. 066/2023 zo dňa 30.03.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.04.2023 09:00 Má byť: 21.04.2023 09:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité