Oznámenie 12979 - WNS

Obsah

12979 - WNS
Vestník č. 67/2023 - 31.03.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Štátna pokladnica
IČO: 36065340
Radlinského 32, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Cibulová Obrcianová
Telefón: +421 257262708
Email: jana.cibulova@pokladnica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/8622?cHash=c6cd91b8e1b9b1efa1de7c26dfc1a013
Hlavná adresa(URL): https://www.pokladnica.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463722
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463722
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie kontinuity prevádzky SWIFT aplikačného prostredia v ŠP pre rok 2023
Referenčné číslo: 36065340
II.1.2) Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Poskytnutie komplexných konzultačno implementačných služieb na zabezpečenie konsolidácie SWIFT aplikačného prostredia v ŠP pre rok 2023.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
78 288,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
v mieste sídla verejného obstarávateľa - Radlinského 32, 810 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Poskytnutie komplexných konzultačno implementačných služieb na zabezpečenie konsolidácie SWIFT aplikačného prostredia v ŠP pre rok 2023, v rozsahu nižšie uvedených aktivít:
1. Hardening Windows Server 2016 pre SWIFT aplikačné prostredie,
2. Konzultačné služby pre projekt T2/T2S konsolidácie (ESMIG),
3. Zabezpečenie dočasnej nevyhnutnej výpočtovej kapacity pre prevádzkovanie interného SWIFT aplikačného prostredia pre rok 2023 (do času HW obnovy),
4. Konfigurácia a testovanie nových HW prvkov pre SWIFT prostredie,
5. Podpora SWIFT prostredí pri upgrade operačného systému Windows Server na verziu 2019,
6. Upgrade aplikačného prostredia SWIFT na verziu 7.7.,
7. Atestácia bezpečnostných opatrení SWIFT 2023.

Implementáciou aktivít verejný obstarávateľ realizuje mandátorne predpoklady pre zabezpečenie súladu s nariadeniami a reguláciami spoločnosti SWIFT (CSCF) resp. povinnosťami účastníka SWIFT platobného systému.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, resp. jej častí je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky č. VO_32/2023 k tejto zákazke uverejnenej v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463722 (viď bod I.3 tejto Výzvy).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
78 288,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.

V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname:

- splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) uchádzač nepredkladá z dôvodu použitia údajov z Informačných systémov verejnej správy z portálu OverSi.gov.sk (uvedené platí len v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike),

- splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) uchádzač preukáže doložením skenu čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a
v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, ktorý bude tvoriť prílohu jeho ponuky. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu C Výzvy na predloženie cenovej ponuky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), a teda má skúsenosti v oblasti platobných systémov a príslušných štandardov, s prevádzkou a realizáciou upgradu IS, s vykonávaním atestácie alebo auditu zameraných na kybernetickú bezpečnosť podľa príslušných noriem, v rozsahu požiadaviek podľa Prílohy B tejto Výzvy na predloženie cenovej ponuky.

Splnenie podmienky uchádzač preukáže predlžením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ dokladom je odkaz na referenciu vedenú v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie - Evidencia referencií - ÚVO (gov.sk).


Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g), a teda poskytnutím údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, a to osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby predmetu zákazky.

Uchádzač predloží zoznam osôb osobitne zodpovedných za poskytnutie služby expertov. Súčasne predloží podpísaný životopis kľúčových expertov, ktorý zahŕňa praktické skúsenosti nevyhnutné na poskytnutie služby, platný certifikát alebo jeho ekvivalent vydaný príslušnou certifikačnou alebo akreditačnou autoritou v rozsahu požiadaviek podľa Prílohy B tejto Výzvy na predloženie cenovej ponuky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2023 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EVO.

2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463722, a to Príloha A - Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Návrh na plnenie kritérií, Príloha B - Návrh Zmluvy o dielo (súčasťou Príloha č. 1 - Špecifikácia zákazky), Príloha C - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti a Príloha D - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti.

3. Typ zmluvného vzťahu: Zmluva o dielo.

4. Dĺžka trvania / požadovaný termín dodania: najneskôr do 15.12.2023

5. Miesto dodania predmetu zákazky: Štátna pokladnica, Radlinského 32, 810 05 Bratislava 15.

6. Obsah ponuky: Vyplnená a podpísaná Príloha A - Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Návrh na plnenie kritérií, Príloha B - Návrh Zmluvy o dielo (súčasťou Príloha č. 1 - Špecifikácia zákazky), Príloha C - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti a Príloha D - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti tejto Výzvy na predkladanie ponúk.

7. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.

8. Elektronická aukcia sa v tomto postupe zadávania zákazky nepoužije.

9. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude vylúčená.

10. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste
v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

11. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku
s najnižšou celkovou cenou za úspešnú.

12 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).

13. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky.

14. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EVO.

15. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo zadať objednávku uchádzačovi, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí.

16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením.

17. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky.

18. Verejné obstarávanie nie je zeleným VO, obstarávaním inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité