II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
„Tlačiarenské a knihárske služby pre Univerzitu Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti”
Referenčné číslo: REK/370/2023/109-VO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79800000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky sú: Tlačiarenské a knihárske služby pre Univerzitu Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti a to:
Rektorát UMB, 6 fakúlt UMB, Správa účelových zariadení UMB (ďalej len SÚZ), Univerzitná knižnica a Belianum -
Vydavateľstvo UMB.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
176 523,73
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
22100000-1
79820000-8
79811000-2
79810000-5
79971200-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti.
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú: Tlačiarenské a knihárske služby pre Univerzitu Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti a to:
Rektorát UMB, 6 fakúlt UMB, Správa účelových zariadení UMB (ďalej len SÚZ), Univerzitná knižnica a Belianum -
Vydavateľstvo UMB. Predmet rámcovej dohody je zameraný predovšetkým na tlač a väzbu publikácií, brožúr, časopisov a ďalších požiadaviek pre potreby UMB, akými sú informačné brožúry, nástenné kalendáre, propagačné prospekty, vizitky, propagačné letáky o štúdiu, foldre, CD nosiče, atď.. Špecifikácia tlačiarenských služieb je uvedená v Prílohe č. 1.
Jednotkové ceny sú uvedené v Prílohe č. 1 vo všetkých jej piatich častiach. Konkrétne množstvá budú uvedené podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a podľa konkrétnych požiadaviek pracovísk verejného obstarávateľa v jednotlivých objednávkach. Potreby a požiadavky 6 fakúlt, Rektorátu UMB, SÚZ, Univerzitnej knižnice a Vydavateľstva UMB sa budú konkretizovať v objednávkach, pričom pre ďalšie dojednané podmienky zmluvného vzťahu sú záväzné zmluvné dojednania uvedené v tejto rámcovej dohode. Uchádzač bude realizovať plnenie predmetu rámcovej dohody na základe písomných objednávok verejného obstarávateľa, pričom objednávka musí obsahovať konkrétne potreby a požiadavky, predovšetkým:
- špecifikáciu tlačiarenských služieb a služieb súvisiacich s tlačou najmä:
propagačné materiály označenie výrobku, technická špecifikácia predmetu zákazky
publikácie - formát, druh papiera, väzba, povrchová úprava, počet strán, farebnosť
- množstvo, počet kusov a ďalšie charakteristiky požiadaviek Odberateľa na tlač brožúr, publikácií,
- cena ako násobok jednotkovej ceny dohodnutej v rámcovej dohode,
- miesto dodania,
- termín dodania, atď.
Miestom plnenia je Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a jej súčasti:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Rektorát, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Filozofická fakulta UMB, Tajovského 40, 974 01 Banská Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Fakulta prírodných vied UMB, Tajovského 40, 974 01 Banská
Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta UMB, Tajovského 10, 974 01 Banská Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB,
Kuzmányho 1, 974 01 Banská Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Pedagogická fakulta UMB, Ružová 12, 974 11 Banská Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Právnická fakulta UMB, Komenského 20, 974 01 Banská Bystrica,
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Správa účelových zariadení UMB, Trieda SNP 53, 974 01 Banská
Bystrica,
Univerzitná knižnica, Tajovského 40, 974 01 Banská Bystrica,
Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, Prevádzkareň - Tajovského 51, 974 01
Banská Bystrica.
Konkrétne miesto plnenia bude určené v objednávkach.
Uchádzač zabezpečí na vlastné náklady:
Balné (vákuovo zabalené v priesvitnej fólii, aby sa predišlo jeho poškodeniu),
Dopravu,
Nakládku,
Vykládku na určené miesto (podľa objednávky).
Verejný obstarávateľ nebude požadovať náhľadové korektúry pred tlačou, bude ich riešiť vo vlastnej réžii. Podklady pre tlač budú uchádzačovi doručené vo finálnej podobe určenej pre tlač bez potrebných úprav, vo formáte pdf. Podklady budú doručené elektronickou formou, prostredníctvom emailu, alebo budú prenesené na FTP uchádzača.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
176 523,73
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie