Oznámenie 13140 - WNS

Obsah

13140 - WNS
Vestník č. 68/2023 - 03.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
IČO: 00165221
Kvetná 11, 82508 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Trnková
Telefón: +421 250701277
Email: obstaravanie@sukl.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/623
Hlavná adresa(URL): www.sukl.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463690
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463690
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. d) ZVO
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výmena termostatických hlavíc a ventilov vykurovacích telies
II.1.2) Hlavný kód CPV
50720000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Výmena pôvodných termostatických hlavíc a ventilov vykurovacieho systému.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
13 460,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34944000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kvetná 11, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Demontáž, dodanie a montáž termostatických hlavíc a ventilov v nasledovných počtoch a typoch:
53 kusov termostatických hlavíc a ventilov 1/2" - priame
5 kusov termostatických hlavíc a ventilov 1/2"- rohové
58 kusov - predĺženie 1/2"
73 kusov termostatických hlavíc a ventilov 3/8" - priame
73 kusov - predĺženie 3/8"
22 kusov termostatických hlavíc a ventilov 3/4 "- priame
22 kusov - predĺženie 3/4"
2 kusy termostatických hlavíc a ventilov 5/4" - priame
2 kusy redukcie 5/4" na 3/4"
4 kusy predĺženie 3/4 "
14 kusov termostatických hlavíc a ventilov 1" - priame
14 kusov redukcie 1 "na 3/4 "
28 kusov - predĺženia 3/4"
Súčasťou požadovanej služby je aj zabezpečenie zakrývania zariadení, podlahy a nábytku, vykonanie nevyhnutných sekacích a búracích prác, murárskych vysprávok, opravy omietok a zabezpečenie likvidácie a odvoz vzniknutého odpadu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
13 460,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač doklad nepredkladá, verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky elektronicky overí prostredníctvom informačného systému verejnej správy,
- uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Čo preukáže čestným vyhlásením (súťažné podklady - príloha č. 2).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2023 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom vzhľadom na predmet obstarania vykonať obhliadku miesta poskytnutia služby, aby si sami overili potrebný rozsah činností a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem činností potrebných na realizáciu predmetu zákazky. V prípade záujmu obhliadku priestorov realizácie predmetu zákazky je možné vykonať v pracovných dňoch od 12. 4. do 14. 4. 2023 na vyššie uvedenej adrese po dohode s Ing. Vladimírom Kubíkom telefonicky na čísle: +421903 506 578 alebo mailom: vladimir.kubik@sukl.sk. Náklady spojené s obhliadkou miesta poskytnutia služby znáša uchádzač/ záujemca.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.03.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité