Oznámenie 13171 - WNS

Obsah

13171 - WNS
Vestník č. 68/2023 - 03.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
KN SMART SERVIS, a.s.
IČO: 52971660
Nám. gen. Klapku 1, 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Tamás Varga
Telefón: +421 352851207
Email: tamas.varga@komarno.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/460408
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/460408
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zber a odvoz objemného odpadu
Referenčné číslo: 04/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Jedná sa o zber a odvoz objemného odpadu (kód odpadu 20 03 07), kalendárový zber a odvoz objemného odpadu a odvoz odpadu pri likvidácii nelegálnych skládok v meste Komárno (kód odpadu 20 03 01 zmesový komunálny odpad, kód odpadu 20 03 03 odpad z čistenia ulíc, kód odpadu 20 03 07 objemný odpad, kód odpadu 20 03 08 drobný stavebný odpad, kód odpadu 20 02 01 BRO).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
158 510,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90510000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Komárno a mestské časti Komárna
II.2.4) Opis obstarávania
Systém zberu bude zavedený len pre kalendárový zber objemného odpadu formou pristavenia veľkokapacitných kontajnerov s objemom min. 7 m3 na objednávateľom určené miesta a v určenom čase a ich následného odvozu po ich naplnení.

Pristavenie veľkokapacitného kontajnera s objemom min. 7 m3 sa bude vykonávať na pokyny objednávateľa na objednávateľom určené miesta a v určenom čase s následným odvozom veľkokapacitných kontajnerov po ich naplnení.

Zber a odvoz objemného odpadu vo veľkokapacitných kontajneroch počas kalendárneho zberu vykonávať nákladnými vozidlami prispôsobenými na manipuláciu a prevoz týchto veľkokapacitných kontajnerov.

Na pokyn objednávateľa je poskytovateľ služby povinný pristaviť veľkokapacitný kontajner na objednávateľom určené miesto a odviesť ho po naplnení aj mimo kalendárového zberu objemného odpadu.

Na základe požiadavky odberateľa vykonať služby aj mimo pracovných dní (dni pracovného voľna a pokoja, štátne sviatky) a to za rovnakých cenových podmienok ako počas pracovných dní.

Odpad vyvážať na riadenú skládku odpadov s ktorou má objednávateľ uzatvorenú zmluvu na uloženie odpadu. Zhodnocovanie komunálneho odpadu netvorí predmet tejto zmluvy. Poplatok za uloženie odpadu hradí objednávateľ na základe vážnych lístkov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
158 510,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t.j. uchádzač musí byť oprávnený poskytovať službu.

§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t.j. uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal k dispozícii počas plnenia zmluvy minimum:

a)2 ks nákladných vozidiel prispôsobených na manipuláciu a prevoz veľkokapacitných kontajnerov s objemom min. 7m3

b)60 ks veľkokapacitných kontajnerov o objeme min. 7m3.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) vozidlá musia byť vybavené napríklad GPS systémom monitorujúcim a evidujúcim činnosť vozidla a musí byť zabezpečený online prístup pre dvoch zodpovedných zamestnancov odberateľa oprávnených na potvrdenie pracovných denníkov alebo vodič nákladných vozidiel musí viesť záznam o prevádzke vozidla nákladnej dopravy (záznam bude súčasťou faktúry).

b) uchádzač musí predložiť doklady, ktoré preukazujú že disponuje veľkokapacitnými kontajnermi - dokladom sa rozumejú napríklad skladové / inventarizačné karty alebo iné hodnoverné doklady, ktoré preukazujú splnenie podmienok účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.03.2023

Redakčné opravy

14864 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2023
V oznámení 13171-WNS verejného obstarávateľa/obstarávateľa KN SMART SERVIS, a.s., Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno zverejnenom vo VVO č. 068/2023 zo dňa 03.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota zákazky Namiesto: 158 510,00 EUR bez DPH Má byť: 95 510,00 € bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 158 510,00 EUR bez DPH Má byť: 95 510,00 EUR bez DPH IV.2.2) Namiesto: 20.04.2023 09:00 Má byť: 25.04.2023 09:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité