Oznámenie 13229 - WNT

Obsah

13229 - WNT
Vestník č. 69/2023 - 04.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
CSS-DOMOV JAVORINA
IČO: 31118682
Školská 344, 91611 Bzince pod Javorinou
Slovensko
Kontaktná osoba: Barbora Schovancová
Telefón: +421 902307933
Email: barbora.schovancova@cssjavorina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.cssjavorina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464009
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464009
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods.1, písm. b) až e)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Chlieb a pekárenské výrobky
Referenčné číslo: 03/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
15612500-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Podrobný opis zákazky sa nachádza v prílohách Výzvy na predkladanie ponúk: Súťažné podklady, sumarizačná tabuľka.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
6 096,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bzince pod Javorinou
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis zákazky sa nachádza v prílohách Výzvy na predkladanie ponúk: Suťažné podklady, sumarizačná tabuľka.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
6 096,50 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky odbornej spôsobilosti pre skladovanie a distribúciu určenej komodity potravín t. j. surovín v rámci predmetnej zákazky
Uchádzač musí preukázať, že patrí do Registra partnerov verejného sektora.
Uchádzať musí obstarávateľovi Čestným vyhláseným potvrdiť neprítomnosť konfliktu záujmov (vzor je súčasťou Súťažných podkladoch)
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Fakturácia bude realizovaná vždy súhrnne za uplynulý mesiac alebo môže byť fakturácia aj za každú dodanú zákazku, alebo v dekádnych intervaloch. Splatnosť faktúry 30 dní.
Zmluvná cena za celý predmet zákazky ako aj ceny za jednotlivé položky, uvedené v sumarizačnej tabuľke, ktorá je prílohou zmluvy, budú platné po celý čas trvania zmluvného vzťahu. Prípadné zmeny sa budú riadiť Zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Po vyhodnotení prijatých ponúk, verejný obstarávateľ vytvorí elektronickú aukciu a uchádzačom, ktorým schválil predloženú ponuku odošle Výzvu na účasť na elektronickej aukcii v IS EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.04.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákazka je realizovaná prostredníctvom IS EVO: www.uvo.gov.sk
Príručka pre záujemcov/uchádzačov: http://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nejde o zelené VO, nejde o obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité