Oznámenie 13487 - MSP

Obsah

13487 - MSP
Vestník č. 71/2023 - 06.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Milan Kolkus, Ing. Lucia Husárová
Telefón: +421 484343251 / 4343210
Email: milan.kolkus@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/organization/15/orders
Hlavná adresa(URL): www.ssc.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463511
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463511
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Investičná výstavba správy ciest I. triedy
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Investičná výstavba správy ciest I. triedy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výstavba a zlepšenie bezpečnostných parametrov mostov na cestách I. triedy 2. etapa I/16 Tornaľa – most ev. č. 16 - 255
Referenčné číslo: SSC/476/2023/1230
II.1.2) Hlavný kód CPV
45221111-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom diela: Výstavba a zlepšenie bezpečnostných parametrov mostov na cestách I. triedy 2. etapa I/16 Tornaľa most ev. č. 16 255 je rekonštrukcia mostného objektu a vozovky na ceste I/16, ktorá sa bude uskutočňovať v intraviláne v katastrálnom území mesta Tornaľa.
Nevyhovujúci stav sa odstráni rekonštrukciou existujúceho mosta ev. č. 16-255. Pre zlepšenie bezpečnosti a plynulosti dopravy na úseku cesty I/16 sa uskutoční rekonštrukcia vozovky, pred a za mostom, vymení sa záchytné bezpečnostné zariadenie na predmetnom úseku cesty.
Samotná rekonštrukcia mosta bude spočívať vo vybúraní existujúcej nosnej konštrukcie, príslušenstva a následnom zrealizovaní novej nosnej konštrukcie, ochrane základov pilierov, vybudovaní nových úložných prahov na pilieroch, sanácie driekov pilierov. Ďalej vybudovaním nových úložných prahov na oporách, nových záverných stienok a krídiel krajných opôr. Vybúraním existujúcej nosnej konštrukcie a nahradením novou NK dôjde k odstráneniu hlavnej príčiny možného kolapsu nosnej konštrukcie.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 393 778,13 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
kraj: Banskobystrický, okres: Revúca, k.ú. Tornaľa
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom diela: Výstavba a zlepšenie bezpečnostných parametrov mostov na cestách I. triedy 2. etapa I/16 Tornaľa most ev. č. 16 255 je rekonštrukcia mostného objektu a vozovky na ceste I/16, ktorá sa bude uskutočňovať v intraviláne v katastrálnom území mesta Tornaľa.
Nevyhovujúci stav sa odstráni rekonštrukciou existujúceho mosta ev. č. 16-255. Pre zlepšenie bezpečnosti a plynulosti dopravy na úseku cesty I/16 sa uskutoční rekonštrukcia vozovky, pred a za mostom, vymení sa záchytné bezpečnostné zariadenie na predmetnom úseku cesty.
Samotná rekonštrukcia mosta bude spočívať vo vybúraní existujúcej nosnej konštrukcie, príslušenstva a následnom zrealizovaní novej nosnej konštrukcie, ochrane základov pilierov, vybudovaní nových úložných prahov na pilieroch, sanácie driekov pilierov. Ďalej vybudovaním nových úložných prahov na oporách, nových záverných stienok a krídiel krajných opôr. Vybúraním existujúcej nosnej konštrukcie a nahradením novou NK dôjde k odstráneniu hlavnej príčiny možného kolapsu nosnej konštrukcie.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 393 778,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO.
Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5, alebo podľa § 152 ods. 1, resp. ods. 3
ZVO.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych
subjektov v súlade s § 152 VO. V súlade s § 187 ods. 7 ZVO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V záujme aktualizácie údajov uvedených v zozname hospodárskych subjektov je potrebné, aby hospodárske subjekty
prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili doklady na webovej stránke: https://www.uvo.gov.sk/.
Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo
nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom,
notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia Jednotným
európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v
ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému
obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie
základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na
https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokument-pre-verejne-obstaravanie602.html.
Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. "globálny údaj pre všetky podmienky účasti", bez toho, aby
musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: "Spĺňa požadované
podmienky účasti Áno".
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Vzhľadom na uvedené je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi všetky doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 16.05.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2023 10:30
Miesto: Komisia uskutoční otváranie ponúk na adrese SSC IVSC, Skuteckého 32, BB. Po otvorení ponúk sa vykonajú
všetky úkony podľa ZVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku elektronicky prostredníctvom funkcionality IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Ide o zákazku pre ktorú platia Zmluvné podmienky na výstavbu, pre stavebné a inžinierske diela projektované
objednávateľom (červená kniha), prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov
(FIDIC), slovenský preklad, SACE 2008.
Postup pre predmetné verejné obstarávanie: vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky Pokynov pre záujemcov, ide v zmysle § 5 ods. 3 ZVO o podlimitnú zákazku, avšak s ohľadom na postupné zadávanie viacerých zákaziek s podobným
predmetom zákazky a z dôvodu vyhnutiu sa nedovolenému rozdeleniu zákazky a použitiu jednoduchšieho postupu, sa verejný obstarávateľ rozhodol, realizovať predmetnú zákazku nadlimitným postupom - verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, tzn. vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača prvého v poradí.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi/záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO, výlučne
elektronicky, prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS-EVO ver. 18.0 s využitím všetkých jeho funkcionalít. Systém IS-EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.
Na zabezpečenie neobmedzeného prístupu k dokumentácií potrebnej na spracovanie ponuky a dokladov k ponuke, ako aj na vysvetľovania/doplnenia verejný obstarávateľ zverejňuje všetky dokumenty, sprievodnú dokumentáciu a
informácie v IS EVO a v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 40 000,00 EUR.
Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 24 Zábezpeka
časti A.1 Pokyny pre záujemcov súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie súhlasov všetkých
ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR.
Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
Verejný obstarávateľ nedisponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Vzhľadom na uvedené je uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi všetky doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
Úspešný uchádzač/uchádzači je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly, auditu a overovania sú:
a) MDV SR a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly, c) NKÚ SR, príslušná finančná kontrola,
Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e)
Splnomocnení zástupcovia EK a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v bode a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
V zmysle § 40 ods. 8 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ môže vylúčiť kedykoľvek počas verejného obstarávania
uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho
rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným
hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na
akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným
hospodárskym subjektom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.03.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité