Oznámenie 13499 - MSS

Obsah

13499 - MSS
Vestník č. 71/2023 - 06.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165387
Lazaretská 26, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Grejták
Email: lubomir.grejtak@nczisk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/630
Hlavná adresa(URL): www.nczisk.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/459158
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/38075/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Centrálny manažment identít (CMI)
Referenčné číslo: CMI-2023/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie softvérového nástroja pre Centrálny manažment identít vrátane súvisiacich služieb inštalácie a konfigurácie.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
354 253,11 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
42961100-1
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie softvérového nástroja pre Centrálny manažment identít vrátane súvisiacich služieb inštalácie, konfigurácie a zaškolenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
354 253,11 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII)
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Pre obmedzenú kapacitu podrobnejšie informácie o podmienkach účasti týkajúce sa splnenia osobného postavenia sú uvedené v čast A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Poskytnutie súčinnosti je uvedené v bode 22 časti A.1 súťažných podkladov
2. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania oprávnenými osobami v súvislosti svykonanýmdielom a poskytnutými službami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmlúv, ako v termínoch stanovených pre verejného obstarávateľa v zmluvných vzťahoch s príslušnými orgánmi zapojenými do implementácie fondov Európskej únie, v rámci ktorých si verejný obstarávateľ nárokuje financovanie výdavkov uhradených úspešnému uchádzačovi, ktoré vznikli s plnením zmlúv. Bližšie informácie k výkonu kontroly sú uvedené v návrhu zmlúv.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2023 10:30
Miesto: V zmysle bodu 18 časti A.1 súťažných podkladov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle bodu 18 časti A.1 súťažných podkladov
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverznáverejná súťaž).
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje; informácie k podmienkam a spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Uchádzač predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému IS JOSEPHINE.
4. JED - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti JEDom, môže použiťformulár, ktorý tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
5. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávania, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zahrňujúce sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.03.2023

Redakčné opravy

16241 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2023
V oznámení 13499-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné centrum zdravotníckych informácií, Lazaretská 26, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 071/2023 zo dňa 06.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.05.2023 10:00 Má byť: 05.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk; Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk Namiesto: 03.05.2023 10:30 Má byť: 05.05.2023 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Ostatné informácie nedotknuté týmto oznámením ostávajú bezo zmeny.
16960 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 13499-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné centrum zdravotníckych informácií, Lazaretská 26, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 071/2023 zo dňa 06.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.05.2023 10:00 Má byť: 12.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk; Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk Namiesto: 05.05.2023 10:30 Má byť: 12.05.2023 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Ostatné informácie nedotknuté týmto oznámením ostávajú bezo zmeny.
17907 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2023
V oznámení 13499-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné centrum zdravotníckych informácií, Lazaretská 26, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 071/2023 zo dňa 06.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.05.2023 10:00 Má byť: 22.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk; Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk Namiesto: 12.05.2023 10:30 Má byť: 22.05.2023 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Ostatné informácie nedotknuté týmto oznámením ostávajú bezo zmeny.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité