Oznámenie 13503 - MST

Obsah

13503 - MST
Vestník č. 71/2023 - 06.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Drahoslav Lorinc
Telefón: +421 903804008
Fax: +421 415032431
Email: drahoslorinc@outlook.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilinskazupa.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463871
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463871
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Monitorovacie systémy pre poskytovanie sociálnych služieb.
Referenčné číslo: NLZ-MSS-02/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
33195000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je inovácia a doplnenie informačných systémov verejného obstarávateľa v oblasti poskytovania sociálnych služieb. Bližší popis je uvedený v jednotlivých častiach zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
827 534,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Systém na monitorovanie vitálnych funkcií.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48100000-9
72212100-0
72262000-9
72263000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania plnenia je sídlo Objednávateľa a sídla Objednávateľom určených organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja zariadenia sociálnych služieb.
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1.1 Opis zákazky týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
369 883,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Systém na dohľadový systém pre ZSS.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48100000-9
72212100-0
72262000-9
72263000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania plnenia je sídlo Objednávateľa a sídla Objednávateľom určených organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja zariadenia sociálnych služieb.
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1.2 Opis zákazky týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
397 726,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Časť: 3
II.2.1) Názov
IT príslušenstvo pre využívanie monitorovacích a dohľadových systémov.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213200-7
30213100-6
30237410-6
30237200-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania plnenia je sídlo Objednávateľa a sídla Objednávateľom určených organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja zariadenia sociálnych služieb.
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1.3 Opis zákazky týchto súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
59 924,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO formou predloženia dokladov, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Podľa § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2:
a)doklad z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci; výpis z registra trestov (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby t.j. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná). Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.)
(Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (Príloha I Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov) všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti. Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace je povinný predložiť.)
b)potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
c)potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
d)potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
e)doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZVO len doklad uvedený v písmene f):
f)čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
a Prílohu I súťažných podkladov - Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov

UPOZORNENIE:
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
§ 34 ods. 1 písm. a)
Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Požiadavka pre časť 1 zákazky
Zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že v rozhodnom období (t. j. za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) zrealizoval zákazku alebo zákazky, ktorých predmetom bolo dodanie a implementácia monitorovacích systémov a aplikačného softvéru rovnakého alebo obdobného charakteru v oblasti sociálnych vecí a zdravotníctva ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH.

Požiadavka pre časť 2 zákazky
Zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že v rozhodnom období (t. j. za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) zrealizoval zákazku alebo zákazky, ktorých predmetom bolo dodanie a implementácia monitorovacích systémov a aplikačného softvéru rovnakého alebo obdobného charakteru v oblasti sociálnych vecí a zdravotníctva ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH.

Požiadavka pre časť 3 zákazky
Zoznamom dodávok tovaru alebo musí uchádzač preukázať, že v rozhodnom období (t. j. za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) zrealizoval zákazku alebo zákazky, ktorých predmetom bolo dodanie IT príslušenstva rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej kumulatívnej hodnote 35 000,00 EUR bez DPH.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby z referenčných údajov bolo možné zistiť nasledovné skutočnosti:
a) názov projektu/zákazky,
b) stručný popis predmetu projektu/zákazky (popis záujemcom zrealizovaných alebo realizovaných dodávok tovarov a poskytnutých služieb tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie podmienky služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky),
c) čas realizácie/plnenia projektu/zákazky, t. j. od - do (mesiac, rok),
d) názov a sídlo odberateľa/objednávateľa projektu/zákazky,
e) finančný objem projektu/zákazky v eur bez DPH za požadované obdobie,

Ak sú predmetom referencie aj tovary a služby iného charakteru, ako sú požadované referenčné komodity, verejný obstarávateľ požaduje v zozname poskytnutých plnení/referencii odčleniť dodávky tovarov a poskytnutie služieb požadovaného charakteru od ostatných tovarov a služieb, ktoré nie sú požadovaného charakteru a je povinný uviesť rozsah len za komodity požadovaného charakteru. Verejný obstarávateľ uzná zo zoznamu poskytnutých plnení len tie časti, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o poskytnutie plnení, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým plneniam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký rozsah plnenia bol poskytnutý v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať rozsah plnení, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia.

Ak uchádzač predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v eurách, verejný obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v eurách. Na prepočet záujemca/uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2022 použije záujemca/uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje Európska centrálna banka, záujemca/uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uvedené v súťažných podkladoch - v zmluvách o dielo, resp. kúpnej zmluve pre jednotlivé časti zákazky, v zmuvách o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému.

Zábezpeka ponuky sa vyžaduje:
pre časť 1 zákazky vo výške 10 000,00 EUR
pre časť 2 zákazky vo výške 10 000,00 EUR
pre časť 3 zákazky vo výške 1 000.00 EUR
Uchádzač predkladajúci ponuku na dve alebo tri časti zákazky, zloží zábezpeky v určenej čiastke osobitne pre každú časť zákazky.
Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2023 10:00
Miesto: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických častí ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1 Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO.

VI.3.2 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO.

VI.3.3 V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

VI.3.4 Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO.

VI.3.5 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS.

VI.3.6 Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z., a zákona č. 315/2016 Z. z.

VI.3.7 Verejný obstarávateľ bude postupovať formou verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 písm. b) (super reverz) zákona o VO.

VI.3.8 Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.03.2023

Redakčné opravy

16951 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 13503-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 071/2023 zo dňa 06.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 03.05.2023 09:00 Má byť: 15.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.05.2023 10:00 Má byť: 15.05.2023 10:00
17916 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2023
V oznámení 13503-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 071/2023 zo dňa 06.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.05.2023 09:00 Má byť: 15.06.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.05.2023 10:00 Má byť: 15.06.2023 10:00
20804 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 120/2023
V oznámení 13503-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 071/2023 zo dňa 06.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.06.2023 09:00 Má byť: 14.07.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.06.2023 10:00 Má byť: 14.07.2023 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité