Oznámenie 13334 - WNS

Obsah

13334 - WNS
Vestník č. 70/2023 - 05.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
IČO: 00179663
Junácka 4, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Slavomíra Višňovská
Telefón: +421 904415115
Email: slavka.visnovska@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/721
Hlavná adresa(URL): www.starz.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464029
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464029
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vodná záchranná a zdravotná služba
Referenčné číslo: S1_2023_117_7
II.1.2) Hlavný kód CPV
75252000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb vodnej záchrannej a zdravotnej služby počas letnej sezóny 2023

Zákazka je rozdelená na časti.

časť č. 1 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy v správe STARZ
LK Lamač, Pod násypom 5, Bratislava
LK Rosnička, Sch.Trnavského 2/c, Bratislava
LK Tehelné pole, Odbojárov 7, Bratislava
LK Delfín, Ružová dolina 148, Bratislava

časť č. 2 Záchranná zdravotná služba pre prírodné kúpalisko Zlaté piesky , vrátane zabezpečenia a prevádzky motorového člna
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
231 540,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy v správe STARZ
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Služby budú poskytované počas prevádzky letného kúpaliska (prevádzkové hodiny sa môžu odlišovať od uvedených ) V prípade zlého počasia, resp. iných okolností, ktoré znemožnia plnohodnotnú prevádzku kúpaliska, podľa rozhodnutia vedúceho strediska, služby nebudú poskytované a dodávateľ si nebude nárokovať na finančné plnenie.
V prípade zhoršenia počasia, technickej poruchy, resp. inej okolnosti zabraňujúcej plnohodnotnej prevádzke, výkon bude uhradený do momentu ukončenia prevádzky. Služby budú realizované podľa týždenného harmonogramu, zmeny budú akceptované v prípade obojstranného súhlasu.
Čas nástupu do výkonu služby je min. 60 min. pred otvorením strediska, kedy a budú vykonávané činnosti, podľa určenia vedúcim, resp. službukonajúcim prevádzkarom (vysávanie bazéna, čistenia,...).

Opis obstarávania je uvedený v podkladoch k verejnému obstarávaniu a to najmä v Opise predmetu zákazky a v Mandátnej zmluve.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
195 840,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Všetky osoby poskytujúce službu ( záchranári) musia byť držitelia dokladov o absolvovaní kurzu - plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ alebo ekvivalent.
Za doklad sa považuje preukaz plavčíka s uvedením stupňom.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Záchranná zdravotná služba pre prírodné kúpalisko Zlaté piesky
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Služby budú poskytované počas prevádzky AZ Zlaté piesky v časti hlavnej pláže a na časti vodnej plochy vyznačenej bójami nasledovne:
a. Vodná záchranná a zdravotná služba - vykonávanie dozoru nad bezpečnou prevádzkou kúpaliska
b. Poskytnutie motorového člna a zabezpečenie jeho prevádzky

V prípade zlého počasia, resp. iných okolností, ktoré znemožnia plnohodnotnú prevádzku kúpaliska, podľa rozhodnutia vedúceho strediska, služby nebudú poskytované a dodávateľ si nebude nárokovať na finančné plnenie.
V prípade zhoršenia počasia, technickej poruchy, resp. inej okolnosti zabraňujúcej plnohodnotnej prevádzke, výkon bude uhradený do momentu ukončenia prevádzky. Služby budú realizované podľa týždenného harmonogramu, zmeny budú akceptované v prípade obojstranného súhlasu.
Čas nástupu do výkonu služby je min. 60 min. pred otvorením strediska, kedy a budú vykonávané činnosti, podľa určenia vedúcim, resp. službukonajúcim prevádzkarom (vysávanie bazéna, čistenia,...)

Opis obstarávania je uvedený v podkladoch k verejnému obstarávaniu a to najmä v Opise predmetu zákazky a v Mandátnej zmluve
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
35 700,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Všetky osoby poskytujúce službu ( záchranári) musia byť držitelia dokladu o absolvovaní kurzu záchranára RSI kategória A záchranára na otvorenej vode alebo ekvivalent z toho jeden vždy v čase výkonu služby musí byť držiteľom oprávnenia na vedenie motorového plavidla.
Za doklad sa považuje preukaz plavčíka s uvedením stupňom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti podľa :

§ 32 ods. 1 písm. e) a § 32 ods. 1 písm. f) bližšie uvedené vo Výzve na predloženie ponuky

Verejný obstarávateľ bude za uchádzača oprávneného poskytovať službu považovať uchádzača, ktorý bude mať v obchodnom registri, živnostenskom registri alebo obdobnom registri taký predmet činnosti, ktorý bude zodpovedať predmetu zákazky, alebo taký predmet činnosti pod ktorý možno subsumovať predmet zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Vodná záchranná služba bude vykonávaná v zmysle:

Zákona č.204/2014, ktorým sa dopĺňa Zák.355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o
zmene a doplnení niektorých zákonov,
Vyhlášky č. 308/2012 Z. z. o požiadavkách na kvalitu vody, kontrolu kvality vody a o požiadavkách na prevádzku,
vybavenie prevádzkových plôch, priestorov a zariadení na prírodnom kúpalisku,
Nariadenia vlády SR č. 87/2008 Z. z. o podrobnostiach o prevádzke kúpalísk,
Zákon č. 409/2014, ktorým sa dopĺňa Zák.364/2004 Z. z. o vodách,
Zákon č. 139/2002 Z. z. o rybárstve,
plavebné opatrenie na uzatvorenej vodnej ceste Zlaté piesky č. 5/2010 vydaného ŠPS,
Zákon č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
prevádzkový poriadok Areálu zdravia Zlaté piesky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (IS EVO)

Ponuku môžu predložiť len uchádzači ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI

Úspešný uchádzač predloží najneskôr do 19.5.2023:

menný zoznam minimálne šestnástich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ

menný zoznam minimálne minimálne troch kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu záchranára RSI kategória A záchranára na otvorenej vode a fotokópiu oprávnenia minimálne jedného z nich na vedenie motorového plavidla.

Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár.

Úspešný uchádzač predložiť k podpisu zmluvy Doklad o poistení zodpovednosti za škodu minimálne vo výške 100 000 Eur

Za ekvivalent sa bude považovať doklad o absolvovaní kurzu, ktorým preukáže uchádzač splnenie minimálne takých požiadaviek plaveckej výkonnosti ako pri absolvovaní kurzu BRONZ alebo RSI.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ktorého subdodávatelia majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorá z osôb uvedená v § 11 ods. 1 písm. c)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.04.2023

Redakčné opravy

13674 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2023
V oznámení 13334-WNS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Junácka 4, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 070/2023 zo dňa 05.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb vodnej záchrannej a zdravotnej služby počas letnej sezóny 2023 Zákazka je rozdelená na časti. časť č. 1 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy v správe STARZ LK Lamač, Pod násypom 5, Bratislava LK Rosnička, Sch.Trnavského 2/c, Bratislava LK Tehelné pole, Odbojárov 7, Bratislava LK Delfín, Ružová dolina 148, Bratislava časť č. 2 Záchranná zdravotná služba pre prírodné kúpalisko Zlaté piesky , vrátane zabezpečenia a prevádzky motorového člna Má byť: Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb vodnej záchrannej a zdravotnej služby počas letnej sezóny 2023 Zákazka je rozdelená na časti. časť č. 1 Záchranná zdravotná služba pre umelé vodné plochy v správe STARZ LK Lamač, Pod násypom 5, Bratislava LK Rosnička, Sch.Trnavského 2/c, Bratislava LK Tehelné pole, Odbojárov 7, Bratislava LK Delfín, Ružová dolina 148, Bratislava LK Rača, Knižková dolina, 831 06 Bratislava 35 časť č. 2 Záchranná zdravotná služba pre prírodné kúpalisko Zlaté piesky , vrátane zabezpečenia a prevádzky motorového člna II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 231 540,00 Má byť: 236 700,00 II.2.6) Predpokladaná hodnota pre časť 1 Namiesto: 195 840,00 Má byť: 208 560,00 II.2.6) Predpokladaná hodnota pre časť 1 Namiesto: 35 700,00 Má byť: 28 140,00 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.04.2023 12:00 Má byť: 20.04.2023 12:00 VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: .......... Úspešný uchádzač predloží najneskôr do 19.5.2023: menný zoznam minimálne šestnástich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ menný zoznam minimálne minimálne troch kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu záchranára RSI kategória A záchranára na otvorenej vode a fotokópiu oprávnenia minimálne jedného z nich na vedenie motorového plavidla. Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár. ...... Má byť: .......... Úspešný uchádzač predloží najneskôr do 19.5.2023: menný zoznam minimálne devätnástich kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu plavčík pre plavecké bazény - stupeň min. BRONZ menný zoznam minimálne minimálne troch kvalifikovaných pracovníkov (vodných záchranárov) , spolu s fotokópiou ich preukazu záchranára RSI kategória A záchranára na otvorenej vode a fotokópiu oprávnenia minimálne jedného z nich na vedenie motorového plavidla. Preukazy záchranárov sa predkladajú pri žiadosti o povolenie k zahájeniu prevádzky a sú predmetom kontroly na strediskách počas sezóny. V prípade, že uchádzač nahradí počas letnej sezóny niektorého z kvalifikovaných pracovníkov, informuje o tom objednávateľa a preukáže splnenie rovnakých požiadaviek ako spĺňal nahradený záchranár. ...... VI.3) Doplňujúce informácie Ostatné Doplňujúce informácie ostávajú v znení pôvodnej Výzvy (z dôvodu obmedzeného počtu znakov, nie je možné uviesť celé znenie)

Profil Obstarávateľa


Dôležité