Oznámenie 13686 - MST

Obsah

13686 - MST
Vestník č. 72/2023 - 11.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Nová Bošáca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311839
Nová Bošáca 79, 91308 Nová Bošáca
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tibor Pénzeš
Telefón: +421 327780156
Email: obstaravanie@rranovozamocko.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.novabosaca.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464230
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464230
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Strojné vybavenie pre zberný dvor v obci Nová Bošáca
Referenčné číslo: VO-NB-04.04.2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
34134000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup nového technologického vybavenia pre zberný dvor, ktorý plánuje obec zrealizovať pomocou financovania z projektu EÚ. Predkladaný projekt je zameraný na zvýšenie triedeného zberu komunálnych odpadov, a to primárne odpadov, za ktorých zber a nakladanie s nimi je zodpovedná obec, na ktoré sa nevzťahuje rozšírená zodpovednosť výrobcov, a ktorým nie je biologicky rozložiteľný kuchynský odpad a reštauračný odpad od prevádzkovateľov kuchyne. Predkladaný projekt efektívne dopĺňa systém projektov, ktoré obec realizovala, realizuje alebo plánuje realizovať s cieľom zintenzívniť separáciu komunálnych odpadov, čím sa zníži produkcia komunálnych odpadov zneškodňovaných skládkovaním, a teda sa zlepší kvalita a ochrana životného prostredia.

Predmet zákazky je delený na 2 časti:

Časť č. I: Dodanie nosiča kontajnerov s hydraulickou rukou
Predmetom časti č. 1 je dodanie:
- 1ks nosič kontajnerov s hydraulickou rukou


Časť č. II: Dodanie kontajnerov
Predmetom časti č. 2 je dodanie:
Veľkoobjemový kontajner naťahovací - 2 ks
Veľkoobjemový kontajner s oceľovými sklopnými bočnicami - 2ks



Bližšia špecifikácia tovarov je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
220 933,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Dodanie nosiča kontajnerov s hydraulickou rukou
Časť č.: Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34134000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Nová Bošáca, Nová Bošáca č. 79, 913 08 Nová Bošáca
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 1 je dodanie:
- 1ks nosič kontajnerov s hydraulickou rukou

Bližšia špecifikácia tovarov je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
187 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu podľa § 57 zákona o verejnom obstarávaní.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2021-72
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dodanie kontajnerov
Časť č.: Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Nová Bošáca, Nová Bošáca č. 79, 913 08 Nová Bošáca
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky, časť č. II je dodanie:
Veľkoobjemový kontajner naťahovací - 2 ks
Veľkoobjemový kontajner s oceľovými sklopnými bočnicami - 2ks

Bližšia špecifikácia tovarov je uvedená v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
33 933,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu podľa § 57 zákona o verejnom obstarávaní.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2021-72
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti podľa § 32 ods. 1:

Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. a)
Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa §32 odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.

Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. b)
Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace.

Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. c)
Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace.

Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. d)
Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.

Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e)
Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. f)
Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením.

Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predložiť:
- Podľa § 32 ods. 2, písm. a) - v prípade poskytnutia údajov potrebných na vyžiadanie výpisu z registra trestov v
rozsahu: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu alebo cestovného
pasu.
- Podľa § 32 ods. 2, písm. b), c) e)
- Podľa § 32 ods. 2, písm. d) uchádzač prekladá potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace o
skutočnosti, že hospodársky subjekt nie je v likvidácii.

V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady JED-om podľa § 39 ZVO.

Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a doklady pre preukázanie splnenia podmienok osobného postaveniu by boli zo strany uchádzača rovnaké, predkladá požadované doklady len raz.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a):

a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,

Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období dodal tovar totožný alebo podobný predmetu obstarávania v minimálnom kumulatívnom množstve:
pre časť I.: 100 000,00 Eur bez DPH
pre časť II.: 20 000,00 Eur bez DPH

V prípade dodania tovarov v dlhšom časovom období ako sa požaduje, uchádzač alikvotne vyčísli ceny poskytnutých služieb v EUR bez DPH za sledované obdobie. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem tovarov poskytovaných ním samotným.

Zdôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača poskytnúť požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať skutočnosť, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, a teda schopnosť uchádzača poskytovať odborné plnenie predmetu zákazky na požadovanej kvalitatívnej úrovni. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade
musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri
plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť
využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej
vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými
a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z
písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti
alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného
postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7;
oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo
uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo
relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže
využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa
kapacity vyžadujú
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podľa kúpnej zmluvy
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.05.2023 17:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.05.2023 18:00
Miesto: uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: uvedené v súťažných podkladoch
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO")
prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0, ktorý je dostupný na adrese www.uvo.gov.sk.

2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Momentom doručenia zásielky pre účely tohto verejného
obstarávania, v súlade s funkcionalitou systému EVO, sa rozumie odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca, resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry dispozície adresáta.

3.Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená k príslušnej zákazke v systéme EVO
umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464230, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

4.Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom
doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese:
Video návody - Elektronická platforma (gov.sk) a Dokumentácia - Elektronická platforma (gov.sk)

5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

6. Uvedené verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

7. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku.

8. Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1)
predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania.

9. Verejný obstarávateľ plánuje realizáciu predmetu zákazky z nenávratných finančných prostriedkov (ďalej len NFP)zo štrukturálnych fondov EÚ, resp. iných dotácií. Verejný obstarávateľ poznamenáva a požaduje, že v prípade ich získania, bude úspešný uchádzač akceptovať podmienky poskytovateľa uvedené v zmluve o NFP resp. dotácie.

10. V prípade, ak uchádzač v rámci predkladania ponuky v súlade s funkcionalitou IS EVO využije možnosť jej šifrovania prostredníctvom hesla, je povinný vykonať odšifrovanie ponuky najneskôr do termínu otvárania ponúk v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania.

11. Účinnosť zmluvy je viazaná na deň doručenia správy z kontroly verejného obstarávania so schvaľujúcim výkonom, resp. odstúpenie od zmluvy z dôvodu doručenia správy z kontroly od Poskytovateľa NFP, obsahom ktorej je nepripustenie výdavkov z predmetného VO do financovania.

12. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo obe časti.

13. Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a doklady pre preukázanie splnenia podmienok osobného postaveniu by boli zo strany uchádzača rovnaké, predkladá požadované doklady len raz.

14. Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmetom zákazky boli dodané výlučne nové, nepoužité tovary.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Uvedené v súťažných podkladoch
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.04.2023

Redakčné opravy

17390 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 92/2023
V oznámení 13686-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Nová Bošáca, Nová Bošáca 79, 913 08 Nová Bošáca zverejnenom vo VVO č. 072/2023 zo dňa 11.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Namiesto: Kontaktná osoba: Mgr. Tibor Pénzeš Telefón: +421 327780156 Email: obstaravanie@rranovozamocko.sk Má byť: Kontaktná osoba: Mgr. Tibor Pénzeš Telefón: +421 918746925 Email: obstaravanie@rranovozamocko.sk IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.05.2023 17:00 Má byť: 18.05.2023 17:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.05.2023 18:00 Má byť: 18.05.2023 18:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité