Oznámenie 13869 - MST

Obsah

13869 - MST
Vestník č. 73/2023 - 12.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Muráň
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328537
Muráň 329, 04901 Muráň
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Slavko Žilinčík
Telefón: +421 903437450
Email: slavkozilincik@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.muran.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464486
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464486
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zlepšenie turistickej infraštruktúry v obci Muráň - súprava turistického vyhliadkového vláčika(II)
Referenčné číslo: 2023/3/Mu/TI-STVV(II)
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144000-8
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
CB09-8 - S naftovým motorom
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru - novej nepoužívanej súpravy turistického vyhliadkového vláčika s platnou
homologizáciou na pohyb po verejných komunikáciách počas celého roka
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
259 280,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
obec Muráň
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru novej nepoužívanej súpravy turistického vyhliadkového vláčika s platnou
homologizáciou na pohyb po verejných komunikáciách počas celého roka, pričom tovar musí spĺňať minimálne
požadované parametre: príloha k súťažným podkladom kúpna zmluva (príloha č. 1 k KP). Súčasťou dodávky musia byť
všetky doklady oprávňujúce na pohyb vláčika po verejných komunikáciách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
259 280,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 05I01000045
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia splnenie podmienok podľa §32 ods.1 ZVO. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá uchádzač doklady podľa §32 ods.2 ZVO. Uchádzači pri predkladaní dokladov môžu postupovať v zmysle §32 ods.3, 4 a 5 ZVO. Hospodársky subjekt môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle §152 ods.1 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia §37 ods. 3 ZVO. Uvedeným spôsobom môžu podmienky účasti preukazovať aj subdodávatelia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia vyžaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je potrebná a primeraná najmä vo vzťahu k predpísaným zmluvným platobným podmienkam počas plnenia predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nemá verejne dostupné účtovné závierky za posledné tri hospodárske roky na adrese:
www.registeruz.sk, predloží ako dôkazný prostriedok úradne overené kópie výkazov ziskov a strát za posledné tri
hospodárske roky, resp. výkazov príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky alebo iné relevantné
dokumenty preukazujúce výšky obratu za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač môže preukázať finančné a
ekonomické postavenie využitím finančných zdrojov inej osoby v zmysle § 33 ods.2 ZVO Hospodársky subjekt môže
predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným
európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky
podmienky účasti).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ v zmysle §38 ods. 8 ZoVO požaduje preukázanie výšku obratu súhrnne za určené obdobie minimálne 800 000,00 eur alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný kurzom ECB (Európska centrálna banka) k 31.12.2022
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti vyžaduje v nadväznosti: na § 34 ods.1 písm. a) ZVO predloženie zoznamu dodávok tovaru (rovnakých alebo porovnateľných ako predmet zákazky) uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnených dodávok tovaru podľa obchodných podmienok ako aj s potvrdením od kupujúceho. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje). Podmienka účasti je potrebná a primeraná, pretože musí byť preukázané, že uchádzač má praktické schopnosti a skúsenosti s dodávkou rovnakých alebo obdobných tovarov. Uchádzač môže preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť využitím technických alebo odborných kapacít tretej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa §39 ZVO (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť len: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ v zmysle §38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázanie minimálnu požadovanú úroveň štandardov pri predkladaní zoznamu dodávok tovarov (rovnakých alebo porovnateľných ako predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti: Súčasťou zoznamu dodávok tovarov musia byť zákazky vo finančnom náklade kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle podmienok uvedených súťažných podkladov a ich prílohách.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.05.2023 16:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2023 10:00
Miesto: online otváranie ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na predmet zákazky ako aj kritéria na vyhodnotenie ponúk sa nejedná o zelené verejné obstarávanie.
2. V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje podmienka podľa §40 ods.6 písm.g) ZVO
3. Komunikácia a výmena informácia s v tomto verejnom obstarávaní bude vykonávať elektronicky prostredníctvom
informačného systému, prostredníctvom ktorého sa verejné obstarávanie realizuje.
4. V predmetnom verejnom obstarávaní nebol použitý postup podľa §25 Zákona ("Prípravné trhové konzultácie a ...")
5. Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle §46 ods.3 zákona zloženie zábezpeky vo výške: 10 000,00 EUR. Podmienky
zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15.
6. Verejný obstarávateľ nevyužije možnosť vyhodnocovať podmienky účasti reverzným spôsobom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité