Oznámenie 14341 - MST

Obsah

14341 - MST
Vestník č. 76/2023 - 17.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36601284
Ondavská 8, 04011 Košice
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Róbert Lucký
Telefón: +421 557891629
Email: rlucky@vusch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9391
Hlavná adresa(URL): www.vusch.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463970
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39929/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Subkutánny implantovateľný kardioverter - defibrilátor s príslušenstvom
Referenčné číslo: S/27366/OVO/2022
II.1.2) Hlavný kód CPV
33182100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Subkutánny implantovateľný kardioverter - defibrilátor s príslušenstvom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným podkladom.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
247 756,34 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182240-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň Ondavská 8, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania:
Subkutánny implantovateľný kardioverter - defibrilátor s príslušenstvom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným podkladom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
247 756,34 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci a nie je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, preto požaduje predloženie konkrétnych dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (ak nie je zapísaný v registri hospodárskych subjektov). Týka sa to tiež zahraničných uchádzačov.
2. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
3. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 2 nasledovne:
a) písm. a) - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) - doloženým čestným vyhlásením.
4. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného ÚVO môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO.
5. Zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v Zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO.
6. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
7. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
8. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
9. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
10. Uchádzač môže podľa § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED.
11. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podrobnejšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.05.2023 11:00
Miesto: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., riaditeľstvo - zasadacia miestnosť, Ondavská 8,
040 11 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 (elektronická aukcia) zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t.j. bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie ako nadlimitnú zákazku podľa § 66 ZVO.
2. Predmet zákazky nie je rozdelený na samostatné časti, uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
3. V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému Josephine na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39929/summary. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému Josephine. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Zábezpeku ponuky verejný obstarávateľ nevyžaduje.
5. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie ostatných požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú podrobne popísané v súťažných podkladoch ako aj predloženie dokladov preukazujúcich splnenie osobitných podmienok plnenia zmluvy.
6. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku.
7. Pri uzavretí rámcovej dohody sa bude verejný obstarávateľ riadiť a postupovať ustanoveniami ZVO.
8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a je zamerané na
sociálne aspekty.
9. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení.
10. SP a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu sú uverejnené v príslušnej zákazke na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39929/summary v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
11. Informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie k predmetnému obstarávaniu sú uverejnené v príslušnej zákazke na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/16129/summary v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
12. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.04.2023

Redakčné opravy

15012 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2023
V oznámení 14341-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice zverejnenom vo VVO č. 076/2023 zo dňa 17.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Namiesto: 11. Informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie k predmetnému obstarávaniu sú uverejnené v príslušnej zákazke na webovej adrese josephine.proebiz.com/sk/tender/16129/summary v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese josephine.proebiz.com Má byť: 11. Informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie k predmetnému obstarávaniu sú uverejnené v príslušnej zákazke na webovej adrese josephine.proebiz.com/sk/tender/39929/summary v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese josephine.proebiz.com IV.2.2) Namiesto: 19.05.2023 09:00 Má byť: 23.05.2023 09:00 IV.2.7) Namiesto: 19.05.2023 11:00 Má byť: 23.05.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité