Oznámenie 13933 - WYP

Obsah

13933 - WYP
Vestník č. 73/2023 - 12.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Vrútky
IČO: 00647209
Námestie S. Zachara 4, 03861 Vrútky
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Drahoslav Lorinc
Telefón: +421 903804008
Fax: +421 434281285
Email: drahoslorinc@outlook.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.vrutky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464668
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464668
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Multifunkčná voľnočasová športová hala Vrútky.
Referenčné číslo: PLZ-MVSH- 01/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Novostavba športovej haly a jej napojenie na verejné dopravné a technické vybavenie územia. Športová hala (SO-10) bude súčasťou areálu Základnej školy. Zo severnej a západnej strany haly budú vybudované prístupové komunikácie, parkoviská a a chodníky pre zásobovanie a prístup do objektu.

Stavba má 2 dispozičné podlažia + 3. technické podlažie (1.NP, 2.NP, 3TNP). Hlavný vstup do stavby je zo severnej strany stavby. Vstup do športovej haly aj komunikácie pre návštevníkov a pre športovcov je oddelený. Hala má samostatný únikový východ na južnej strane stavby.

V 1. nadzemnom podlaží (1.NP) v sektore pre návštevníkov sa nachádza vstupná chodba, z ktorej je prístup k sociálnym zariadeniam pre návštevníkov, miestnosť správcu objektu a vstup k sedadlám pre návštevníkov športovej haly.


V 1. nadzemnom podlaží (1.NP) v sekcii pre športovcov sa nachádza schodisko a chodba. Z chodby je prístupná hracia plocha, miestnosť ošetrovne, šatne pre rozhodcov, zasadačka a miestnosť správcu objektu.
V miestnosti hracieho priestoru haly sa počíta s umiestnením 100 miest na sedenie návštevníkov, divákov a so zónou pre športovcov (náhradníci) trénerov, hostí a organizátorov a rozhodcov. Čiarovanie a vybavenie telocvične umožňuje hrať kolektívne športy
Na hrací priestor športovej haly priamo nadväzuje miestnosť na uskladnenie športového náradia a športových pomôcok.

V 2. nadzemnom podlaží (2.NP) sa nachádzajú 4 šatne pre športovcov, sociálne zariadenie (wc muži, ženy) upratovacia miestnosť a šatňa a sociálne zariadenie pre trénerov. Každá šatňa pre športovcov je navrhnutá pre 16 osôb, miestnosti pre sprchy a sociálne zariadenia sú obložené keramickým obkladom.

3. nadzemné podlažie (3.TNP) je umiestnené nad časťou 2. NP a slúži pre umiestnenie technickej vybavenosti športovej haly (kotolňa, vzduchotechnika, rekuperácia ap.)
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 218 475,34 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223000-6
45300000-0
45310000-3
45311000-0
45261000-4
45330000-9
45233123-7
45233160-8
45255400-3
45316110-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Slovenská republika, mesto Vrútky, ulica Čachovský rad, parcely č. 922 a spol., katastrálne územie Vrútky.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba je členená na stavebné objekty (SO):

SO-10 Športová hala
SO-20 Komunikácie a spevnené plochy
SO-30 Prípojka vody
SO-31 Prípojka kanalizácie, vonkajšia kanalizácia
SO-32 Dažďové vody
SO-33 Prípojka plynu, meranie plynu
SO-34 Elektrická prípojka NN
SO-35 Verejné osvetlenie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 218 475,34 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Podľa § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2:
a)doklad z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci; výpis z registra trestov (Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby t.j. obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná). Bezúhonnosť právnickej osoby môže byť posúdená v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov. To znamená, že za výpis z registra trestov právnických osôb sa považuje aj zoznam zverejnený na stránke Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom.)
(Platí len v prípade, ak uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (Príloha I Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov) všetkých členov orgánov a prokuristov spoločnosti. Ak uchádzač nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace je povinný predložiť.)
b)potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne
c)potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu
d)potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
e)doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZVO doklady uvedené v písmenách d) a f):
d)potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je v likvidácii,
f)čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
a Prílohu I súťažných podkladov - Údaje potrebné k vyžiadaniu výpisu/ov z registra trestov

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny, subdodávateľ a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO.

Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. a ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Podľa § 34 ods. 1 písm. g)
údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, pričom sa vyžaduje preukázanie realizácie minimálne jednej stavby s minimálnou hodnotou 1 100 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období.

Predložený zoznam uskutočnených prác, potvrdený odberateľom, musí obsahovať:
- obchodné meno a sídlo objednávateľa
- názov zákazky /druh prác (stručný opis),
- zmluvnú cenu v EUR bez DPH,
- lehotu výstavby,
- potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní prác podľa obchodných podmienok
- kontaktnú osobu s uvedením mena, tel. čísla, prípadne e-mailu, kde si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené informácie.

K § 34 ods. 1 písm. g)
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií:
Odborný garant - stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby.
Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením:
a) profesijného životopisu stavbyvedúceho, ktorý je podpísaný dotknutou osobou a z ktorého je zrejmý priebeh zamestnaní, vzdelanie
b) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, určené verejným obstarávateľom, Jednotným európskym dokumentom (JED-om) v zmysle §39 ods.1 ZVO alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO.

Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uvedené v súťažných podkladoch - v zmluve o dielo.

Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 320 000,00 EUR .
Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Úspešný uchádzač vypracuje a predloží časový harmonogram realizácie diela, v ktorom zohľadní podmienku poskytovateľa dotácie, uvedenú v Zmluve o poskytnutí dotácie na projekt o použití pridelenej dotácie v čiastke 1 200 000,00 EUR najneskôr do 31.12.2023.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2023 09:30
Miesto: Mestský úrad Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 03861 Vrútky.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických častí ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO.

VI.3.2 Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk).

VI.3.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky.

VI.3.4 V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk v súťažných podkladoch.

VI.3.5 V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

VI.3.6 Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

VI.3.7 V rámci tejto súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 7 písm. b) zákona o VO, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti po vyhodnotení ponúk podľa § 53 a § 54 zákona (super reverz).

VI.3.8 Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.04.2023

Redakčné opravy

14022 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2023
V oznámení 13933-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 038 61 Vrútky zverejnenom vo VVO č. 073/2023 zo dňa 12.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: Uvedené v súťažných podkladoch - v zmluve o dielo. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 320 000,00 EUR . Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač vypracuje a predloží časový harmonogram realizácie diela, v ktorom zohľadní podmienku poskytovateľa dotácie, uvedenú v Zmluve o poskytnutí dotácie na projekt o použití pridelenej dotácie v čiastke 1 200 000,00 EUR najneskôr do 31.12.2023. Má byť: Uvedené v súťažných podkladoch - v zmluve o dielo. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 30 000,00 EUR . Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač vypracuje a predloží časový harmonogram realizácie diela, v ktorom zohľadní podmienku poskytovateľa dotácie, uvedenú v Zmluve o poskytnutí dotácie na projekt o použití pridelenej dotácie v čiastke 1 200 000,00 EUR najneskôr do 31.12.2023.
16745 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2023
V oznámení 13933-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 038 61 Vrútky zverejnenom vo VVO č. 073/2023 zo dňa 12.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.05.2023 09:00 Má byť: 17.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.05.2023 09:30 Má byť: 17.05.2023 09:30
17960 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2023
V oznámení 13933-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vrútky, Námestie S. Zachara 4, 038 61 Vrútky zverejnenom vo VVO č. 073/2023 zo dňa 12.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: Oddiel: IV.2 Miesto: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.05.2023 09:00 Má byť: 24.05.2023 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: Oddiel: IV.2 Miesto: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.05.2023 09:30 Má byť: 24.05.2023 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité