Oznámenie 13951 - WYP

Obsah

13951 - WYP
Vestník č. 74/2023 - 13.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Petržalka
IČO: 00603201
Kutlíkova 17, 85101 Bratislava - mestská časť Petržalka
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Miroslav Cák
Telefón: +421 940999690
Email: office@agmpartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464680
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464680
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Sanácia stavebných porúch, obnova plavárne - ZŠ Pankúchova 4, Bratislava
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je vykonanie v súlade s projektovou dokumentáciou sanáciu stavebných porúch v zmysle statického posudku a obnovu plavárne s technickým a sociálnym zázemím v traktoch Základnej školy Pankúchova 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85104 (ďalej len ZŠ Pankúchova), vrátane dodania zariadenia pre imobilných bližšie špecifikovaného v prílohách Zmluvy o dielo, ktorá je Prílohou č. 1 týchto súťažných podkladov (ďalej len Dielo).

Dispozícia a prevádzkové pomery stavby zostávajú obnovou nezmenené. Zhotoviteľ sa zaväzuje Dielom dosiahnuť zníženie energetickej náročnosti bazéna a jeho prevádzky pomocou obnoviteľných zdrojov v zmysle projektovej dokumentácie.

Účelom Diela je odstránenie fyzického opotrebovania a poškodenia obkladov a dlažieb v bazéne, bazénovej hale a rekonštrukcia priľahlých prevádzkových priestorov. Výmena rozvodov UK, ZTI, EL, VZT a realizácia novej úpravy bazénovej vody, realizácie úprav spojených s OZE.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií:
Pozri časť B.2 súťažných podkladov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 750 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214210-5
45212212-5
45212200-8
45212290-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Základná škola Pankúchova 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85104
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je vykonanie v súlade s projektovou dokumentáciou sanáciu stavebných porúch v zmysle statického posudku a obnovu plavárne s technickým a sociálnym zázemím v traktoch Základnej školy Pankúchova 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85104 (ďalej len ZŠ Pankúchova), vrátane dodania zariadenia pre imobilných bližšie špecifikovaného v prílohách Zmluvy o dielo, ktorá je Prílohou č. 1 týchto súťažných podkladov (ďalej len Dielo).

Dispozícia a prevádzkové pomery stavby zostávajú obnovou nezmenené. Zhotoviteľ sa zaväzuje Dielom dosiahnuť zníženie energetickej náročnosti bazéna a jeho prevádzky pomocou obnoviteľných zdrojov v zmysle projektovej dokumentácie.

Účelom Diela je odstránenie fyzického opotrebovania a poškodenia obkladov a dlažieb v bazéne, bazénovej hale a rekonštrukcia priľahlých prevádzkových priestorov. Výmena rozvodov UK, ZTI, EL, VZT a realizácia novej úpravy bazénovej vody, realizácie úprav spojených s OZE.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií:
Pozri časť B.2 súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 750 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančné a ekonomické postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením:

- prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (stavebníctvo), v ktorom uchádzač preukáže celkový obrat dosiahnutý za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v min. výške 3.000.000 EUR v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (stavebníctvo), uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladu, v ktorom bude uvedený odkaz na takto zverejnené účtovné závierky uchádzača.

Bližšia špecifikácia jednotlivých podmienok týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti je uvedená v časti A.3 písm. B. Súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti:

podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predložením:

- zoznamu minimálne 3 referencií na vykonanie stavebných prác rovnakého, alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (t. j. stavebné práce na zákazkách novostavbách, rekonštrukciách, opravách, obnovách a stavebných úpravách stavieb stavebných porúch) v celkovom finančnom objeme min. 3.000.000,- EUR bez DPH celkovo za posledných 5 rokov pred vyhlásením verejného obstarávania, pričom minimálne jedna referencia musí spĺňať podmienku, že bola realizovaná v min. hodnote 400.000,- EUR bez DPH na školských zariadeniach. S uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.


podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní

- podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdení alebo obdobným dokumentom o vzdelaní a odbornej praxi osôb, ktoré sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky: stavbyvedúci


podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní:

- predložením informácie o podiele plnenia zo zmluvy o dielo, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom/mi spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídla, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, prípadne čestným vyhlásením, že nemá v úmysle využiť subdodávateľa/ov.

Bližšia špecifikácia jednotlivých podmienok týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti je uvedená v časti A.3 písm. C. Súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2023 10:15
Miesto: Elektronicky cez IS EVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.04.2023

Redakčné opravy

16176 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 86/2023
V oznámení 13951-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Petržalka, Kutlíkova 17, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 074/2023 zo dňa 13.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.05.2023 10:00 Má byť: 05.05.2023 09:00 IV.2) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.05.2023 10:15 Má byť: 05.05.2023 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité