Oznámenie 14479 - MST

Obsah

14479 - MST
Vestník č. 77/2023 - 18.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610577
Hollého 14, 08181 Prešov
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Diana Kaščáková
Telefón: +421 517011060
Fax: +421 517722247
Email: kascakova.d@fnsppresov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1369
Hlavná adresa(URL): www.fnsppresov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463664
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/744
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Anestéziologický prístroj s monitorom vitálnych funkcií
Referenčné číslo: 183/2023/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
33172100-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie anestéziologických prístrojov s monitorom vitálnych funkcií pre potreby FNsP J.A.Reimana Prešov.
Predmet zákazky je rozdelený do 2 samostatných ucelených častí:
Časť č. 1 Anestéziologický prístroj vyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií
Časť č. 2 Anestéziologický prístroj najvyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií
Predmetom zákazky pre časť č. 1 je 10 ks anestéziologických prístrojov vyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií, pričom z tohto počtu budú 2 ks predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 8 ks bude predmetom opcie.
Predmetom zákazky pre časť č. 2 sú 2 ks anestéziologických prístrojov najvyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií, ktoré budú predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy.

Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým
požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste
dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky,
poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie predmetu zákazky, kompletná užívateľská dokumentácia, technická servisná dokumentácia, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
519 913,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Anestéziologický prístroj vyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51410000-9
60000000-8
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 1 je 10 ks anestéziologických prístrojov vyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií pre potreby FNsP J.A.Reimana Prešov, pričom z tohto počtu budú 2 ks predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 8 ks bude predmetom opcie.

Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým
požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste
dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky,
poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie predmetu zákazky, kompletná užívateľská dokumentácia, technická servisná dokumentácia, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
397 133,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť opciu u úspešného uchádzača v rámci časti č. 1 na dodanie maximálne 8 ks totožného anestéziologického prístroja vyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií, ako je vymedzený v predmete zákazky, za rovnaké jednotkové ceny a za rovnakých podmienok, ako je uvedené v kúpnej zmluve. Uplatnenie opcie sa bude realizovať formou dodatku ku kúpnej zmluve, a to v súlade s § 18 zákona o verejnom obstarávaní. Pokiaľ sa verejný obstarávateľ rozhodne využiť právo opcie, je povinný tak urobiť písomným oznámením o uplatnení práva opcie, doručeným úspešnému uchádzačovi najneskôr do 31.10.2023.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020AZA8
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os 2
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Špecifický cieľ: 2.1.4 Posilnenie kapacít v zdravotníckom
systéme a ochrana verejného zdravia ako reakcia na pandémiu COVID - 19, kód Výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61
Časť: 2
II.2.1) Názov
Anestéziologický prístroj najvyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51410000-9
60000000-8
80511000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie 2 ks anestéziologických prístrojov najvyššej triedy s monitorom vitálnych funkcií pre potreby FNsP J.A.Reimana Prešov.

Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým
požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení.
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste
dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky,
poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie predmetu zákazky, kompletná užívateľská dokumentácia, technická servisná dokumentácia, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
122 780,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302020AZA8
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os 2
Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Špecifický cieľ: 2.1.4 Posilnenie kapacít v zdravotníckom
systéme a ochrana verejného zdravia ako reakcia na pandémiu COVID - 19, kód Výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED).
Vyžaduje sa predloženie /zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v
rámci tejto podmienky účasti. Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej
podobe, uchádzač ich predloží v elektronickej podobe. Ďalšie podrobnosti k podmienkam účasti týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené v časti E. PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom
obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky dodania predmetu zákazky a platobné podmienky sú uvedené v návrhu kúpnej zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.05.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.09.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2023 13:30
Miesto: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/744
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému ERANET na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
V súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami/uchádzačmi uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé
zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na adrese: https://fnsppresov.eranet.sk (ďalej len ERANET), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ustanoveniach § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk.
Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/744. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED).
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu:
https://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropskydokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Postup vyplnenia JED
prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED je popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie Jednotného európskeho dokumentu, ktorá je dostupná na
webovom sídle úradu na adrese: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne obstaravanie602.html. Verejný obstarávateľ stanovuje, že uchádzač môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. globálny údaj pre preukázanie splnenia podmienok účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď uchádzač uvedie nasledovné: "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno".
Požadovaná zábezpeka pre časť č. 1: 10 000,00 eur, pre časť č. 2: 5 000,00 eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Nadlimitná zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnsppresov.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.04.2023

Redakčné opravy

17912 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2023
V oznámení 14479-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove, Hollého 14, 081 81 Prešov zverejnenom vo VVO č. 077/2023 zo dňa 18.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.05.2023 12:00 Má byť: 02.06.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.05.2023 13:30 Má byť: 02.06.2023 13:30
19421 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2023
V oznámení 14479-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove, Hollého 14, 081 81 Prešov zverejnenom vo VVO č. 077/2023 zo dňa 18.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.06.2023 12:00 Má byť: 16.06.2023 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.06.2023 13:30 Má byť: 16.06.2023 13:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité