Oznámenie 14052 - WYP

Obsah

14052 - WYP
Vestník č. 75/2023 - 14.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sereď
IČO: 00306169
Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď
Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Branislav Koričanský
Telefón: +421 905335839
Email: branislav.koricansky@sered.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4249
Hlavná adresa(URL): www.sered.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464846
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464846
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba novej športovej infraštruktúry v meste Sereď
Referenčné číslo: 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Projekt je zameraný na výstavbu nového športového areálu so zameraním na raketové športy, konkrétne tenis.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
790 716,11 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Sereď, zámocký park
II.2.4) Opis obstarávania
SO01 Búracie práce a výruby,
SO02 Komunikácie a spevnené plochy,
SO03 Tenisové kurty,
SO04 Sadové úpravy,
SO05 Areálové rozvody NN a VO,
SO06 Areálové r.vody a kanal.,
SO07 Obslužná budova a šatne,
SO08 Malá architektúra a mobiliár,
SO09 Závlaha areálu,
SO10 Rekonš.obsl.budovy,
SO11 Oplotenie
SO12 Studňa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
790 716,11 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnených vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy.
V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO vo forme a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Bez podmienok.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní: predložením zoznamu uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť kalendárnych rokov od vyhlásenia verejného obstarávania vo vestníku s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Bod 2
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Bod 3
Systém manažérstva kvality

Bod 4
Systém environmentálneho manažérstva
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 1
Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Min. úroveň požadovaná: Uchádzač preukáže uskutočnenie min. jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru stavebnej práce a to v min. objeme 100 000,00 EUR bez DPH/zákazka. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať realizáciu antukových tenisových dvorcov a športových umelých povrchov.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadní u uchádzača referencie uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú.

Bod 2
Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 38 ods. 5 ZVO:

a) Minimálne jednu osobu spôsobilú podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, v platnom znení s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúceho obor inžinierske stavby a praxou v oblasti pozemných stavieb - uchádzač predloží oprávnenie.


b) Minimálne jednu osobu spôsobilú ako elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky pre elektrické zariadenia:
- jedna osoba s osvedčením elektrotechnika na elektrické zariadenia a osvedčenie na riadenie činnosti alebo na riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky pre elektrické zariadenie vydané podľa § 23 vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a vrátane povolenia tejto osoby na realizáciu prác vo výškach.


Bod 3
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy:

a) Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikát ISO EN 9001 pre oblasť Stavebné práce pri realizácií exteriérov a interiérov vydaný akreditovaným certifikačným orgánom.

b)Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO EN 45001 pre oblasť Výstavba športovísk a súčasne Stavebné práce pri realizácii exteriérov a interiérov

c)Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom ISO EN 45001 pre oblasť Uskutočňovania krajinno-architektonických sadovníckych diel

Bod 4
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
- uskutočňovať práce len počas priaznivého počasia,
- zabezpečí kompletnú realizáciu diela podľa platných STN a zabezpečiť revízne správy v tých prípadoch, kde to vyžaduje platná právna úprava,
- požadujeme zabezpečiť potrebné vytýčenie inžinierskych sietí,
- zabezpečiť osadenie prenosného dopravného značenia,
- zabezpečiť osadenie oplotenia v priestore miesta realizácie projektu, tak aby neprišlo k obmedzeniu vstupu do zámockého parku a kaštieľa v Seredi práce budú realizované na etapy,
- poistenie v komerčnej poisťovacej spoločnosti poskytujúce poistné služby na území SR proti možným škodám spôsobeným činnosťou svojich zamestnancov a zamestnancov subdodávateľov a to počas realizácie predmetu zmluvy vo výške vysúťaženej sumy úspešným uchádzačom.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2023 13:00
Miesto: Mestský úrad Sereď
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a môžu byť prítomní uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili svoje ponuky. Otváraním ponúk sa uskutoční sprístupnením predložených dokladov verejnému obstarávateľovi v elektronickom nástroji EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom elektronickej platformy (EP) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=5441659959413706956
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
5. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní využiť jednotný európsky dokument, alebo čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlásia, že spĺňajú všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytnú verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradili, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
7. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 9 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.
8. Predmetné verejné obstarávanie je d) žiadne z uvedených
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.04.2023

Redakčné opravy

16912 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 89/2023
V oznámení 14052-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sereď, Námestie republiky 1176/10, 926 01 Sereď zverejnenom vo VVO č. 075/2023 zo dňa 14.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.05.2023 12:00 Má byť: 10.05.2023 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Predlžuje sa lehota na predkladanie ponúk z dôvodu doplnenia informácií v zákazke.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité