Oznámenie 14053 - WYP

Obsah

14053 - WYP
Vestník č. 75/2023 - 14.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Kočanová
Telefón: +421 385363042
Email: monika.kocanova@partizanske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463316
Hlavná adresa(URL): www.partizanske.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463316
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463316
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Novostavba telocvične ZŠ Veľké Bielice
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky sa bude realizovať v zmysle vypracovaného a schváleného projektu stavby, ktorý rieši nový objekt telocvične v areáli základnej školy vo Veľkých Bieliciach na mieste jestvujúceho objektu telocvične. Súčasný stav jestvujúcej budovy telocvične je nevyhovujúci, nespĺňa statické ani technické podmienky na prevádzku telocvične, preto bude asanovaný. Nový objekt telocvične bude spĺňať požiadavky v zmysle súčasne platnej legislatívy, ako aj požiadaviek školy na samotnú prevádzku objektu. Celkový koncept areálu školy vrátane napojenia na ihrisko a parkoviská zostane nezmenený.
Architektonicky je novostavba telocvične navrhnutá z dvoch navzájom prepojených objektov. Dominantný objekt telocvične je prepojený s jestvujúcou budovou školy spojovacou chodbou v úrovni 2.NP. Technická časť budovy je navrhnutá v exteriéri ako súčasť prístrešku v zadnej časti budovy.
Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 067 576,07 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Novostavba telocvične ZŠ Veľké Bielice
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45110000-1
45212200-8
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál základnej školy na ul. Športovcov, katastrálne územie Veľké Bielice, parcela registra "C" číslo 1159/1 a 1162.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto časti zákazky je odstránenie jestvujúcej budovy telocvične, ktorej jestvujúci stav je nevyhovujúci a vybudovanie novej telocvične na pôvodnom mieste. Všetky demolačné práce budú prebiehať výlučne strojovo a ručne /t.j. rozobratím stavby, bez použitia trhavín/. Architektonicky je novostavba telocvične navrhnutá z dvoch navzájom prepojených objektov. Dominantný objekt telocvične je prepojený s jestvujúcou budovou školy spojovacou chodbou v úrovni 2.NP. Technická časť budovy je navrhnutá v exteriéry ako súčasť prístrešku v zadnej časti budovy.

V rámci stavby sa budú realizovať práce na stavebných objektoch:
SO 00 Zbúranie telocvične ZŠ Veľké Bielice
SO 01 Novostavba telocvične ZŠ Veľké Bielice
SO 02 Výsadba a úprava zelene
SO 03 Spevnené plochy
SO 04 Vnútroareálový rozvod vody je jestvujúci
SO 05 Splašková kanalizácia
SO 06 Dažďová kanalizácia

Podrobnejší opis a rozsah predmetu zákazky je uvedený v prílohe súťažných podkladov, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 221 966,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 22
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je podmienený schválením žiadosti o poskytnutie príspevku z Fondu na podporu športu. t.j. bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a v prípade schválenia projektu, zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí príspevku z Fondu na podporu športu.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Novostavba telocvične ZŠ Veľké Bielice - Kompletný športový certifikovaný podlahový systém.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45432114-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál základnej školy na ul. Športovcov, katastrálne územie Veľké Bielice, parcela registra "C" číslo 1159/1 a 1162.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka a montáž drevenej športovej podlahy o výmere 360 m2, ktorá musí zodpovedať požiadavkám na športové povrchy v zmysle normy STN EN 14904, vrátane farebného vyznačenia čiar hracích plôch pre tenisové, hádzanárske, bedmintonové, volejbalové, basketbalové ihriská.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
32 467,37 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 22
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je podmienený schválením žiadosti o poskytnutie príspevku z Fondu na podporu športu.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Novostavba telocvične ZŠ Veľké Bielice - teleskopické tribúny.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45262400-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál základnej školy na ul. Športovcov, katastrálne územie Veľké Bielice, parcela registra "C" číslo 1159/1 a 1162.
II.2.4) Opis obstarávania
Dodávka a montáž teleskopickej tribúny o dĺžke 20 m s plastovými sedadlami s opierkou /102 miest/, ktoré sú pripevnené k pevnému nosníku a pri zasúvaní tribúny sa skryjú v priestore medzi podestami. Tribúna je trojradová, samonosná, len vzadu ukotvená o podlahu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
16 803,37 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 22
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je podmienený schválením žiadosti o poskytnutie príspevku z Fondu na podporu športu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia
časť 1 zákazky: podľa § 32 ods. 1 a časti 2, 3 zákazky: podľa § 32 ods. 1 písm. e/ a f/ zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO), predložením dokladov podľa § 32 alebo § 152 ods. 1 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o VO, a to za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona o VO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o VO, t.j. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) zákona o VO z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi na požiadanie v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o VO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj.
Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne
overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b/ zákona o VO:
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky
/podobného rozsahu a technickej zložitosti/ uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania /ďalej len rozhodné obdobie/ s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ak odberateľom
a.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia,
b.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 34 ods. 3 zákona o VO uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o VO.
Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o VO a to za všetkých členov skupiny spoločne.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Časť 1 zákazky: Do zoznamu musí byť zahrnutá aspoň jedna stavba, ktorá bude rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v zmluvnej cene viac ako 500 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú pozemné stavby podľa § 43a zákona č. 50/1976/Zb. stavebný zákon alebo ekvivalent právnej normy platnej v mieste realizácie stavieb.
Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za predpokladu, že takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade, že práce zrealizoval uchádzač, ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti musia obsahovať minimálne:
1. názov predmetu zákazky,
2. stručný opis stavebných prác,
3. cenu za stavebné práce v rozhodnom období a miesto uskutočnenia stavebných prác,
4. termín realizácie/plnenia,
5. názov a sídlo odberateľa stavebných prác,
6. hodnotenie vykonanej práce odberateľom,
7. pečiatka a podpis odberateľa, kontaktnú osobu odberateľa a jej telefónne číslo, kde si možno tieto informácie overiť.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ bude uskutočňovať realizáciu diela za plnej prevádzky základnej školy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.05.2023 11:00
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa uvedenom v bode I.1).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy IS EVO ver. 18.0 on-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania.
2. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO.
3. Systém EVO je dostupný na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách.
4. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty v príslušnej zákazke v profile zákazy na webovej stránke ÚVO, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
5. Pravidlá pre doručovanie: Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme EVO považuje okamih jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
7. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov /časť 1 zákazky/ na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 15 000,- EUR. V súťažných podkladoch sú určené podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
8.Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť Zmluvu o dielo na predmet zákazky so žiadnym uchádzačom v prípade, ak mu nebude poskytnutý finančný príspevok z Fondu na podporu športu v rámci programu Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry.
9. V zmysle § 112 ods.6 zákona o VO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
10. . Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.04.2023

Redakčné opravy

14756 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2023
V oznámení 14053-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Partizánske, Nám. SNP 212/4, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 075/2023 zo dňa 14.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje Časť č.: 1 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 221 966,40 EUR bez DPH Má byť: 1 018 305,33 bez DPH
17312 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 92/2023
V oznámení 14053-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Partizánske, Nám. SNP 212/4, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 075/2023 zo dňa 14.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.05.2023 10:00 Má byť: 16.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.05.2023 11:00 Má byť: 16.05.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité