Oznámenie 14484 - MUS

Obsah

14484 - MUS
Vestník č. 77/2023 - 18.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DataCentrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151564
Cintorínska 5, 81488 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Boržík, LL.M.
Telefón: +421 259278224
Email: procurement@datacentrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.datacentrum.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464754
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/40091/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup a podpora softvérových produktov
Referenčné číslo: DNS002
II.1.2) Hlavný kód CPV
72260000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Toto oznámenie sleduje zriadenie Dynamického nákupného systému, v ktorom budú podľa operatívnych potrieb obstarávateľskej organizácie obstarávané tovary - softvérové produkty, ale aj služby softvérovej podpory existujúceho softvéru (licencií) verejného obstarávateľa. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
5 670 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72261000-2
48000000-8
48219000-6
48900000-7
48514000-4
48620000-0
72267000-4
48461000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predpokladá sa, že v zásade pôjde o kúpu, resp. aktualizáciu a/alebo podporu produktov na diaľku.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom nákupov v DNS budú softvéry a služby podpory týchto a obdobných licencií.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 670 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať všetky podmienky osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Spôsob preukazovania ich spĺňania je uvedený v totožnom ustanovení zákona; ich splnenie je možné preukázať i platným zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Týmto nie je dotknutá možnosť preukazovania spĺňania podmienok osobného postavenia prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu.

Doklady, ktoré sa nepredkladajú:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
- výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona,
- potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona,
- potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona,
- potvrdenia príslušného súdu vzťahujúce sa na konkurz a reštrukturalizáciu podľa § 32 ods. 1 písm. d) a ods. 2 písm. d) zákona,
- výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu.

Upozornenie:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom Slovenskej republiky, nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu alebo cestovného pasu.
Verejný obstarávateľ uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je záujemcom právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby záujemca predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5 zákona, § 39, prípadne § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa samotného záujemcu (t. j. že záujemca ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona), ak má záujemca sídlo mimo územia Slovenskej republiky.
Ak má záujemca sídlo alebo miesto podnikania mimo územia Slovenskej republiky, nevie verejný obstarávateľ použiť údaje z informačných systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia verejný obstarávateľ nepožaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukazovanie podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.05.2023 11:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 01.06.2023
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Dynamický nákupný systém (ďalej ako aj "DNS") je elektronický proces určený na obstarávanie softvéru, resp. licencií a služieb ich podpory, bežne dostupných na trhu, je zriadený spoločnosťou Datacentrum a je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle systému Josephine. Ktokoľvek sa doň môže kvalifikovať, ak spĺňa podmienky účasti, stanovené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pričom žiadosť o účasť môže podať kedykoľvek počas 48-mesačného trvania tohto DNS. Po vyhodnotení podmienok účasti mu budú automaticky zasielané všetky ďalšie výzvy na predkladanie ponúk.

2. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v dynamickom nákupnom systéme v rámci systému Josephine sú uvedené na internetovej stránke systému Josephine, ako i v súťažných podkladoch obstarávateľskej organizácie k tomuto verejnému obstarávaniu.

3. Uchádzači za do tohto DNS zaregistrujú tak, že na stránke systému Josephine požiadajú o účasť v tomto DNS a doplnia dokumenty, preukazujúce splnenie podmienok účasti, príp. pripoja vyplnený Jednotný európsky dokument (JED). Na tomto mieste záujemcov upozorňujeme, že výzvy môžu byť zasielané iba záujemcom, ktorí spĺňajú podmienky účasti, a preto obstarávateľská organizácia obratom vyzve každého, kto podmienky účasti predbežne splnil prostredníctvom JED, aby preukázal splnenie týchto podmienok účasti dokumentami, ktoré nahradil.

4. Na tomto mieste obstarávateľská organizácia uvádza, že DNS nerozdeľuje do kategórií a každý zakvalifikovaný hospodársky subjekt sa môže zúčastniť každej výzvy na predkladanie ponúk. Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo stanoviť požiadavky na predmet v podobe autorizovaných partnerstiev s výrobcami hardvéru.

5.Predmetné verejné obstarávanie v jednotlivých výzvach môže byť:

a) zelené verejné obstarávanie,
b) obstarávanie inovácií,
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: - v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité