Oznámenie 14096 - WNS

Obsah

14096 - WNS
Vestník č. 75/2023 - 14.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb prof. Karola Matulaya pre deti a dospelých
IČO: 00604879
Lipského 13, 84101 Bratislava - mestská časť Dúbravka
Slovensko
Kontaktná osoba: Andrea Janebová
Telefón: +421 264530560
Email: janebova@csspkm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464388
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464388
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
organizácia v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Chladená strava s dovozom
Referenčné číslo: ZNH 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
55521200-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú nepravidelné dodávky chladenej stravy s dovozom (hlavné jedlo bez polievky, gramáž mäsa v surovom stave 120g) v období, kedy je obmedzená prevádzka vo vlastnej kuchyni (sviatky, závodná dovolenka, víkendy) na základe telefonickej objednávky - podľa potreby a výberu z jedálneho lístka 1x týždenne vždy vo štvrtok v ranných hodinách, v celkovom množstve 1000 porcií/rok, čo je v priemere 80-85 porcií mesačne. Podmienkou sú jedlá vákuovo balené s 3-5 dňovou zárukou. Presné podmienky sú uvedené v Obchodnej zmluve.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 500,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Centrum sociálnych služieb prof. Karola Matulaya pre deti a dospelých, Lipského 13, 841 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Spracovanie a dovoz jedál na základe telefonickej objednávky podľa potreby a výberu 1x týždenne, vždy vo štvrtok v ranných hodinách. Priemerný mesačný počet odobratých porcií je 80-85 ks hlavné jedlo bez polievky. Podmienkou sú jedlá vákuovo balené s 3-5 dňovou zárukou. Platnosť zmluvy - 12 mesiacov od jej podpisu. Presné podmienky sú uvedené v Obchodnej zmluve.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
3 500,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon").
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SL
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité