Oznámenie 14281 - WYP

Obsah

14281 - WYP
Vestník č. 76/2023 - 17.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dubník
IČO: 00308889
Dubník 244, 94135 Dubník
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Ostordický
Telefón: +421 356495301
Fax: +421 356495404
Email: starosta@obec-dubnik.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.obec-dubnik.sk/
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4449
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464855
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464855
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. b)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Telocvičňa – novostavba
Referenčné číslo: 20230413_ Fond na podporu športu
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné práce sú zamerané na novostavbu telocvične v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu
výkazu výmer a projektovej dokumentácie. realizácia prác bude zamerané na novostavbu objektu telocvične vrátane
technického zariadenia, telovýchovné náradie nebude predmetom tohto verejného obstarávania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
952 065,78 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212220-4
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
EA03-1 - Pre mládež
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Dubník, stavebné práce budú realizované v areáli Základnej školy Dubník na parc. č.: 542/1, 544/3, katastrálne
územie Dubník.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba je členená do nasledujúcich stavebných objektov:
SO-01 Príprava územia
SO-02 Telocvičňa
SO-03 Spevnené plochy
03-1 - Komunikácia
03-2 - Parkovacie plochy
03-3 - Pešie komunikácie - chodníky
SO-04 Vonkajšie rozvody vodovodu
SO-05 Plynová prípojka a vonkajšie rozvody plynovodu
SO-06 Vonkajšie rozvody kanalizácie
06-1 - Splašková kanalizácia
06-2 - Dažďová kanalizácia
SO-07 Elektrická prípojka a vonkajšie rozvody elektrické
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí opis predmetu zákazky - príloha č. 1 týchto súťažných podkladov vrátane nenaceneného výkazu výmer ako Príloha č.2.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti , nakoľko stavba v zmysle projektovej dokumentácie nie je delená na
prevádzkové súbory a tvorí funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by
znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu výstavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne
definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky, týkajúcej sa projektovej dokumentácie alebo inej sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov nachádzajú konkrétne názvy výrobkov, výrobných postupov, obchodných označení, patentov, typov, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby, uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel v rovnakej alebo vyššej kvalite. Ekvivalentnosť v rámci parametrov, funkciu a účel jednotlivých položiek v rámci výkazu výmer, preukáže uchádzač výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi v zmysle súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
952 065,78 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje zábezpeka v zmysle § 46 zákona vo výške 20 000,00 EUR.
Podrobné vymedzenie ustanovení vzťahujúcich sa k zábezpeke, sa nachádza v článku 15 súťažných podkladov
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 2 zákona: uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Podľa § 32 ods. 3 zákona: uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak verejný
obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu ( platí pre uchádzačov v sídle v SR)
Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny osobitne.
Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa nachádza v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác vo výške 900 000 EUR, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnení stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol:
verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola
vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené
dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, alebo bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej
praxi, alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy - zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie: dokladu o odbornej spôsobilosti osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác na výkon činnosti stavbyvedúceho, t.j. osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný členskými štátmi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.3) výzvy,
pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme, resp. nie je určené inak.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne k predmetu zákazky.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v jedn. oddieloch III.1.1) a III.1.3) výzvy môže
uchádzač predbežne nahradiť čestným vyhlásením alebo prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre
obstarávanie v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti
predkladá uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov
a predmety subdodávok,
b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ( v plnom rozsahu ako uchádzač) a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
Podrobné vymedzenie podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí príspevku z Fondu na podporu športu ( ďalej len Fond )
2. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť deň po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa a zároveň splnením
odkladacej podmienky účinnosti, ktorou je schválenie príspevku z Fondu na podporu športu.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje od Zmluvy o dielo odstúpiť v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy bez
akýchkoľvek sankcií, v prípade ak výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa príspevku neumožňujú financovanie
výdavkov vzniknutých z predmetného VO a/alebo mu príspevok nebude poskytnutý.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2023 12:05
Miesto: Na adrese sídla verejného obstarávateľa, uvedené v oddieli I.1).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejné otváranie ponúk na predmet zákazky v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní, vykoná komisia na otváranie/vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom na adrese verejného obstarávateľa prostredníctvom " on-line sprístupnenia ponúk v systéme EVO".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží jednotný európsky dokument resp. čestné vyhlásenie za svoju osobu spolu s vyplneným čestným vyhlásením alebo samostatným/i jednotným/i európskym/i dokumentom/i, ktorý/é obsahuje/ú príslušné informácie pre každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti.
V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží čestné vyhlásenie alebo samostatný jednotný európsky dokument s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v prípade subdodávateľov, ktorých kapacity využíva na preukázanie
splnenia podmienok účasti, v častiach II. a III. formuláru jednotného európskeho dokumentu alebo čestnom vyhlásení, uviedol informácie o takýchto subdodávateľoch.
Ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 164 ods. 5 alebo ods. 6 zákona, alebo ak neboli doručené námietky podľa § 170 zákona, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom pre príslušnú časť predmetu zákazky, ktorého ponuka bola prijatá najskôr jedenásty deň odo dňa odoslania informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk podľa § 55 zákona, pri využití prostriedkov elektronickej komunikácie podľa § 20 zákona. Pri podaní žiadosti o nápravu podľa § 164 zákona alebo námietok podľa § 170 ods. 4 zákona sa aplikujú ustanovenia podľa § 56 ods. 3 až 6 zákona.
Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky podľa druhej vety § 114 ods. 7 zákona tak, aby mohla byť uzavretá do desiatich pracovných dní, odo dňa odoslaní výzvy k súčinnosti k podpisu zmluvy.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona
prostredníctvom rozhrania portálu EVO v slovenskom jazyku.
Ak sa po uzavretí zmluvy, stala konečným užívateľom výhod dodávateľa, jeho subd. alebo jeho subd. podľa os.
predpisu osoba podľa § 11 ods.1 písm. c) zákona, verejný obstarávateľ môže po uplynutí 30 dní odo dňa, keď táto
skutočnosť nastala, ak táto skutočnosť stále trvá, odstúpiť od zmluvy.
Prílohy zmluvy o dielo podľa súťažných podkladov sa vyžadujú predložiť v čase pred podpisom zmluvy.
V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia
kontaktovať emailom: eplatforma@vlada.gov.sk, t.č.: +421 2 209 25 100.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité