Oznámenie 14608 - MST

Obsah

14608 - MST
Vestník č. 78/2023 - 19.04.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Martinská 49, 82105 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Šustrík
Telefón: +421 556008121
Email: martin.sustrik@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.svp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/464527
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/464527
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka zemného plynu pre potreby SVP, š.p. na roky 2023-2025
Referenčné číslo: CS SVP OZ KE 501/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od účinnosti zmluvy do 30.06.2025 pre odberné miesta verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 562 300,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov - Zoznam odberných miest.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od účinnosti zmluvy do 30.06.2025 pre odberné miesta verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 562 300,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 03.06.2023
Dátum ukončenia: 30.06.2025
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
S ohľadom na bod II.2.7 tohto oznámenia verejný obstarávateľ dopĺňa, že dĺžka trvania zákazky je od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.06.2025.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o VO). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže dokladmi podľa Zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona o VO.
2) Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona o VO a v spojitosti s § 35 Zákona o VO.
3) Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona o VO a v spojitosti s § 36 Zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre obmedzenú kapacitu sú kompletné podmienky účasti uvedené v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku
písomne postupom v súlade so Zákonom o VO. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú
komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronického systému IS EVO ver. 18.0, ktorý je dostupný na
internetovej adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/ za podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.05.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 15.05.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2023 10:00
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hornádu, odštepný závod, Ďumbierska 14,
041 59 Košice - mestská časť Sever
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárne orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom poverenia (splnomocnenia) na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 25.000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.
3) Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí a ktorého ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky.
4) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že s ohľadom na zákon číslo 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v platnom znení nemá prístup do verejných registrov, z ktorých by si v procese vyhodnocovania splnenia podmienok účasti mohol zabezpečiť prístup k dokladom preukazujúcim splnenie podmienok účasti uchádzača v zmysle Zákona o VO.
5) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu (GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru JED.
6) Otváranie ponúk vykoná komisia menovaná verejným obstarávateľom verejne - sprístupnením ponúk doručených v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie aj ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO (on-line sprístupnenie ponúk).
7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil doklady uvedené v súťažných podkladoch.
8) Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak nastane niektorá zo situácií uvedených v § 11 Zákona o VO.
9) Pred vyhlásením tohto verejného obstarávania verejný obstarávateľ zrealizoval prípravné trhové konzultácie -
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/457140
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.04.2023

Redakčné opravy

18027 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 97/2023
V oznámení 14608-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Martinská 49, 821 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 078/2023 zo dňa 19.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis Namiesto: Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od účinnosti zmluvy do 30.06.2025 pre odberné miesta verejného obstarávateľa. Má byť: Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie uvedené v prílohe číslo 1 súťažných podkladov - Opis predmetu Zákazky pre odberné miesta verejného obstarávateľa. II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie od účinnosti zmluvy do 30.06.2025 pre odberné miesta verejného obstarávateľa. Má byť: Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie distribúcie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na obdobie uvedené v prílohe číslo 1 súťažných podkladov - Opis predmetu Zákazky pre odberné miesta verejného obstarávateľa. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Namiesto: Začatie: 03/06/2023 Má byť: Začatie: 01/07/2023 II.2.14) Doplňujúce informácie Namiesto: S ohľadom na bod II.2.7 tohto oznámenia verejný obstarávateľ dopĺňa, že dĺžka trvania zákazky je od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.06.2025. Má byť: S ohľadom na bod II.2.7 tohto oznámenia verejný obstarávateľ dopĺňa, že predpokladaná dĺžka trvania zákazky je od 01.07.2023 do 30.06.2025 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 15.05.2023 09:00 Má byť: 25.05.2023 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.05.2023 10:00 Má byť: 25.05.2023 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité