Oznámenie 14351 - WYP

Obsah

14351 - WYP
Vestník č. 76/2023 - 17.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Lysá pod Makytou
IČO: 00317471
Lysá pod Makytou 1, 02054 Lysá pod Makytou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Poličková
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465108
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Poličková
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465108
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
NOVOSTAVBA TELOCVIČNE ZŠ LYSÁ POD MAKYTOU
Referenčné číslo: LPM_04/2023_TEL
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212222-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavbe NOVOSTAVBA TELOCVIČNE ZŠ LYSÁ POD MAKYTOU, na k.ú. LYSÁ POD MAKYTOU, parc. č. 333/2, 333/22, výsledkom ktorých je výstavba novej telocvične v obci Lysá pod Makytou. Navrhovaný objekt telocvične je situovaný v obci Lysá pod Makytou, na parc. č. 333/2, 333/22 ako samostatne stojaci objekt, na zastavaných častiach parciel vo vlastníctve investora (Obec Lysá pod Makytou). Navrhovaný objekt je situovaný v blízkosti existujúceho objektu základnej školy. Tieto dva objekty budú spoločne prepojené oceľovým prístreškom. Podrobný opis predmetu Zmluvy je popísaný v Podkladovej Dokumentácii, najmä v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby vrátane oceneného výkazu výmer na stavbu NOVOSTAVBA TELOCVIČNE ZŠ LYSÁ POD MAKYTOU.
Bližšie informácia sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 398 253,52 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45262500-6
45310000-3
45331000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. Lysá pod Makytou, parc. č. 333/2, 333/22
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavbe NOVOSTAVBA TELOCVIČNE ZŠ LYSÁ POD MAKYTOU, na k.ú. LYSÁ POD MAKYTOU, parc. č. 333/2, 333/22, výsledkom ktorých je výstavba novej telocvične v obci Lysá pod Makytou. Navrhovaný objekt telocvične je situovaný v obci Lysá pod Makytou, na parc. č. 333/2, 333/22 ako samostatne stojaci objekt, na zastavaných častiach parciel vo vlastníctve investora (Obec Lysá pod Makytou). Navrhovaný objekt je situovaný v blízkosti existujúceho objektu základnej školy. Tieto dva objekty budú spoločne prepojené oceľovým prístreškom. Podrobný opis predmetu Zmluvy je popísaný v Podkladovej Dokumentácii, najmä v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby vrátane oceneného výkazu výmer na stavbu NOVOSTAVBA TELOCVIČNE ZŠ LYSÁ POD MAKYTOU.
Bližšie informácia sú uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 398 253,52 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, z finančných
prostriedkov Slovenskej republiky a z finančných prostriedkov z Fondu na podporu šport.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:
1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce aleboposkytovať službu,
2. podľa § 32 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečnýmrozhodnutím v
Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie vyžadovaných podmienok účasti:
1. podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu,
2. podľa § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich saosobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovaťstavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územiaSlovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoréz uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, lebo verejný
obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (§ 32 ods. 3 ZVO). Netýka sa
subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimoSlovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname
hospodárskych subjektov nie jepovinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa
osobného postavenia určené verejným obstarávateľom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 1 ZVO.
Bližšie informáciu sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 6 000 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
Bližšie informáciu sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 1 300 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, z toho preukáže minimálne 1 referenciu, ktorej predmetom bola realizácia dreveného športového povrchu vrátanie podkladového roštu s minimálnym rozsahom 600 m2.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1
spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže:
a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko kľúčového odborníka,
- súčasný zamestnávateľ,
- prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
- vlastnoručný podpis kľúčového odborníka.

b) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie.

c) Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienky účasti podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že kľúčový odborník je zamestnancom alebo má iný právny vzťah.

Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre pozemné stavby s min. 3 ročnou praxou na požadovanej pozícii s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác doloží aj:
-Uchádzač predloží fotokópiu osvedčenia SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR a k údajom priloží fotokópiu osvedčenia alebo ekvivalentného dokladu. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúca je aj kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI

K bodu 3.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 13:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky vrozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS
EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html..

2. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej
adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

3. Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 25 000
EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.

5. Nebude použitá elektronická aukcia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.04.2023

Redakčné opravy

14626 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2023
V oznámení 14351-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Lysá pod Makytou, Lysá pod Makytou 1, 020 54 Lysá pod Makytou zverejnenom vo VVO č. 076/2023 zo dňa 17.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 398 253,52 EUR bez DPH Má byť: 1 569 095,49 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 398 253,52 EUR bez DPH Má byť: 1 569 095,49 EUR bez DPH II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Trvanie v mesiacoch Namiesto: 12 Má byť: 8
17042 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 14351-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Lysá pod Makytou, Lysá pod Makytou 1, 020 54 Lysá pod Makytou zverejnenom vo VVO č. 076/2023 zo dňa 17.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.05.2023 10:00 Má byť: 19.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.05.2023 13:00 Má byť: 19.05.2023 11:00
17877 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 95/2023
V oznámení 14351-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Lysá pod Makytou, Lysá pod Makytou 1, 020 54 Lysá pod Makytou zverejnenom vo VVO č. 076/2023 zo dňa 17.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.05.2023 10:00 Má byť: 26.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.05.2023 11:00 Má byť: 26.05.2023 11:00
18901 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 104/2023
V oznámení 14351-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Lysá pod Makytou, Lysá pod Makytou 1, 020 54 Lysá pod Makytou zverejnenom vo VVO č. 076/2023 zo dňa 17.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.05.2023 10:00 Má byť: 09.06.2023 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.05.2023 11:00 Má byť: 09.06.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité