Oznámenie 14355 - WYP

Obsah

14355 - WYP
Vestník č. 76/2023 - 17.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
FC TATRAN Prešov, a.s.
IČO: 36503975
Hlavná 73 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Poličková
Telefón: +421 905657520
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465088
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Poličková
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465088
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Právnická osoba zriadená na osobitný účel plnenia potrieb všeobecného záujmu
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Prevádzka športovísk
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia športového areálu FC TATRAN Prešov
Referenčné číslo: FCTP_14/2023_FA
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky je Rekonštrukcia športového areálu FC TATRAN Prešov. Rekonštrukcia sa týka priestorov tribúny v jazdeckom areáli na ulici Jazdecká a výmeny umelého trávnika futbalového ihriska. Podrobnejší popis je uvedený v Opise predmetu zákazky a kompletné informácie nájdete v projektovej dokumentácii, ktoré tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
698 752,03 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212224-2
45262500-6
45236110-4
45310000-3
39293400-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
mesto Prešov, Futbalová akadémia 1. FC Tatra Prešov, ul. Jazdecká 1/A
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky je Rekonštrukcia športového areálu FC TATRAN Prešov. Rekonštrukcia sa týka priestorov tribúny v jazdeckom areáli na ulici Jazdecká a výmeny umelého trávnika futbalového ihriska. Podrobnejší popis je uvedený v Opise predmetu zákazky a kompletné informácie nájdete v projektovej dokumentácii, ktoré tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
698 752,03 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, z finančných prostriedkov Slovenskej republiky a z finančných prostriedkov z Fondu na podporu šport.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce aleboposkytovať službu,
2. podľa § 32 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečnýmrozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie vyžadovaných podmienok účasti:
1. podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2. podľa § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich saosobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovaťstavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územiaSlovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoréz uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, lebo verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (§ 32 ods. 3 ZVO). Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimoSlovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie jepovinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa
osobného postavenia určené verejným obstarávateľom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 1 ZVO.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 3 500 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.

4. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (Za práce rovnakého alebo podobného predmetu zákazky bude verejný obstarávateľ považovať práce na výstavbe alebo rekonštrukcií športovísk, športových zariadení). Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 680 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, z toho uchádzač preukáže minimálne 1 referenciu ktorej predmetom bola realizácia športového povrchu s umelou trávou s certifikátom FIFA QUALITY PRO v minimálnom rozsahu 7 000 m2.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1
spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže:
a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko kľúčového odborníka,
- súčasný zamestnávateľ,
- prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
- vlastnoručný podpis kľúčového odborníka.
b) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie.
c) Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienky účasti podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že kľúčový odborník je zamestnancom alebo má iný právny vzťah.
Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre pozemné stavby s min. 3 ročnou praxou na požadovanej pozícii s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác doloží aj:
-Uchádzač predloží fotokópiu osvedčenia SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR a k údajom priloží fotokópiu osvedčenia alebo ekvivalentného dokladu. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúca je aj kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI

K bodu 3.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

K bodu 4.: Uchádzač predloží nasledovné certifikáty, dokumenty k ponúkanému umelému trávniku:
-Platné oprávnenie vydané výrobcom alebo autorizovaným predajcom k pokládke ponúkaného umelého trávnika vydané na uchádzača,
-kópie príslušných platných certifikátov pre ponúkaný trávnik,
-technický list s presným názvom ponúkaného umelého trávnika vrátane uvedenia výrobcu potvrdzujúci splnenie požadovaných technických a kvalitatívnych prvkov,
-kópiu skúšobnej správy (Test Report) vydanej autorizovanou osobou pre ponúkaný umelý trávnik, čím sa dokladuje, že ponúkaný produkt spĺňa parametre FIFA QUALITY PRO.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 11:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky vrozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude
uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO),
ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS
EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html..

2. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

3. Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000 EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.

5. Nebude použitá elektronická aukcia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité