Oznámenie 14357 - WYP

Obsah

14357 - WYP
Vestník č. 76/2023 - 17.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Krásno nad Kysucou
IČO: 00314072
1. mája 1255, 02302 Krásno nad Kysucou
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Mikulová
Telefón: +421 908050348
Fax: +421 414385240
Email: mikulova@torvo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465105
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465105
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Športový areál Krásno nad Kysucou
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236110-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba športového areálu v meste Krásno nad Kysucou. Športový areál bude obsahovať SO 01 Atletická dráha so športovým PU povrchom, SO 02 Viacúčelové ihrisko s povrchom UT, SO 03 Rovinka pre hasičov so športovým PU povrchom, SO 04 Rekonštrukcia bet. tribúny, SO 05 Pridružené športoviská s dopadovou plochou zatrávňovacia pryžová/gumená rohož a SO 06 Lezecká stena. Tieto športové plochy budú využívané miestnymi športovými klubmi a čiastočne širokou verejnosťou mesta Krásno nad Kysucou podľa prevádzkového poriadku.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
798 963,60 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba športového areálu v meste Krásno nad Kysucou. Športový areál bude obsahovať SO 01 Atletická dráha so športovým PU povrchom, SO 02 Viacúčelové ihrisko s povrchom UT, SO 03 Rovinka pre hasičov so športovým PU povrchom, SO 04 Rekonštrukcia bet. tribúny, SO 05 Pridružené športoviská s dopadovou plochou zatrávňovacia pryžová/gumená rohož a SO 06 Lezecká stena. Tieto športové plochy budú využívané miestnymi športovými klubmi a čiastočne širokou verejnosťou mesta Krásno nad Kysucou podľa prevádzkového poriadku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH, aukčné kritérium
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota výstavby vyjadrená v celých pracovných dňoch, neaukčné kritérium
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
798 963,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo spôsobom podľa § 152 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania:
1.1Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.2Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.6Verejný obstarávateľ bude pri vyhodnotení podmienok účasti osobného postavenia uchádzača postupovať podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní.
1.7V súlade s ustanovením § 113 ods. 2 písm. c) zákona o verenom obstarávaní, verejný obstarávateľ poskytuje informáciu o dokladoch, ktoré sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá takto:
záujemca/uchádzač nepredkladá doklady, ak je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov na UVO, predkladá čestné vyhlásenie podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní,
záujemca/uchádzač, ktorý nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov je povinný predložiť doklady alebo ich môže predbežne nahradiť podľa bodu 1.8, nakoľko verejný obstarávateľ si nemá ako overiť splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
záujemca/uchádzač, ktorému vydávajú doklady orgány štátnej správy Slovenskej republiky (a zdravotné poisťovne), nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona o verejnom obstarávaní a nepredloženie týchto dokladov nie je možné sankcionovať vylúčením záujemcu/uchádzač/hospodárskeho subjektu. Aj záujemca/uchádzač v takomto prípade nepredloží doklad podľa § 32 ods.2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní u fyzických osôb, je povinný na účely preukázania splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetky údaje potrebné na vyžiadanie elektronického výpisu z registra trestov od Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky týchto fyzických osôb.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa:
§ 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich
METÓDY A KRITÉRIÁ pre splnenie požadovanej podmienky účasti podľa § 33 ods.1 písm. c) zákona
Prostredníctvom finančných analýz sú stanovené úrovne likvidity 1. stupňa, likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa.

I.Likvidita 1. stupňa ( pohotová likvidita) schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky hotovostnými prostriedkami. Tento ukazovateľ sa označuje aj ako solventnosť a vyjadruje vzťah medzi najlikviditnejšou časťou majetku a okamžite splatnými záväzkami. Jeho ideálna hodnota je 1, vtedy má podnik toľko finančných prostriedkov, koľko činia jeho krátkodobé záväzky. V takomto prípade podnik nemá problémy s uhrádzaním svojich záväzkov, je teda solventný. V zmysle finančných analýz sú akceptovateľné hodnoty v intervale 0,2 až 0,8. Spoločnosť FinStat s.r.o., zaoberajúca sa finančnými analýzami spoločností a prevádzkujúca webový portál www.finstat.sk uvádza ako optimálnu hodnotu 0,2-0,5.

II.Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky krátkodobými aktívami okrem zásob. Tento ukazovateľ vyjadruje pomer najlikvidnejších aktív ku krátkodobým záväzkom. Pod krátkodobými záväzkami sa rozumejú všetky dlhy podniku splatné do 1 roku. V zmysle finančných analýz sú najideálnejšie hodnoty v intervale 1,0 až 1,5. Krátkodobé záväzky by nemali presiahnuť objem finančného majetku a krátkodobých pohľadávok. Spoločnosť FinStat s.r.o., zaoberajúca sa finančnými analýzami spoločností a prevádzkujúca webový portál www.finstat.sk uvádza, že približná optimálna hodnota by sa mala pohybovať okolo hodnoty 1 (približne v intervale 0,7-1,2).

III.Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) schopnosť spoločnosti pokryť krátkodobé záväzky krátkodobými aktívami. Pri konštrukcii tohto ukazovateľa sa vychádza z toho, že v prípade potreby je možné z krátkodobého majetku premeniť zásoby na peňažné prostriedky. V zmysle finančných analýz by celková likvidita mala dosahovať hodnoty 1,5 až 2,5. Požadované číslo je vyššie z dôvodu nižšej likvidity zásob. Krátkodobý cudzí kapitál by teda nemal presiahnuť 40 % hodnoty krátkodobého majetku. Spoločnosť FinStat s.r.o., zaoberajúca sa finančnými analýzami spoločností a prevádzkujúca webový portál www.finstat.sk uvádza, že približná optimálna hodnota by sa mala pohybovať okolo hodnoty 2 ( približne v intervale 1,5-2,5).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienku účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) zákona splní uchádzač:
I.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 1. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,2 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 1. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 1. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,2.
II.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 2. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 2. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 0,7.
III.Ktorého hodnota ukazovateľa Likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmetický priemer za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa Likvidity 3. stupňa za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné ( to znamená, ak sú dostupné za tri roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za dva roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 3. stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 1,5.

Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletné informácie, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

§ 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality


§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby , údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

§ 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,

§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

§ 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo
2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: dosiahnutie minimálnych, rovnakých, alebo vyšších parametrov ako sú požadované
Uchádzač je povinný v ponuke predložiť vzorku certifikovaného umelého trávnika minimálne formátu A5, vzorku zmontovaného mantinelového systému z nosnej konštrukcie (profil stĺpika min 60x60x3mm) a výplňovej konštrukcie (panelu hrúbky min 40mm) minimálne formátu A4 a vzorku umelého polyuretanového športového vodopriepustného povrchu s certifikátom IAAF typu Spray Cout hrúbky 13 mm.

Minimálne požiadavky kladené na certifikovaný umelý trávnik:
Vzorka č.1
Multifunkčný certifikovaný umelý trávnik
Vlákno PE monofilamentné,
Výška vlákna 15mm,
Minimálna hustota vpichov 37 795/m2
Minimálna celková hmotnosť trávnika 2182 g/m2
Dtex: minimálne 7200
Hrúbka vlákna (mikróny) minimálne 185
Vodopriepustnosť mm/h >500
Multifunkčný umelý trávnik musí spĺňať všetky vyššie uvedené parametre pri splnení nasledovných požiadaviek.

Minimálne požiadavky kladené na mantinelový systém a oplotenie:
Vzorka č.2
Materiál: žiarovo zinkovaná oceľ
Stĺpiky oplotenia 4m po celom obvode ihriska (profil min. 60x60x3mm)
Výplňová konštrukcia mantinel výška 1m (panel hrúbky min.40mm)
Uchádzač je povinný v ponuke predložiť vzorku zmontovaného mantinelového systému z nosnej konštrukcie (profil stĺpika min 60x60x3mm) a výplňovej konštrukcie (panelu hrúbky min 40mm) formátu minimálne A4.

Minimálne požiadavky kladené na športový povrch atletickej dráhy:
Vzorka č.3
Vzorka vodopriepustného povrchu s certifikátom IAAF typu Spray Cout hrúbky 13 mm minimálne formátu A5
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b)
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky na pozemné stavby za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania súhrnne vo výške min. 750 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia stavebných prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. uskutočnenie stavebných prác (zmluva/zákazky) začalo pred piatimi (5) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), alebo zmluva/ zákazka, ktorej realizácia začala pred viac ako piatimi (5) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť uskutočnenia stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak uskutočnenia stavebných prác realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným, pričom finančný objem uvádza v EUR bez DPH.
Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú.

§ 34 ods. 1 písm. d)
uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality ISO 9001 podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

§ 34 ods. 1 písm. g)
Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu kľúčového experta, ktorý má osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho.
Kľúčový expert č.1 Stavbyvedúci min. 1 osoba s odborným zameraním pre pozemné stavby, ktorá predloží:
- Platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie so zameraním na pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. v zmysle ekvivalentného právneho predpisu.
- vlastnoručne podpísaný životopis (resp. ekvivalentný doklad), z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní odborne spôsobilej osoby stavbyvedúceho, a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi t.j. či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu , alebo ako iná osoba.

§ 34 ods. 1 písm. h)
uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Celé znenie podmienok účasti je uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletné informácie, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2023 10:30
Miesto: Elektronicky v systéme EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Výzva na predkladanie ponúk a súvisiace dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov cez elektronickú platformu IS EVO a v profile verejného obstarávateľa (VO).

2. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania cez elektronickú platformu IS EVO.

3. Všetky podmienky účasti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a prislúchajúcej dokumentácii.

4. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou platformou v systéme IS EVO. Informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.

5. VO uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.

6. Lehota realizácie v pracovných dňoch je jedným z kritérií a konečná lehota realizácie bude určená z ponuky úspešného uchádzača.

7. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalenty dokladov určených ako požiadavku na predmet zákazky v súťažných podkladov predložené v ponuke uchádzača za podmienky, že z nich bude jednoznačne vyplývať splnenie všetkých podmienok určených pre získanie príslušného dokumentu uvedeného v tejto časti súťažných podkladov podľa podmienok určených na získanie uvedeného dokumentu.

8. V predmetnom VO sa uplatňuje podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.

9. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 20 000,00 EUR.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.04.2023

Redakčné opravy

17050 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 90/2023
V oznámení 14357-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Krásno nad Kysucou, 1. mája 1255, 023 02 Krásno nad Kysucou zverejnenom vo VVO č. 076/2023 zo dňa 17.04.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.05.2023 10:00 Má byť: 15.05.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.05.2023 10:30 Má byť: 15.05.2023 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité