Oznámenie 14370 - WNS

Obsah

14370 - WNS
Vestník č. 76/2023 - 17.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Detská fakultná nemocnica Košice
IČO: 00606715
Trieda SNP 1, 04188 Košice-Západ
Slovensko
Kontaktná osoba: Adrián Grejták
Telefón: +421 552352909
Email: adrian.grejtak@dfnkosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1296
Hlavná adresa(URL): https://www.dfnkosice.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465059
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465059
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obstaranie KB
Referenčné číslo: 15-VO/2023/RDFN
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov realizuje výzvu na predloženie cenových ponúk na nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb súvisiacich so zabezpečením kybernetickej bezpečnosti v súlade s projektom Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí DFNKE na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. Z311071CBU2, ktorá bola uzavretá dňa 20.12.2022, medzi Ministerstvom dopravy a výstavby SR, v zastúpení Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, ako poskytovateľom a objednávateľom, ako prijímateľom (ďalej len Zmluva o nenávratnom finančnom príspevku), v súlade s výzvou OPII-2022/7/20-DOP - Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zdravotníckych zariadeniach a v súlade so zákonom č. 95/2019 Z. z. a so zákonom č. 69/2018 Z. z..
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
131 908,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72100000-6
72212732-9
30230000-0
32400000-7
32580000-2
48700000-5
48730000-4
48800000-6
51612000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zvýšenie kybernetickej bezpečnosti a zabezpečenie ochrany údajov, prostredníctvom nákupu technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb súvisiacich so zabezpečením kybernetickej bezpečnosti v súlade s projektom Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí DFNKE a ktoré budú v plnom rozsahu zodpovedať všetkým funkčným, technickým a legislatívnym požiadavkám verejného obstarávateľa uvedeným v Súťažných podkladoch. Zvýšenie kybernetickej bezpečnosti a zabezpečenie ochrany údajov bude pozostávať so zabezpečenia multifaktorového overovania, implementácie platformy na ochranu koncových bodov, zvýšenie ochrany perimetra, pokročilej možnosti ochrany pred hrozbami emailovej komunikácie, implementácie systémov na monitorovanie a riadenie bezpečnostných incidentov a udalostí (SIEM) vrátane centrálneho logmanažmentu (LMS), monitorovania sieťovej prevádzky, analýzy dátových tokov (NetFlow), implementácie systémov pre segmentáciu siete, zavedenia autentifikačného protokolu 802.1x v káblovej aj bezkáblovej sieti so zaobstaraním vhodného hardvérového zariadenia.

Predmet zmluvy pozostáva z nasledovných aktivít:
a)Analýza a dizajn
b)Nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb
c)Implementácia a testovanie
d)Nasadenie

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B - Opis predmetu obstarávania podmienok prieskumu trhu.
Verejný obstarávateľ podrobným opisom predmetu zákazky stanovil minimálne požiadavky, ktoré požaduje dodržať pre daný predmet zákazky.

Predmet zákazky zahŕňa jeden logický celok skladajúci sa z nedeliteľných častí.

Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené.
V prípade, že verejný obstarávateľ použil v rámci opisu predmetu zákazky konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač predložiť ponuku i na technický a funkčný ekvivalent v rovnakej alebo vyššej kvalite.
Dôkazné bremeno identifikácie produktu konkrétneho výrobcu, výrobného postupu, značky, patentu, typu, krajiny, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača.
Ponuka ceny bude zahŕňať tiež obstarávacie náklady podľa § 25 ods. (6) písm. a) zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, kde sa obstarávacou cenou rozumie cena, za ktorú sa majetok obstaral, a náklady súvisiace s jeho obstaraním.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
131 908,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva: OPII-2022/7/20-DOP - Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zdravotníckych zariadeniach; Kód ŽoNFP:NFP311070BUD8
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ponuka musí byť predložená prostredníctvom EP EVO na stránke www.uvo.gov.sk v elektronickej podobe vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s požiadavkami uvedenými v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch).
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e): Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač splnenie danej podmienky doloží skenom dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, (napr. skenom výpisu z obchodného registra, alebo skenom výpisu zo živnostenského registra, alebo skenom potvrdenia o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov a pod.);

Podľa § 32 ods.1 písm. f): Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Vzor čestného prehlásenia tvorí súčasť Prílohy č.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk. Tlačivo predložené v ponuke, bude podpísané oprávnenou osobou, opatrené pečiatkou, ak ju uchádzač používa a bude súčasťou ponuky, ako naskenovaný dokument originálu.

Verejnému obstarávateľovi nie je v súčasnosti umožnené využiť údaje z informačných systémov verejnej správy, z uvedeného dôvodu v predmetnom postupe zadávania zákazky uchádzač v ponuke predloží aj doklad podľa §32 ods.2) písm. e), dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Uchádzač môže splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32, preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžadujú sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Preukázanie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 je podrobne uvedené v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Je podrobne uvedená v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ stanovil požiadavky na plnenie predmetu zmluvy, ktoré sú vzhľadom na obmedzujúci počet
znakov tejto časti na 1000, podrobne uvedené v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
2. Vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria umiestni na prvom mieste. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby ponuka uchádzača umiestneného na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňala požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a podmienky účasti (za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov).
3. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom
určeným funkcionalitou elektronickej platformy (EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Podmienky prieskumu trhu (súťažné podklady) budú každému záujemcovi k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a v EP EVO na portáli www.uvo.gov.skbez obmedzenia.
4. Poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa zo strany obstarávateľa bude realizovať v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO dostupnej na portáli www.uvo.gov.sk. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania prostredníctvom EP EVO, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta prostredníctvom EP EVO. Požiadavku záujemcu o vysvetlenie je potrebné doručiť v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO.
5. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch) neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
6. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle podmienok prieskumu trhu (súťažných podkladov) a príručiek dostupných na portáli www.uvo.gov.sk.
7. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch) a iné vyžadované dokumenty.
8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.04.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité