Oznámenie 14386 - WYP

Obsah

14386 - WYP
Vestník č. 77/2023 - 18.04.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Humenné
IČO: 00323021
Kukorelliho 34, 06628 Humenné
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Bernacký - odborný garant na verejné obstarávanie
Telefón: +421 948926308
Email: anton.bernacky@tanot.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5561
Hlavná adresa(URL): https://www.humenne.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465005
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/465005
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Viacúčelová nafukovacia hala Humenné“
Referenčné číslo: 2/2023 - SP (IS EVO)
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavba sa bude realizovať v časti tenisového areálu na ulici Chemlonská v Humennom. Celkovú dispozíciu tvorí jednopriestorová nafukovacia hala s termoizolačnou vzduchovou medzerou medzi vonkajšou a vnútornou membránou plášťa haly. Do haly sa bude vstupovať jedným hlavným vstupom a jedným servisným vstupom, ktorý slúži ako únikový východ. V hale budú dve športové plochy s farebným odlíšením pre tenis, nohejbal, volejbal a bedminton.
Rozmery haly: dĺžka 36,00 m, šírka 34,00 m a výška v hrebeni 12,00 m. Povrch haly bude zložený z odpruženej podložky o hrúbke 5 mm a akrylátovým náterom vo viacerých vrstvách. Hala bude kotvená do betónových základových pásoch a základovej železobetónovej doske. Cirkuláciu vzduchu v hale a v medzere plášťa zabezpečí ventilačná a vzduchová jednotka, ktorú v prípade poruchy nahradí záložná ventilačná jednotka. V prípade výpadku el. prúdu bude prevádzka zabezpečená naftovým agregátom.
Súčasťou technológie haly je aj diaľkové ovládanie haly a notifikačné alarmy v prípade výpadku prúdu, vysokého tlaku v hale a silného vetra.
V rámci profesií sa zrealizuje výmena odberného plynového zariadenia potrebného na vykurovanie haly a napojenie na el. energiu.
Súčasťou areálu bude je aj športové vybavenie pre jednotlivé športy siete a stĺpiky a osvetlenie haly.
Všetky potrebné zmluvné dojednania (napr. spôsob realizácie zákazky, práva a povinnosti zmluvných strán, spôsoby ukončenia zmluvy, zmluvné sankcie, ...) sú obsiahnuté v Zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov a je nevyhnutné si ju pred odovzdaním ponuky podrobne preštudovať.
Bližšia charakteristika celého predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti D. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
291 295,16 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212225-9
45212220-4
45112000-5
45112700-2
45310000-3
45231223-4
45255400-3
45300000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Humenné, p. č. 4104/16 a 4104/14, k. ú. Humenné, miesto stavby Tenisový areál ul. Chemlonská, okres Humenné, kraj Prešovský.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba sa bude realizovať v časti tenisového areálu na ulici Chemlonská v Humennom. Celkovú dispozíciu tvorí jednopriestorová nafukovacia hala s termoizolačnou vzduchovou medzerou medzi vonkajšou a vnútornou membránou plášťa haly. Do haly sa bude vstupovať jedným hlavným vstupom a jedným servisným vstupom, ktorý slúži ako únikový východ. V hale budú dve športové plochy s farebným odlíšením pre tenis, nohejbal, volejbal a bedminton.
Rozmery haly: dĺžka 36,00 m, šírka 34,00 m a výška v hrebeni 12,00 m. Povrch haly bude zložený z odpruženej podložky o hrúbke 5 mm a akrylátovým náterom vo viacerých vrstvách.
Hala bude kotvená do betónových základových pásoch a základovej železobetónovej doske. Cirkuláciu vzduchu v hale a v medzere plášťa zabezpečí ventilačná a vzduchová jednotka, ktorú v prípade poruchy nahradí záložná ventilačná jednotka. V prípade výpadku el. prúdu bude prevádzka zabezpečená naftovým agregátom.
Súčasťou technológie haly je aj diaľkové ovládanie haly a notifikačné alarmy v prípade výpadku prúdu, vysokého tlaku v hale a silného vetra.
V rámci profesií sa zrealizuje výmena odberného plynového zariadenia potrebného na vykurovanie haly a napojenie na el. energiu.
Súčasťou areálu bude je aj športové vybavenie pre jednotlivé športy siete a stĺpiky a osvetlenie haly.

Technické údaje stavby:
- Počet nadzemných podlaží 1
- Počet stavebných objektov 1
- Svetlá výška haly 12,00 m
- Úžitková plocha haly 1 224,00 m
- Celková zastavaná plocha haly 1 254,00 m2

Športoviská vyznačené na tvrdej športovej ploche:
- Počet tenisových kurtov 2 ihriská
- Volejbal 1 ihrisko
- Nohejbal 1 ihrisko
- Bedminton 1 ihrisko

Všetky potrebné zmluvné dojednania (napr. spôsob realizácie zákazky, práva a povinnosti zmluvných strán, spôsoby ukončenia zmluvy, zmluvné sankcie, ...) sú obsiahnuté v Zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov a je nevyhnutné si ju pred odovzdaním ponuky podrobne preštudovať.
Bližšia charakteristika celého predmetu zákazky je ďalej špecifikovaná v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
291 295,16 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať formou dotácie z Fondu na podporu športu v rámci Výzvy č. 2022/002 Výstavba, rekonštrukcia a modernizácia športovej infraštruktúry a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa (spolufinancovanie).
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v nadväznosti na § 112 ods. 5 písm. a) ZVO:
písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO týkajúce sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO:
písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie v zmysle § 152 ZVO.
Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. V súlade s § 152 ods. 3 ZVO bude uznaný aj rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Bude prijatý aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti predložením nasledovných dokladov: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač predloží:
a) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;
b) referencie, resp. potvrdenie / potvrdenia o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky - pozemné stavby (t.j. so zameraním na výstavbu nafukovacej športovej haly) s uvedením:
- názvu objednávateľa,
- názvu stavby a miesto realizácie,
- ceny za dielo bez DPH (uskutočnenie stavebných prác celkom za požadované obdobie),
- lehoty uskutočnenia,
- stručnej charakteristiky, čo bolo predmetom realizácie,
- zhodnotenia uskutočnených stavebných prác,
- kontaktu na osobu, ktorá môže potvrdiť skutočnosti uvádzané v potvrdení / referencii.
Referencie, resp. potvrdenie / potvrdenia musia byť kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky (291 295,16 EUR bez DPH).

Ak uchádzač nemá k dispozícii potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, je potrebné predložiť vyhlásenie uchádzača o uskutočnení stavebných prác doplnený dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah.

Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ odporúča uviesť ich v zozname svojich referencií s poznámkou ÚVO a uvedie odkaz, resp. registračné číslo tejto referencie. Ak z referencie ÚVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti.

V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. uskutočnenie stavebných prác (zmluva/zákazka) začalo pred piatimi (5) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), alebo zmluva/zákazka, ktorej realizácia začala pred viac ako piatimi (5) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť uskutočnenia stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak uskutočnenie stavebných prác realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným, pričom finančný objem uvádza v EUR bez DPH.

Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrená v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy).

Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2023 10:30
Miesto: Online prostredníctvom IS EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme IS EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS EVO je potrebné vytvoriť si účet v informačnom systéme webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (www.uvo.gov.sk v časti Privátna zóna) a registrovať hospodársky subjekt. Postupy záujemcu/uchádzača v rámci systému IS EVO sú bližšie špecifikované v Príručke používateľa Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie, ktorá je zverejnená na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
2. Viac informácií nájdete na internetovej adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=13216633609934090255 alebo v príručkách určených pre záujemca/uchádzač na internetovej adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=17092588339679163820.
3. Zábezpeka sa vyžaduje. Výška zábezpeky je 5 000,00 EUR (slovom: päťtisíc eur). Ostatné detailné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy o dielo medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 10 % z ponúkanej ceny diela s DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to pred podpisom Zmluvy o dielo. Depozit je povinný zhotoviteľ zložiť najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia vyzvania na uzavretie zmluvy.
5. Predmetné verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálny aspekt.
6. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
7. Ďalšie podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.04.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité